YouTube раздаде музикалните си награди

| от |

Първите музикални Youtube Music Awards бяха раздадени снощи.

Церемонията, която започна в неделната вечер и бе излъчвана директно от канала ( вижте запис на цялото шоу) от залата Pier 36 в Лондон. Шоуто започна с изпълнение на Arcade Fire, която „пусна“ новата си песен „Afterlife“, а Лейди Гага заплака с грим и перхидрол под бейзболна шапка с надпис „Dope“ („наркотици“), акомпанирана от меланхолично пиано.

Особеността на тези награди е зависимостта им от избора на кандидатите. Става въпрос, пише в официалния си блог You Tube, за това, което „потребителите са гледали, споделяли и харесвали най-много през изминалата година“.

С интерактивното си гласуване интернавтите определиха и кандидатите.

Те влязоха в шест категории: най-доброто видео на годината; най-добър изпълнител на годината; най-добър видеокавър, направен от почитател; явление в YouTube; най-добър нов артист и иновация на годината.


Водещи на церемонията бяха актьорът Jason Schwartzman и хумористът и музикант Reggie Watt. Режисьор на шоуто бе Спайк Джоунзи, авторът на „Да бъдеш Джон Малкович“, който поиска и остана верен на експериментаторските корени на сайта за видеосподеляне.

Наградата за най-добър нов изпълнител следва тази тенденция, като отиде при Macklemore & Ryan Lewis, чието видео е направено с бюджет от 5 хил. долара (3700 евро), но публикувано в Ютюб, получи огромен успех.

Най-престижният трофей – този за „най-добро видео на годината“ – бе спечелен от южнокорейската група Girls Generation за песента им „I got a boy“.

В тази категория са били и най-многобройните гледания – повече от 1,9 милиарда до шоуто в неделя, според блога на Youtube.

Най-добър изпълнител на годината стана Еминем за по-скоро класическата интерпретация на „Rap God“, направена от иначе известния с провокациите си рапър.

Цигулката на Линдзи Стърлинг, чиято кариера се дължи в голяма степен на онлайн видеото, отнесе наградата за най-добър кавър, направен от фен.

I knew you were trouble“ на Тейлър Суифт пък получи наградата за „явление на Ютюб“.

Destorm Power, 160-ят в Youtube, който досега има най-много абонати, взе наградата за иновация на годината.

Ако Youtube успя да получи рекорден брой от хедлайнерите, това стана заради превръщането на сайта в задължителен за музикалната индустрия за сметка и на MTV, телевизионният канал, който се издигна с видеоклиповете в началото на 80-те години, а сега изпаднал в застой, пише АФП.

През август миналата година агенцията Нилсън (Nielsen) публикува изследване, според което американските тийнейджъри признават, че в 64% от случаите слушат музика през Ютюб, дъщерната компания на Google. За сравнение слушането на музика по радио заема 56%.

ПОБЕДИТЕЛИТЕ:

Video Of The Year:
Epic Rap Battles Of History – “Barack Obama Vs Mitt Romney”
Demi Lovato – “Heart Attack”
Girls’ Generation ­- “I Got A Boy” (winner)
Justin Bieber (Feat. Nicki Minaj) – “Beauty And A Beat”
Lady Gaga ­- “Applause”
Macklemore & Ryan Lewis (Feat. Mary Lambert) – “Same Love”
Miley Cyrus ­ – “We Can’t Stop”
One Direction ­- “Best Song Ever”
PSY ­- “Gentleman”
Selena Gomez ­- “Come & Get It”

Artist Of The Year:
Eminem (winner)
Epic Rap Battles
Justin Bieber
Katy Perry
Macklemore & Ryan Lewis
Nicki Minaj
One Direction
PSY
Rihanna
Taylor Swift

Response Of The Year:
Boyce Avenue (Feat. Fifth Harmony) ­- “Mirrors
Jayesslee ­- “Gangnam Style”
Lindsey Stirling And Pentatonix ­- “Radioactive” (winner)
ThePianoGuys ­- “Titanium / Pavane”
Walk Off The Earth (Feat. KRNFX) – “I Knew You Were Trouble”

YouTube Phenomenon:
“Diamonds”
“Gangnam Style”
“Harlem Shake”
“I Knew You Were Trouble” (winner)
“Thrift Shop”

YouTube Breakthrough:
Kendrick Lamar
Macklemore & Ryan Lewis (winner)
Naughty Boy
Passenger
Rudimental

Innovation Of The Year:
Anamanaguchi ­- “ENDLESS FANTASY”
Atoms For Peace ­- “Ingenue”
Bat For Lashes ­- “Lilies”
DeStorm ­- “See Me Standing” (winner)
Toro Y Moi – “Say That”

 
 

Велики филми, които никога не бива да съсипваме с римейк

| от chronicle.bg |

Истинските любители на киното и Холивуд намират все по-малко допирни точки в последните няколко  години. Мястото, смятано в продължение на десетилетия за Мека на седмото изкуство, днес все повече се отдалечава от художествения аспект за сметка на финансовия.

А днес финансов успех се постига с няколко неща: блокбъстър за супергерой, игрален филм по анимация, всички възможни сюжети, които могат да произлязат от вече направена класика. И добрият стар римейк, който макар да върви надолу, не загубва позициите си.

