shareit

N на Hyundai вече е на автосалона в Париж

| от chronicle.bg |

Днес Hyundai Motor разкри най-новия си, високодинамичен, концептуален автомобил N със световната премиера на RN30 по време на Автомобилния салон Париж 2016.

Базиран на New Generation Hyundai i30, моделът RN30 е роден като състезателeн автомобил, разработен в тясно сътрудничество между Hyundai Motorsport (HMSG), Европейския технически център на Hyundai Motor (HMETC) и отдела за разработване на мощни автомобили на Hyundai Motor – Performance Development & High Performance Vehicle Division.

Мощността на RN30 се доставя от високодинамичен 2,0-литров двигател с турбокомпресор, в процес на разработване от Hyundai за серийните модели N, усъвършенстван с по-голям турбокомпресор, за да увеличава налягането при пълно натискане на газта. За да се справят с допълнителната мощност, блоковете на двигателя са изработени от ковани части вместо лети, за да се увеличи тяхната трайност и устойчивост. В резултат RN30 е готов за високи резултати и може да се похвали с 380 к.с. (279,5 kW) и максимален въртящ момент от 46 kgf.m (451 Нм).

кола

Впечатляващия въртящ момент се постига от трансмисия с двоен мокър съединител (DCT), която предоставя по-бързи реакции при смяна на предавките и директно свързване, за да осигури динамично ускорение. За да управлява мощността на автомобила и в същото време да позволява прецизно управление при високи скорости, RN30 е оборудван със система за задвижване на всички колела (AWD).

RN30 се отличава със специализирани технологии за постигане на висока динамика, проектирани да увеличат вълнението на водачите и да им позволят да овладеят и най-предизвикателните състезателни писти. Съответствието на оборотите насърчава шофирането чрез бързо и точно ревизиране на оборотите на двигателя, когато водачът сменя предавка в спортен режим. Системата за отработени газове с електронно управление осигурява изблик на удоволствие за слуха чрез издаване на силен звук в съответствие с дълбоките усещания, създавани от бързото ускорение.

Силуетът на RN30 е без съмнение наследен от изчистените, съгласувани линии на New Generation Hyundai i30, но с по-ниска, по-широка стойка, която позволява по-голяма стабилност при шофиране с високи скорости и при завиване. За да се постигнат по-целеустремени пропорции, широчината на RN30 е увеличена с 30 мм в сравнение с i30 до 1 950 мм. Височината е значително намалена с 84 мм до 1 355 мм.

волан
Други елементи на екстериорния дизайн подсказват възможностите на RN30 и включват технологии за висока динамика и аеродинамични подобрения. „Плаващ“ калник над всяко колело подсилва визуалното впечатление от RN30 и заедно със страничните сплитери работи за подобряване на аеродинамичната ефективност, като създава усещане, че автомобилът е засмукан от пистата.

Дизайнът на предната част съдържа новата, характерна, каскадна радиаторна решетка на Hyundai и високотехнологични предни фарове, които създават силен, агресивен облик, когато се комбинират с отличителните дневни светлини. Въздушният поток от предната към задната част преминава през мрежестата каскадна радиаторна решетка и въздуховодите, като не само подобрява притискащата сила, но и оптимизира охлаждането за динамично шофиране. В горната част на капака на двигателя голям въздушен отвор подсказва впечатляващата мощност на двигателя на RN30.

Hyundai RN30 Concept (1)

За да заснемат реакциите на водача и динамичните моменти на пътя или пистата, във всяка А колона има камери, монтирани с карданен механизъм за стабилизиране на изображението, а външна камера е прикрепена към централния вертикален стабилизатор на покрива. Водачите могат да създават професионално изглеждащ филмов материал от състезанията или да представят своите преживявания като по телевизията, за да споделят своите вълнуващи истории с приятели.

 
 
Коментарите са изключени