Звездните сватби на 2014 г. (част I)

| от |

През изминалата година много известни двойки най-накрая решиха да узаконят връзките си. Предлагаме ви в края на 2014 г. да си припомним най – звездните от тях:

Джордж Клуни и Амал Аламудин
Сватбата на Джордж Клуни и Амал Аламудин беше едно от най-горещите светски събития на 2014 година, но подробностите около нея останаха обвити в тайнственост – досега.
Клуни и Аламудин размениха брачните си обети на частна церемония на 27 септември в 7-звездния хотел „Аман“ на Канале Гранде, Венеция, пред близо 100 гости. Сред присъстващите бяха Мат Деймън, Боно, Синди Крофорд, Бил Мъри, Емили Блънт и главната редакторка на Vogue Ана Уинтър.
На сватбения прием Джордж Клуни и Амал Аламудин са изтанцували първия си танц като семейна двойка на песента Why Shouldn’t I? на Коул Портър. Гостите им са получили за спомен айподи с песни, подбрани от младоженците.
Булката грееше в тоалет на Оскар де ла Рента, а младоженецът бе в костюм на Джорджо Армани.
В понеделник, 29 септември, Клуни и Аламудин сключиха граждански брак в кметството на Венеция. Церемонията беше ръководена от бившия градоначалник на Рим и приятел на холивудската звезда Валтер Велтрони.
За да отразят това събитие се събраха много журналисти и фотографи от цял свят. Някои издания дори определиха сватбата на Джордж и Амал като сватба на десетилетието.

george-clooney

Брад Пит и Анджелина Джоли
Cлед 7 години съвместен живот и 6 деца Брад Пит и Анджелина Джоли най-после се ожениха. Двамата си казаха “да” на 23 август, на тайна церемония в имението им във Франция “Шато Миравал”. Врекоха се един в друг в малкия параклис на двора. Поканените са били само семействата и най-близките им приятели.
Булката е била придружавана до олтара от двете осиновени момчета – Мадокс и Пакс. Семейството има още едно осиновено дете – Захара, както и 3 свои – Шайло и близнаците Вивиан и Нокс, които са хвърляли цветя и са носили пръстените. На снимките Анджелина, вярна на стила си, е облечена в много семпла бяла рокля. Джоли е с було – цялото в картини на децата й, а букетът, който държи, е направен само от бели орхидеи и се спуска към земята. Той е единственият по-пищен акцент във визията на актрисата.
Брад Пит е с изчистен костюм и вратовръзка. За да не се шуми около събитието, Джоли и Пит решават то да се състои по времето, когато се раздават наградите “Еми” в Лос Анджелис.

abdjelina i brat pit

Кание Уест и Ким Кардашиян

Кание Уест и Ким Кардашиян сключиха брак на пищна церемония в средновековната крепост Белведере във Флоренция. Двамата си казаха „да“ и си дадоха обет за „вечна любов“, застанали до 10-метрова стена от бели рози и божури на на стойност €100 000, осигурени от най-стария магазин за цветя на Флоренция Fiori Della Signoria и в присъствието на 600 отбрани гости – сред които обаче липсваха приятелите на Кание – Джей Зи и Бионсе, както и брата на Ким – Роб.
Младото семейство нае за сватбата Крепостта Белведере и прочутата Градина Боболи за €300 000. Тя е построена през 1590 г. по проект на Дон Джовани ди Медичи и предлага великолепна панорамна гледка към Флоренция и долината на река Арно и околните хълмове на Тоскана. Кметът на Флоренция каза, че с тези пари той ще реставрира някои от шедьоврите в галерията „Уфици“.
Ким бе избрала сдържан силует на морска сирена с дантелена рокля на Givenchy – ефирна прозрачна рокля без гръб с дантелени орнаменти по ръкавите и пристегната в кръста, за да подчертае фигурата. Воалът с катедрална дължина перфектно оформяше фееричния имидж на булката. Косата й бе оставена пусната свободно, а гримът твърде оскъден и непретенциозен. Кание бе облечен също в костюм на Givenchy – черен и също толкова непретенциозен.

kim-kiss

Джесика Симпсън и Ерик Джонсън

Поп и кънтри звездата Джесика Симпсън и футболната легенда Ерик Джонсън официално сключиха брак на 4 юли на пищна церемония в Санта Барбара, Калифорния.