Римейкът е изгоден за киностудията по много причини. Той стъпва на нещо сигурно, често култово, което е гарант за интереса на публиката. От това следва, че рискът е относително по-малък, отколкото с оригиналната история.

В последните години видяхме доста несполучливи опити за римейкове. Макар и тези филми да донесоха милиони на продуцентите си, оригиналните версии нямаха нужда от подобни бледи копия на своите аури.  Но Холивуд не възнамерява да спре дотук и е заредил в ръкава си достатъчно заглавия, които да избълва от конвейера си през тази година.

В следващите месеци очакваме новите „Цар Лъв“, „Ейс Вентура“, „Зеленият фенер“, „Мечът в камъка“, „Ангелите на Чарли“ и „Дъмбо“.

И понеже горният списък е малко притеснителен, обръщаме поглед назад към няколко класики, които би било ужасно да бъдат възродени за нов живот. Една от много причини е, че всяко произведение на изкуството вирее най-добре в своята собствена епоха. Ако е велико, ще я надживее. И това ще е целият живот, от който има нужда.

В този ред на мисли, в  галерията горе сме събрали скромен брой филми (седем), които би било истинско светотатство да бъдат екранизирани наново.

 
 

Следващата мисия: два филма „Mission: Impossible“ един след друг

| от chronicle.bg |

Кристофър МакКуайър ще снима два поредни филма от поредицата „Mission: Impossible“ един след друг, които ще излязат съответно през 2021 и 2022 година. МакКуайър и Том Круз ще прекарат доста време заедно в близкото бъдеще, защото ще работят и по предстоящия „Top Gun: Maverick“.

Първите четири Мисии имаха все различни режисьори – Брайън Де Палма, Джон Ву, Дж. Дж. Абрамс и Брад Бърд в този ред – но сега Кристофър се установява като главен креатив на франчайза. Той режисира „Fallout“, беше съавтор и режисьор на „Rogue Nation“, а сега има и новите два проекта.

„Fallout“ получи еднакво силни и позитивни реакции както от зрителите, така и от критиката. Той беше наречен най-добрия екшън правен някога. Кристофър МакКуайър изгря с „The Usual Suspects“ от 1995, за който печели Оскар за най-добър сценарий. Други негови филми са „The Way of the Gun“ и „Jack Reacher“, където за първи път работи с Круз.

 
 

Toyota възражда легендарната Supra

| от chronicle.bg |

Toyota отново иска да спечели шофьорите, които искат нещо повече от просто да отидат на работа. Поглеждайки назад към миналото си, компанията обяви завръщането на легендарния спортен модел Toyota Supra. Това стана на Detroit Auto Show.

Новият модел е разработен съвместно с BMW и тестван от самия изпълнителен директор Акио Тойода на няколко състезателни писти по света (включително, разбира се, и Нюрбургринг).

maxresdefault

Моделът Supra стана нарицателно за улични състезания и дрифтове през 70-те години. Четвъртото поколение в момента се счита за най-търсено като скоро една кола беше продадена за $120 000 на сайта за класически автомобили BringaTrailer.com.

Освен скорост и возия, феновете харесват Supra и заради това, че лесно носи на тунинг. Подходящи ръце могат да извадят астрономична мощност от 6-те цилиндъра на двигателя. Това й отреди място и в автомобилния кино франчайз „The Fast and Furious“.

171030131232-1969-toyota-2000gt-exlarge-169

Вдъхновението за Supra идва от Celica, както и от Toyota 2000GT (от края на 60-те години, на снимката), която днес може да достигне цена от над $1 милион по аукционите.

Новата Supra технически е доста подобна на BMW Z4. Тя има 335 конски сили от 6-те си цилиндъра, разработен от BМW, и 8-степенна автоматична скоростна кутия (без опция за ръчна). Максималната скорост е 250 км/ч, а от Toyota твърдят, че колата ще достига 100 км/ч за малко над 4 секунди.

BMW Z4 пък ще излезе през март с две опции – 255 коня от 4 цилиндъра и 382 коня от 6 цилиндъра.

Ще можем да си купим новата Supra официално чак през лятото за скромните $50 000. Първия брой от вече беше създаден и продаден на аукцион като парите отиват за благотворителност.

 
 

Тийзър и плакат на „John Wick 3″, очакваме пълен трейлър

| от chronicle.bg |

Lionsgate пусна тийзър и плакат на „John Wick: Chapter 3 – Parabellum“. Заглавието идва от сентенцията „Si vis pacem, para bellum” или „Ако искаш мир, готви се за война“.

Сценарист е Дерек Колстад, а режисьор – Чад Стахелски (същите, които направиха и първите два филма). Събитията продължават малко след тези в края на втора част. Това можем да видим и от кадрите по-долу. Предстои и пълен трейлър малко преди „John Wick 3″ да дебютира заедно с дългоочаквания „Glass“ този уикенд.

Виждаме, че и тройката ще има характерната естетика от първите два филма. Филмът ще задълбае повече тях, защото ще ни представи директорът на High Table (Анджелика Хюстън) и други личности на високи позиции в сенчестия свят. Дано обаче това не стане за сметка на елементите, които направиха франчайза толкова мощен.