Зщо Безос купи „Вашингтон пост“

| от |

Човекът, който промени начина по който се продават книги, миналата година реши да купи “Вашингтон пост“, един от най-старите американски вестници. Той каза, че никога не е предполагал, че иска да има вестник.

vashington

През миналата седмица, на една конференция Джеф Безос признава, че няма никаква представа от бизнеса с вестници и не му е било ясно защо тогавашния президент и изпълнителен директор на “Вашингтон пост“, се обърнал към него с предложение да купи вестника.

„Минах през няколко врати преди да реша да купя вестника. Дали е безнадеждно? Защото не исках да купувам, ако е така. Интернет коренно промени традиционните вестници. Светът е променен изцяло, а рекламодателите имат един тон възможности за това как да достигнат до хората,“ заявява Безос.

jeff-bezos-washington-post-620xa

Безос вярва, че вестникът (който според него е национална институция), с негова помощ, знанията и ресурсите, които има от Amazon, може да бъдат въведени в дигиталната ера.

„Не знаех нищо за бизнеса с вестници, но знам нещо за интернет. Като комбинираме това с финансовата подкрепа, която мога да осигуря е и причината, поради която купих Пост“, заяви Безос, който миналата година плати за вестника 250 милиона долара.

Миналия месец вестникът пусна приложение за Kindle, като през първите 6 месеца достъпът до изданието ще бъде напълно безплатно за всички собственици на Kindle Fire, a следващите 6 месеца ще струва 1 долар.

 
 

Netflix инвестира още повече милиарди за оригинално съдържание през 2019

| от chronicle.bg |

Netflix влага огромни усилия в развитието на портфолиото си с авторски проекти. „Fyre: The Greatest Party That Never Happened“, „Black Mirror: Bandersnatch“ и „Tidying Up with Marie Kondo“ са само част мастодонтите на платформата. Те имат едно общо нещо помежду си – струват много пари.

Миналата година компанията имаше бюджет от $12 милиарда долара за проекти. Тази година той ще е $15 милиарда.

„Вярваме, че [Netflix] може да инвестира повече тази година с цената да забави развитието си за момент, но да спечели в дългосрочен план“, казва Бен Суинбърн от Morgan Stanley. В същата графа бюджетът на Netflix през 2017 година е $8,9 милиарда. Някой маркетолози прогнозират през 2020 той да достигне $17,8 милиарда.

„Колкото повече пари вкарваш, толкова повече хора ще намерят нещо интересно за гледане на сайта ти“, сподели Рийд Хастингс изпълнителният директор на Netflix. „Както казват – трябва да похарчиш пари, за да изкараш пари, особено с конкуренти като Disney.“

„The Umbrella Academy“, „Velvet Buzzsaw“ и „High Flying Bird“ са някои от заглавията, които очакваме следващия месец. Сънданс започва другата седмица, така че Netflix може дa пусне и още нови филми преди фестивалът да приключи.

 
 

Снимки от сета на новия „Men in Black“

| от chronicle.bg |

„Men In Black: International“ пуснаха нови снимки от снимачната площадка, на които можем да видим и извънземни агенти.

Първият „MIB“ излиза през 1997 година с Уил Смит и Томи Лий Джоунс в главните роли. Този филм обаче се води от Крис Хемсуърт (агент H) и Теса Томпсън (ageнт M). Разбура се, извънземните свинаги са били в центъра на франчайза. Първия филм ни запозна с навика им да „приемат човешка форма“ по особено нелицеприятен начин. Те обаче могат да бъдат и агенти.

1233076 - MEN IN BLACK: INTERNATIONAL

Новите снимки, които можете да разгледате в галерията, ни показват Томпсън и Хемсуърт в традиционните черни костюми на агенти и в най-различни ситуации.

Лиъм Нийсън се присъеди към актьорския състав през май 2018 като началника на Мъжете в черно в Лондон. Ребека Фъргюсън също участва, но нейната роля все още не е известна. Ема Томпсън е агент О, роля от „Men In Black 3″.

Досега франчайзът се е развивал основно в Америка, но с оглед на думата „International“ в заглавието, сега изглежда, че агентите ще си попътуват.

 
 

Франция глоби Google 50 милиона евро

| от chronicle.bg |

Френският регулатор по защита на личните данни издаде глоба на Google от 50 милиона евро за нарушаване на GDPR нормите. Това е най-голямата GDPR глоба от европейски регулатор и първата, която се издава на някой от технологичните гиганти.

Французите се мотивираха с аргумента, че Google не е показвал достатъчно информация на потребителите за политиките си относно съхранение и ползване на лични данни, с които те се съгласяват. Според регулаторът компанията все още не е поправила грешките си.

GDPR задължава получаването на изрично съгласие от страна на потребителите със събирането на информация за тях. Съгласие, от което те могат да се откажат по всяко време.

Въпреки че глобата изглежда голяма, тя е доста малка в сравнение с максимумът, който се допуска в тази област. Той е до 4% от годишния доход на компанията. Това може да означава милиарди.

Глобата не е прецедент. През декември болница в Португалия беше глобена 400 000 евро за подобни нарушения, германска социална мрежа получи глоба от 20 000 евро през ноември, а австрийска фирма – 4 800 евро.

Говорител на Google каза, че компанията е „силно посветена“ на посрещне „високите изисквания за прозрачност и контрол“, които хората очакват. Отделно от този прецедент, Google търпи критики по отношение на боравенето с лични данни от потребителски групи в 7 други европейски държави.

 
 

„Deadpool 3″ ще бъде съвсем различен, казва Райън Рейнолдс

| от chronicle.bg |

Райън Рейнолдс каза, че в момента се работи по „Deadpool 3″, който ще поеме в съвсем различна посока. Тази година стават 1о откакто Рейнолдс за първи път игра Дедпул, в „X-Men Origins: Wolverine“. 

Въпреки успехите на франчайза, бъдещето му в момента е неизвестно, защото Disney е в процес по покупката на Fox – студиото зад всички X-Men филми.

Пред Variety, докато рекламираше премиерата на „Once Upon a Deadpool“ в Китай, актьорът каза „Deadpool 3″ в момента се прави и „ще поеме в напълно различна посока. Често, когато хората променят или освежават един персонаж, са закъснели с четири филма.“

Каквото и да е намислил, хубаво е, че Дедпул ще ни предложи нещо ново. Вторият филм не беше толкова добре приет, колкото първия, който пък беше критикуван за рециклиране на стари смешки и странни решения като това да гаджето му да умре в първите няколко минути. Явно Рейнолдс и сценаристите Рет Рийс и Пол Веник са си взели бележка от критиките. Напълно възможно е и сделката да оказва влияние – в следствие на нея Дедпул ще стане част от вселената на Спайдърмен, Блак пантър, както и други филми подходящи за по-малки деца.

Боб Игнър, изпълнителен директор на Disney, каза, че е готов да запази типичния за Дедул стил, но това не гарантира нищо.