Защо Бионсе e туитнала само 8 пъти

| от |

Защото момичето има нещо, което се нарича „цифров мениджър“ така са преценили, че трябва.

Ако не сте фен на Бионсе вероятно не знаете, че тя има Twitter акаунт от април 2009-та, но до сега е туитнала само 8 пъти. Ако някой знае защо, то това е Вирцер Сивуд, жената, която управлява нейното онлайн съдържание.
„От решаващо значение е да се открият платформи, които са достатъчно ефективни за даден артист и кои не. За Бионсе това са  комбинациите Facebook и Instagram. Чрез тях е най-ефективно да предаваме съдържанието до нейните фенове.“

беъонце

Директорът на музикалния сектор на социалната платформа UrTurn е съгласен с това: Съвременните музиканти трябва да споделят съдържание, тъй като днес феновете смятат, че трябва да бъдат информирани. Гладни са и трябва да бъдат нахранени. Ако не работят в тази посока звездите рискуват да маргинализират феновете си. Акаунтите на Бионсе във Facebook и Instagram са активни, а Twitter не е, за някои други профили на звезди ситуацията е обратната „, казва Майкъл Шнайдер.

свифт

Пример на разумно използване на социалните мрежи е Тейлър Суифт, там тя успешно рекламира последния си албум. Историята беше разигравана главно в  Twitter и Instagram. Всеки ден пускаше по малко текстове от предстоящия албум, а след това пусна хаштаг #Taylurking, призовавайки феновете да участват със свои снимки, които след това да публикува в своя Instagram. В кампанията беше включеа и Tumblr, която умело беше използвана от фенове, които с удоволствие споделяха нейни песни, снимки и видео. За ценителите, Тейлър Суифт е един от най-умелите играчи в дигиталния свят, дотам, че имаше достатъчно смелост да спре цялата си музика от сървърите на стрийминг услугата Spotify.

„От друга страна, някои музиканти се ориентират изключително зле в дигиталния свят и не осъзнават каква е играта. Много просто прехвърлят собствените си Facebook статуси в Twitter и обратно и после се чудят защо не им върви“, твърдят от Wired.

 
 

Как изглежда истинската зима

| от |

Преди време, през 90-те години, на 20 сантиметра сняг му викаха слана. Днес зимата е като правена в Китай. Завали снежец, стане кал, вдигне се олелия и това е. А преди! Сутрин mp3 плеърите не работеха и трябваше да разчитаме на радио, ако вълните не замръзнат във въздуха.

Истинската зима запорира икономики!

По време на истинската зима, не ви е страх от калта – защото калта е замръзнала. Замръзнало е почти всичко – коли, реки, като че ли и бъдещето идва по-бавно. Можете да построите съоръжение подобно на къща от карти, когато свалите прането от простора. Това бяха времената, когато пиете кафето си сутрин, гледате дървените мебели в кухнята си и се замисляте наистина ли ви трябват толкова столове или може да си накладете огън.

По време на истинската зима излизате навън с раница, само за да си държите ключовете в нея, защото иначе желязото им се докосва до ръцете ви в джобовете на якето и ги кара да премръзнат.

Когато свърши работният ден изпитвате искрен страх да излезете навън. Но трябва да си тръгнете в час пик, защото тогава градският транспорт е пълен и е по-топло.

Докато стигнете от входната врата до парното, минавате през 5 климатични зони. 

Не влизате с месеци в някои от стаите в дома си. Там се ходи само ако е време да се така киселото зеле, което е там, защото е достатъчно студено, че да не се развали. И преди да го претакате, трябва с една тръба да разбиете леда отгоре.

Използват се само две стаи по време на истинската зима – кухнята и спалнята. И когато отивате от едната в другата, пътешествието прилича на великото преселение на народите. Носят се одеяла, печки, чаши с чай и чинии със сандвичи, които са полуизядени, защото ви е прекалено студено на ръцете, столове, които вече сте си затоплили. По БНТ дават онова клипче със синхронното спускане със ски и ви става студено само като го гледате.

Истинска хубава зима е, когато половинката ти си легне преди теб, но легне от твоята страна на леглото, за да ти затопли.

 

 

 
 

Pitti Uomo и мъжките модни тенденции за следващата зима

| от chronicle.bg, по БТА |

Седмицата на мъжката мода в Милано приключи след много интензивна програма, в която се очертаха няколко тенденции за следващата зима, предаде АФП. Панталоните са къси, със или без маншети, като при Emporio Armani, Ermengildo Zegna, или No 21.

Малко преди финала на седмицата на модата се проведе едно от най-значимите събития в света на мъжката мода – изложението на Pitti Uomo. Провеждано два пъти в годината във Флоренция, шоуто задава едни от основните тенденции в мъжката мода за близкото бъдеще. В галерията горе можете да видите от дизайните, които изпъкнаха между стените на крепостта Фортеца да Басо.

А ето и някои от акцентите в мъжката мода за идната зима, които бяха представени в Милано.