Двамата се срещат през 2010 и оттогава живеят заедно, като твърдяха, че не искали официален брак. Но сега те споделят пред списание People, че за първи път в живота си се чувстват наистина щастливи. Преди това Джесика имаше два брака с кънтри певеца Ник Лейчи и след това с куотърбека на „Далас Каубойс“ Тони Ромо.
Сватбеното тържество се състоя в луксозното имение-хотел San Ysidro Ranch в Санта Барбара, като кумове им били Джесика Алба и съпруга й Кеш Уорън, а двете им деца – дъщерята Максуел на 2 години и синът Ейс били сътоветно шаферка и носителят на пръстена.
На сватбеното тържество присъствали 200 души, като кувертът на всеки от тях струвал по $749. На една от снимките от тържеството над лицето й е спуснат дълъг бял воал. Макар и все още да няма публикувани снимки в цял ръст, британското списание „Грация“ разполага със скица на булчинската рокля на Джесика. Роклята е без презрамки, изработена е от тюл и е в цвят шампанско. „Цялата рокля е с ъс златни бродерии и е много величествена“, казва Каролина Ерера, като споделя, че е добавила и една синя панделка, „защото това носи късмет“.

JESSICA-SIMPSON

Оливия Палермо и Йоханес Хюбъл
На 27 юни в сградата на кметството в Манхатън се проведе тайната сватбена церемония между Оливия Палермо и Йоханес Хюбъл. Церемонията продължи само час, а като гости присъстваха само приятелят на младоженеца Ulli Zauberlih и родителите на булката.
„Ние наистина искахме да се запазим този хубав и щастлив ден в тайна. Прекарахме деня със семейството си и двама близки приятели.“ разказа хубавицата.
Що се отнася до сватбената рокля – Оливия избра да облече пола с висока цепка на Carolina Herrera, която комбинира с бял пуловер от кашмир и сини обувки от Manolo Blahnik. Младоженецът също носеше бял костюм, а вратовръзката и кърпичка бяха в перфектна хармония със сините обувки на Оливия.

oliviq

 

inlife.bg

 
 

Защо майка купи стотици подаръци на децата си

| от chronicle.bg |

Майката на 3 дечица, чието име запазваме в тайна, заяви, че няма да остави обществото да я накара „да се чувства виновна“ заради многото подаръци, които купи на децата си. Тя сподели видео във Facebook със стотици плюшени играчки, видео игри, колела и други глезотии, като каза, че ги е купувала в продължение на месеци. Всеки от тях е бил скриван в един от 14-те шкафа в дома й. Изненадващо – нито едно от децата не ги е намерило.

SEI_44779091-a9f3

SEI_44779088-b69b

Покупките са отнели на грижовната майка 5 месеца след като от опит научава да не оставя коледното пазаруване за последния момент. Отново във Facebook тя обясни: „По принцип не съм толкова организирана. Преди няколко години оставих пазаруването за последните 4 дни преди Коледа и се паникьосах. Тогава се заклех, че никога няма да го направя пак.“

Тя обаче признава, че много се е изненадала, когато видяла колко много неща е взела. Снимки й бяха публикувани в групата „Christmas Facebook page“. Там тя написа „Най-накрая извадих от шкафовете, каквото бях купувала с месеци. Споменах ли, че НЕНАВИЖДАМ да опаковам подаръци.“ Някои коментираха очевидната трудност да се опаковат толкова много неща, докато други изказаха шока си от целия харч.

SEI_44779090-97ad

Майка, която живее в Австралия, защити делото си: „Обществото ще те накара да вярваш, че не е правилно да глезиш децата си и ще те накара да се чувстваш виновен.“ Повечето от коментарите по темата за от хора, впечатлени от мисленето на жената: „Иска ми се и аз да бях толкова умна като те и да купувам подаръците през годината“, „Бързам цяла седмица да купя подаръци за четирите си деца. Твоите много ще се зарадват и съм сигурна, че сърцето ти ще се пръсне като ги гледаш как се радват“ и „Твоите деца, твоите пари, твоя работа. Радвай се, че можеш да си позволиш да им купиш играчки. Децата растат много бързо.“

 
 

Игра на „топло и студено“: открий деликатесите с Джина

| от chronicle.bg |

Декември е най-вкусният месец в годината – с аромат на печена пуйка, борови иглички и балончета от шампанско.

За да ви спестим време, разгледахме каталога на Kaufland и изпратихме тайния ни агент Джина на маратон по бързо ориентиране сред омари, скариди, шоколад, салчичон и много хамон! Мммм.

Нашият агент под прикритие имаше 20 минути, в които да напълни количката си с top of the top и creme de la creme от Kaufland.

Джина всъщност е от Солун, което означава две неща – че харесва хубавата храна и си пада по морски деликатеси.

Между другото, ако се чудите кои са дните с най-много клиенти за търговската верига, то това са 23-ти и 30-ти декември. Така че за да сте подготвени и да не ви се налага да чакате на големи опашки, направете си план. В Kaufland има 22 000 артикула, а по празниците – допълнителни над 1300 предложения.

