shareit

За новата реклама на Виваком и границата на пропагандата

| от |

vivacom

Нова реклама за свои нови продукти пусна Виваком в последните дни. Не споменаваме за какво идва реч, защото не това е целта на тази кратка статия. А очевидно не е целта и на самата реклама. Имайки предвид чия собственост е БТК/Виваком едва ли заиграването с протестите е добра идея. А начинът, по който е направено оставя далеч по-горчив вкус от рекламата на „Булка“, която предизвика силни негативни реакции преди време.

Става дума за ето този клип, дело на New moment :

За нас по-важен е въпросът : Кой даде идеята за този клип? Агенцията ли стои зад това „хрумване“ или такава е била поръчката на възложителя? И какво следва? Само в търговските реклами все още нямаше пропаганда срещу протестите, вече съвсем очевидно и тази граница е премината.

Update към 20 часа рекламата е премахната от официалния канал на Виваком в Youtube, след като получихме десетки спонтанни коментари колко погрешно сме я разбрали, идващи от различни хора с един IP адрес, което предполагаме е техническа грешка на ИнетернеДа. Ние обаче припомняме, че в Интернет нищо не се трие :