Кадифето е широко застъпено при Armani в черно, английско зелено, сиво или тъмносиньо, като сако или костюм. „No 21″ също наблегна на рипсеното кадифе в кафяви тонове. При Dolce & Gabbana кадифето е по саката, пуловерите и обувките-пантофи, често с бродерии по него.

Черното беше предпочетено от Moschino, Armani, Prada. Вторите предлагат черно каре с игра на светлината. Moschino го вмъква като маски от латекс за лице, лъскави панталони, бюстие, дълги изкуствени ръкавици. Prada се заигра с черния найлон в аксесоарите и дрехите.

Контрастни цветове предлагат някои марки като Prada, с черни облекла с жълт акцент или червена линия. Цветовете могат да са и униблок – виолетов ансамбъл с пола и туника, огромно зелено палто, или червено сако върху черен панталон като при Дирк Бикембергс.

Шотландско каре оживи колекцията на Донатела Версаче в синьо и червено, черно и червено, жълто и черно. От него са не само саката и панталоните. Тя включи в мъжката си колекция и къса плисирана пола. Fendi, Palm Angels и No 21 също използваха шотландско каре.

Обувките при Armani са във военен стил, но луксозни, при Fendi – спортни, при Prada напомнят за скиорските.

Шевовете през следващата зима ще са подчертани и ще се виждат ясно, като в колекциите на No 21 и Fendi. Versace отива още по-далече, като от тях излизат конци.

Неаполитанската дизайнерка Изабел Бенато въодушеви критиците с безупречните си кройки и великолепни тъкани от вълна и алпага. Друга марка, която ще бъде следена след седмицата на модата в Милано е Sunnei с дизайнери Лорис Месина и Симоне Рицо.

 
 

„Без последна спирка“ е най-гледаният филм у нас

| от chronicle.bg, БТА |

Екшънът „Без последна спирка“ с Лиъм Нийсън в главната роля е най-гледаният филм у нас след миналия уикенд.

Случващото се със застрахователен брокер, който трябва да спаси собствения си живот и живота на останалите пътуващи във влака, с който се прибира от работа, е гледано от 11 953 зрители и е събрало 121 257 лева приходи за първите три дни от излизането на филма у нас.

На втора позиция е „Джуманджи: Добре дошли в джунглата“. Историята, продължаваща разказаното в първия филм по едноименната книга на Крис Ван Олсбърг приключение на Алън Париш, в което се включват нови четирима гимназисти, е от месец на екраните у нас, като за това време вече са я гледали 125 372 зрители и е събрала 1 222 140 лева приходи.

Трето място според зрителския интерес след миналия уикенд е за анимацията „Бикът Фердинанд“. Рисуваната история, която ни отвежда в малко испанско градче и разказва за пътя на един бик до арената, е гледана от 72 439 зрители и има 636 484 лева приходи за месец на екраните у нас.

Четвърто място е за българския филм „Нокаут или всичко, което тя написа“. Романтичната история, развиваща се зад Океана и у нас, е вече 10 дни на екраните и за това време са я гледали 27 612 зрители и има 232 989 лева приходи.
На пето място в топ 10 са „Междузвездни войни: последните джедаи“. След пет седмици осмият по ред филм за битката между остатъците от Републиката и войските на Първия ред е гледан вече от 251 446 зрители и има 2 725 659 лева приходи.

Шеста позиция сред най-гледаните филми у нас е за драмата „Чудо“, създаден по книгата за деца на Ар Джей Паласио. Филмът с Джулия Робъртс, Оуен Уилсън и Джейкъб Трембли, разказващ за интеграцията на момче с лицеви деформации в училище, е гледан от 12 868 зрители и има 111 722 лева приходи за 10 дни у нас.

На седмо място е българският филм „Дъвка за балончета“. Романтичната драма за случващото се с двамата главни герои в края на 80-те години на миналия век и в настояще време, е от месец и половина на екраните у нас и за това време са я гледали 60 352 зрители и е събрала 499 443 лева от билетите им.

Осма позиция е за втората премиера от миналия уикенд – „Малък голям живот“. Утопичната история за план, в който всички хора трябва да бъдат смалени до ръст от 10 сантиметра, като това трябва да се случи за два века, е гледана от 2 284 зрители и има 23 764 лева от билетите им.

На девето място е биографичната история за американския политик и бизнесмен П. Т. Барнъм – „Най-великият шоумен“. Разказът за спектакъл, който завладява публиката в средата на 19-ти век в Америка, е гледан от 16 026 зрители и има 143 622 лева приходи за 17-те дни по екраните у нас.

Десета позиция е за анимацията „Падингтън 2″. Приключението на мечето Падингтън, което заедно със семейство Браун трябва да намери крадеца Финикс, за си върне книга, която е избрана за подарък на любимата леля Люси, е гледано от 32 211 зрители и има 261 439 лева приходи за почти два месеца на екраните у нас.

