Забравете за студа с adidas Climaheat

| от chronicle.bg |

Основният въпрос за трениращите на открито през зимата е как да запазят тялото си от студа, но без да се навличат прекалено. На помощ в мразовития сезон идва Climaheat.

Новата есенно-зимна колекция на adidas съчетава иновативнa технология и материали в облекло и спортни обувки, които помагат на спортистите да забравят за студа и да поддържат добро представяне и през зимните месеци, дори при минусови температури.

Германската компания е разработила нови облекла, така че да изолират трениращите по-добре от ниските температури и стихиите на времето през студените месеци. Наред с изолационните си свойства, дрехите и обувките на adidas задържат топлината на тялото, като в същото време контролират хидратацията.

Сред новите облекла в колекцията на Climaheat можете да намерите жилетки и блузи с качулки за мъже и жени, устойчиви на температура, вятър и дъжд, подплатени якета, и разбира се отличените с множество награди обувки от серията BOOST. Независимо дали сте бегач на открито или тренирате при екстремни условия, целта е да можете да практикувате любимия си спорт, без да се замисляте за времето навън.

„Всички сме имали моменти, когато сме искали да излезем и да тренираме, но сме се въздържали, заради времето навън. аdidas Climaheat измина дълъг път, за да направи излизането и тренировките навън възможни, когато зимата настъпи. Като атлет, аз винаги търся начини да извлека максимума от тренировките и в същото време да ми е топло и комфортно, когато тренирам в дъжд или сняг. Climaheat ми помага да постигам целите си и през зимата“, казва Олимпийската медалистка Джесика Енис-Хил за новата линия.

джесика енис-хил, adidas

Иновациите в новите Climaheat включват:

• Леките и кухи влъкнести материали, вдъхновени от естествените пера, които осигуряват топлина, като в същото време са комфортни и свободни. Кухите влакна са бързосъхнещи, което особено предимство в зимни условия.

• За задържане на топлината, дизайнерите на adidas са създали уникална топлоизолация, която елиминира студа. Изолиращата конструкция споява пластовете от влакна, осигурява и задържа топлината.

• Гамата е оптимизирана за регулация на температурата и влажността, като предпазва от изпотяване. Издръжливостта на стихиите на времето е гарантирана благодарение на дишащата, но водоустойчива технология на тъканите Pertex Endurance и Pertex Quantum GL.

• Гамата от якета предлага максимална лекота и ненадминото до момента ниво на топлоизолация чрез уплътнителен материал с над 90% висококачествен гъши пух.

• Уникална конструкция от прилепващи материи около врата, пръстите на ръцете и всички сгъвки, оплътнява напълно тялото, като възпрепятства проникването на студен въздух, а подплатените качулки с полар, затоплят допълнително и оптимизират температурата на тялото.

• Заради условията на ниска видимост при лошо време, дрехите имат и светлоотразителни знаци за повече безопасност на спортуващите.

 
 

Стийв Карел прави комедия за Netflix с хора от „The Office“

| от chronicle.bg |

Продукцията ще е „комедия на работното място“ и ще разказва за плановете на САЩ за космоса. Стийв вече е подписал с Netflix, въпреки че сериалът „Space Force“ още няма сценарий.

Сериалът е вдъхновен директно от предложението на Доналд Тръмп през юни за шести клон на армията, който да се занимава конкретно с евентуални космически войни.

Освен да играе, Карел също ще продуцира заедно Грег Даниелс, кой е създател на американската версия на „The Office“. „Space Force“ е предложен единствено на Netflix като част от мотивацията за проекта от страна на платформата идва от чудесното представяне на „The Office“ – сериалът е най-гледаната телевизионна продукция на платформата и дори получава повече внимание, отколкотo когато го даваха по CBS.

През декември Карел отрече да има планове за продължение на култовия сериал. „Буквално трябва да имаш същите сценаристи, същите продуценти, същите режисьори, същите актьори и дори тогава може да не излезе същото нещо.“

 
 

„The Social Network“ може да има продължение

| от chronicle.bg |

Почти 10 години след премиерата на „The Social Network“, филмът е с една стъпка по-близо до продължение. Аарън Соркин, който спечели Оскар за най-добър адаптиран сценарии за работата си по лентата, каза пред Associated Press, че вече има достатъчно събития около Facebook, за да започне сценарий за продължение. Продуцентът Скот Рудин също е навит.

„Знам доста повече за Facebook от 2005, отколкото за Facebook в днешно време, но съм сигурен, че има достатъчно нови събития за втори филм“, каза Соркин. „Случиха се много интересни драматични неща, откакто нашият филм свърши с делото на близнаците Уинкълвос и Едуардо Саверин…. Получавал съм повече от един мейл от Рудин с някаква статия за социалната мрежа и въпрос не е ли време за продължение.“

„The Social Network“ беше представен през есента на 2010 година и получи 8 номинации за Оскар и $240 милиона в световния боксофис. И Соркин, и режисьорът Дейвид Финчър бяха похвалени за работата си като и двамата се подготвяха за нов проект – „Steve Jobs“. Финчър обаче се отказа след като преговорите със Sony за заплащането му не завършиха с общо съгласие. Финчър не е режисирал филм от „Gone Girl“ през 2014 година. В момента той работи по новия сезон на „Mindhunter“ за Netflix.

 
 

Тийзър и плакат на „John Wick 3″, очакваме пълен трейлър

| от chronicle.bg |

Lionsgate пусна тийзър и плакат на „John Wick: Chapter 3 – Parabellum“. Заглавието идва от сентенцията „Si vis pacem, para bellum” или „Ако искаш мир, готви се за война“.

Сценарист е Дерек Колстад, а режисьор – Чад Стахелски (същите, които направиха и първите два филма). Събитията продължават малко след тези в края на втора част. Това можем да видим и от кадрите по-долу. Предстои и пълен трейлър малко преди „John Wick 3″ да дебютира заедно с дългоочаквания „Glass“ този уикенд.

Виждаме, че и тройката ще има характерната естетика от първите два филма. Филмът ще задълбае повече тях, защото ще ни представи директорът на High Table (Анджелика Хюстън) и други личности на високи позиции в сенчестия свят. Дано обаче това не стане за сметка на елементите, които направиха франчайза толкова мощен.

 
 

Най-инстаграмското пътешествие, на което можете да отидете

| от chronicle.bg |

Ако планирате следващото си пътешествие с мисъл за последователите си в Instagram и другите социални мрежи, забравете за плажове, планини и гори. Всеки може да отиде на пясък, вода, хълмове и дървета.

Това, в което трябва да инвестирате, е класически американски трип по известния Route 66.


Вижте тази публикация в Instagram.

#route66 #grandcanyon #america #usa

Публикация, споделена от Dom (@goldbron) на

Пътят спечели гласуване за най-инстаграмска дестинация в анкета на компанията за автомобили под наем Hertz. Той започва от ветровития град Чикаго и приключва от другата страна на САЩ, в Лос Анджелис, като минава през най-живописни и нестандартни пейзажи. Известни забележителности са Гранд Каньонът и Калифорнийският щатски път, както и няколко творения на човека, например, вторият най-голям люлеещ се стол в света, в Мисури, и Ранчото за кадилаци в Тексас. Второто е любопитна арт инсталация на стърчащи от земята коли, покрити с графити. Вие също можете да нарисувате нещо, ако носите спрей със себе си.

 

 

 

Вижте тази публикация в Instagram.

#EveryoneLoveEveryone ☮

Публикация, споделена от Ola Duçkallari King (@ola_duckallari) на