Оказва се, че и в храната има доста мода. Хамонът от луксозната марка на Kaufland – EXQUISIT, който веригата предлага ексклузивно по празниците, бележи троен ръст в продажбите през 2018 г. в сравнение с 2017-а. В последните години нараства значително и продажбата на пуйки. До момента те са с 22% повече, отколкото за цялата 2017 г.

Специалната задача на Джина беше да намери някои от 100-те продукта на Kaufland, които са за ценители. Селектирани от три континента – Европа, Северна и Южна Америка, те включват висококачествени месни специалитети като уругвайски говежди ростбиф, испански и италиански колбаси, сурово сушена шварцвалдска шунка, френски терини – от заек, глиган и патешко месо, пастети и деликатеси от гъши дроб.

Допълнителната празнична брошура е валидна само до 31 декември.

Джина се справи особено добре с канадския омар и маринованите белени скариди, които откри за отрицателно време.

И нещо, което ще ви е полезно да знаете преди Бъдни вечер, е, че в свежата витрина на веригата можете да намерите готови всички традиционни ястия за постната трапеза.

Освен да и пожелаем добър апетит…

1170x1753 (3)
STAR FISH – Мариновани скариди

1170x1753 (2)
ГУРМЕНИЦА – Пеперончини със сирене в олио

1170x1755 (1)
NORDIC SEA FOOD – Омар, който перфектно се допълва с пенливо вино LUNCIEN LALAPDIER

1170x1753
Коледа, изпълнена със свежест с над 120 вида плодове и зеленчуци

1170x1753 (1)

Снимки: Мирослава Дерменджиева

Грим: Росина Георгиева

Гардероб: Marc O’Polo

 
 

Страната, която е ад за любителите на алкохола

| от Вучето |

Който го е страх от мечки да не ходи в гората. А на когото му се пие, да не ходи в Норвегия. Защото веднъж попаднал там, психиката на всеки човек с изострен афинитет към консумацията на алкохол се срива.

Ако сте фактологически неподготвени за това, което ви очаква в Норвегия, сблъсъкът със суровата действителност наистина може да бъде брутален. Преценете сами защо.

Петък вечер е и искаш да си купиш бутилка червено вино. На пръв поглед, съвсем безобидно  и напълно изпълнимо човешко желание. Само че ако си в Норвегия, това не може да се случи, защото в делнични дни магазините нa държавния монополист Vinnmonopolet затварят в 18, а в събота – още в 15 часа. Затова ако ти се пие, си изправен пред две възможности. Или отиваш в заведение и си поръчваш жадуваната чаша вино, 200 мл, срещу 90-100 крони (20 лв.). Или се обаждаш на Том Круз, той доплита до местонахождението ти с лекотоварен хеликоптер Боинг MH-6 Little Bird и след серия от каскади и премеждия двамата кацате в някое населено място  в съседна Дания, до където, слава Богу, пипалата на алкохолния октопод не се простират.

По традиция Норвегия си е изградила имиджа на изключително прогресивна страна с висок жизнен стандарт. Затова и може би стриктното отношение към алкохола изглежда малоумно на повечето чужденци. Норвежците, разбира се, са се примирили със статуквото, но въпреки това с горчивина и неприкрита завист гледат на онези райски места в Европа и по света, където да си купиш бутилка водка е също толкова лесно и безгрижно, колкото и кило картофи.

Кой е “потисникът”?

Името му е Vinmonopolet (буквално “винен монопол”), а на галено му викат Polet. Това е единственият държавен търговец на дребно в Норвегия, който има право да продава напитки с алкохолно съдържание  над 4. 75%. Броят и териториалното разпределение на магазините на монополиста са строго съблюдавани. Правилото е, че на 30 хиляди души се пада само един магазин. Това значи, че освен ако не живеете в някой по-голям град, ще се налага да пътувате с километри, за да купите напитки, с които да почерпите гостите си в събота вечер. Алтернативата е да си ги поръчате онлайн и да си вземете доставката от местния пощенски клон.

Защо цените са толкова високи?

Просто. Акцизите. Спрямо средните цени на алкохола в Европа, тези в Норвегия са завишени с 250 %. В другите негостоприемни за любителите на чашката страни, положението не е по-различно, но определено не е толкова зловещо. В Исландия процентите са 226, във Финландия – 172, в Швеция – 141, а в Дания – 138.

Кое е наложило всичко това?