 
 

Ето кои са финалистите за кола на годината в България

| от chronicle.bg |

Тази година журналистите от Прес Авто Клуб – България избират за 21-ви път най‐достойните и най‐добре представените на българския пазар автомобили от различни класове – леки, кросоувъри, екологични, многофункционални, премиум и градски. Конкурсът отново има два етапа:

Първият се проведе в събота, 13 януари, под формата на тест драйв на всички кандидати. В Ринг Мол се събраха 68 коли от 57 различни модели, номинирани за участие от 38-те журналисти, членове на Клуба, които работят в различни медии по тази тема. В продължение на 6 часа автомобилите бяха подложени на сериозни натоварвания и детайлно проучване. Днес Ви предоставяме данни за гласуването и оформянето на финалните петици в отделните категории.

Вторият етап е официалното награждаване на победителите във всяка категория, избрани чрез детайлно гласуване по прецизно определени критерии и ще се случи в четвъртък, 18 януари, отново в Ринг Мол. Тогава ще се разбере и кои модели ще имат правото да ползват запазената марка и лого на Конкурса в своите прес материали и реклами през цялата 2018 година.

През последното десетилетие автомобилният пазар се променя с невероятни темпове. Например най-бурно развиващият се сегмент е този на малките и компактни кросоувъри, които отхапват все по-голямо парче от пазара. Бързо настъпват и екологичните коли – електрически и хибридни. До този момент в конкурса се даваха титли на автомобили в три основни категории (леки, кросоувъри и многофункционални) и три подкатегории (градски, еко и премиум). От тази година тежестта на тези шест класа се изравнява. Но се въвежда и още един приз – КОЛА НА 2018 ЗА БЪЛГАРИЯ, която ще се избира измежду 6-те първенци от 6-те категории, при това в реално време, в рамките на самата церемония.

Безспорно най-важният въпрос си остава – какви коли ще караме у нас през тази година? Ако отчетем данните от статистиката, ръстът в продажбите на нови возила през 2017 година спрямо предишната е 25%, доста по-голям от европейския. Очакванията и надеждите са тази тенденция да продължи. Ако през 2016 на всяка нова продадена кола се падаха 11 сделки с автомобили втора употреба, то през 2017 това съотношение е 1:8. Бавно и полека обновяването на автопарка започва. Но това ще е дълъг процес. От 3,5 милиона превозни средства най-големият дял се пада на старците над 20 години – 1,34 милиона. Още 1,4 милиона са над 15 годишна възраст. Добра новина е, че и у нас вече е видима промяната в нагласата към екологичните автомобили. Например ръстът при реализираните нови с чисто електрическо задвижване е 1260%! Plug-in хибридите също нарастват с внушителните 375%. Повече от два пъти скачат и хибридите, които достигат вече почти 1200 броя за година. И всичко това се случва, въпреки активното бездействие на държавата.

Автомобилният свят около нас се електрифицира с висока скорост. Много европейски страни имат стройно работещи програми за подпомагане на обновяването на автомобилния си парк. Освен изграждането на инфраструктура за зареждане, се предлага директно субсидиране, ако смените старата си кола с нова екологична, отпадане на данъци и такси, безплатно ползване на пътищата, безплатно паркиране, разрешено е движението в бус-лентите и др. Благодарение на такава далновидна политика например в Норвегия вече съотношението в автопарка е 1/3 чисто електрически, 1/3 хибридни и само 1/3 с конвенционални двигатели. Във Великобритания дизелите рязко спаднаха и вече са доста под 50%. И нека не се заблуждаваме, че това се случва само в развитите страни от Западната част на континента. Активно се работи по тази линия в Австрия, Португалия, Унгария и други държави. А може би най-активни са институциите в нашата северна съседка – Румъния.

Там функционират успоредно 2 програми и по тях можете да получите умопомрачаващо за всеки българин финансиране до 11420 евро при смяна на над 8-годишен стар автомобил с електрически.

Ето кои са и финалистите през 2017:

ЛЕК АВТОМОБИЛ
BMW 5-Series
Ford Fiesta
Honda Civic
Hyundai i30
Opel Insignia

КРОСОУВЪР
BMW X3
Dacia Duster
Hyundai Kona
Peugeot 5008
Skoda Karoq

МНОГОФУНКЦИОНАЛЕН АВТОМОБИЛ
Isuzu D-MAX
Mitsubishi L200

ЕКО АВТОМОБИЛ
BMW i3
Hyundai Ioniq PHEV
Mini Countryman S E
Renault Zoe Z.E. 40
Volkswagen e-Golf

ПРЕМИУМ АВТОМОБИЛ
BMW 5-Series
BMW 6 Gran Turismo
Infiniti Q60
Mercedes-Benz E-Class Coupe
Range Rover Velar

ГРАДСКИ АВТОМОБИЛ
Ford Fiesta
Hyundai Kona
Nissan Micra
Suzuki Swift
Volkswagen Polo