shareit

Войните за гей-пастата започнаха. Bertolli атакува Barilla

| от |

В интервю миналата седмица, Guido Barilla, изпълнителен директор на любимите ми италиански пасти Barilla заяви, че неговата компания няма да използва гей семейства в рекламите си, защото той харесва “традиционните семейства”.

Bertolli Германия бързо реши да се възползва от отзвука, предизвикал това изказване, като вкара про-гей образи в своите нови рекламни кампании в социалните мрежи, щастливо възползвайки се от маркетинговата грешка на своя съперник.

„Любов и паста за всички!“ гласи слоганът на кампанията. „Просто искахме да разпространим новината, че Bertolli приветства всеки, особено тези с празен стомах“, обявиха от  рекламната агенция на Bertolli в Германия.

Как ще продължат паста-войните на полето на половете – ще следим с интерес.

 
 
Коментарите са изключени