Още по-просто. Норвежците искат да живеят вечно. Шегата настрана, от години националната политика включва всевъзможни рестрикции с цел да се ограничи употребата на алкохол и тютюневи изделия. В умовете на законотворците това не е злокобен план за вгорчаване живота на населението, а тъкмо напротив. Идеята е норвежците да бъдат една здрава, просперираща и дълголетна нация. А това, разбира се, не може да се постигне, ако хората пафкат цигари и се наливат с концентрати, както им падне. И очевидно са прави, защото според скорошно проучване цели 80 % от населението подкрепят така провежданата политика. Логиката, зад която застават, изглежда желязна (макар и само от гледна точка на заклетия въздържател): Хората биха купували и съответно консумирали повече алкохол, ако можеха да го намерят редом до кутиите с мляко в супера.

Какви са резултатите?

Те са налице. Норвежците наистина почти не употребяват алкохол през седмицата. Но веднъж като започнат в началото на уикенда, нещата обикновено излизат извън контрол, а при по-младите се стига дори до ексцесии, които завършват в спешното или под някоя пейка в парка.

Разбира се, когато на една нация, исторически и географски предопределена да пие много, й спрат кранчето “централно”, представителите й става много изобретателни. Сред най-популярните начини за снабдяване с големи количества по-евтин алкохол са фериботните воаяжи до Дания. Тъй като корабът се счита за такс-фрий зона, норвежците предприемат тези пътувания главно с цел да пият тънко и напоително на борда.

Тъй като производството на алкохол в домашни условия е строго забранено със закон и нарушителите ги грозят колосални глоби, норвежците се обръщат за помощ към братята по чашка – полските гастарбайтери. Освен с пословичното си трудолюбие и физическа издръжливост, последните са известни и като умели контрабандисти.

Когато заминах да живея в Осло преди няколко години, ми трябваше около месец, за да преодолея първоначалния шок от цените на алкохола и да пренастроя дневния си режим така, че да бъде съобразен със странното работно време на Vinnmonopolet.

Постепенно измислих всякакви трикове и стратегии, за да поддържам, доколкото ми беше възможно, питейния лайфстайл, който си бях изградила в България. Така например, вечерната дажба уиски се измерваше със специална мензурка, която предвидливо си бях свила от един бар. Когато затрих някъде мензурката, с прискърбие трябваше да я заменя с капкомер. Никога не отказвах, когато ме канеха “на кафе”, но ако предчувствах, че ще ме черпят,  винаги избирах заведения, в които се сервира не само кафе, но поне и бира. Защото аз кафе след 9 сутринта не пия. Ако някой ми идваше на гости от България или чужбина и ме питаше какво да ми донесе, винаги казвах с уж небрежен тон: “Абе не се притеснявай, просто вземи някоя бутилка от фрий шопа на летището.”

И ако трябва да обобщя цялостното настроение през всичките тези месеци, прекарани в норвежката столица, мога да кажа, че наложеното ми от обстоятелствата въздържание ме превърна ако не в по-добър човек, то поне в хладнокръвен индианец с много силна воля.

 
 

Най-нехаресваното видео в YouTube е на… YouTube

| от chronicle.bg |

Имиджът на  YouTube пострада тежко след като едно от собствените видеа на компанията стана най-нехаресваното видео на целия сайт. Потребителите на платформата показаха силното си недоволство от тазгодишния YouTube Rewind заради чувството на нелепост и предателство, което създава.

YouTube Rewind е видео, което сайтът пуска към края на всяка година, за да обобщи какво какво се е случило на него и какво е било популярно за последните 12 месеца. Традицията започна през 2010 като ретроспекция към най-популярните видеа на сайта за годината.

„YouTube Rewind 2018: Everyone Controls Rewind“ („YouTube Пренавиване 2018: Всеки Контролира Пренавиването“) беше пуснато на 6 декември и за една седмица получи 10 милиона нехаресвания (дислайкове). То е дълго около 8 минути и в него можем да видим звезди като Уил Смит, Джон Оливър и Тревър Ноа, както и много от най-популятните ютюбъри. Един от тях, Маркъс Браунли, в свое видео казва:

„Та YouYube Rewind се превърна в това: „Ей, вижте колко подходящи за рекламиране канали имаме, на които можете да похарчите парите си – никой от тях не псува и спокойно можете да рекламирате при тях.“

Феликс Килберг, по-известен като PewDiePie – собственика на (все още) най-големият канал на сайта, не беше включен във видеото за поредна година. Той защити тезата на Браунли в свое видео като каза, че той и другите участници в Rewind 2018 не заслужават негативността да се прехвърли върху тях. Феликс допълни и че е „почти радостен“, че не участва.

Друг супер популярен влогър, Кейси Найстат, признава, че иска да се въздържи от коментар, но казва, че видеото „не е чудесно“. „Идеята не беше да се направи 8-минутен парад на неловкостта, а да се подчертае алтруистичния характер на платформата.“

С тазгодишното си видео YouTube показва, че поставя на първо място рекламодателите, а потребителите остават на второ. Предстои на да видим дали тази бизнес философия ще се промени през 2019.