shareit

TV7 остава без нов собственик

| от chronicle.bg |

„Праймедия“, която през март обяви, че купува телевизионните канали „ТV 7”, SUPER 7” и „News” 7, се отказва от сделката. Причината е, че Агенцията по вписвания отказа да впише новите ръководства на „ТВ СЕДЕМ” ЕАД и „ББТ” ЕАД. От „Праймедия“ отбелязват, че това се е случило въпреки съдебното решение в нейна полза.

„Във всеки случай за нас това означава, че не друг, а именно държавата в лицето на Агенцията по вписванията ни лишава от възможността да управляваме своята собственост, съответно да оздравим и развием телевизиите. А с държавата не възнамеряваме да воюваме. Ще отбележим само, че дори в условията на непризнато право на управление осигурихме изплащането на 8 месечни възнаграждения на повече от 300 души.

Благодарение на „Праймедия” ЕООД телевизиите имаха възможност да поддържат дейността си досега. Изпълнявахме отговорно поетия ангажимент за заплащане на текущи разходи. До този момент сме изплатили милиони левове за погасяване на задължения на двете дружества, без реално да ги управляваме. Осигурихме изплащането на част от дълга на „ТВ Седем” ЕАД към КТБ. Тези факти показват сериозните ни намерения да създадем нормални условия за работа на професионалните екипи в трите телевизии. Държа да е ясно следното: с влизането си в проекта ние се присъединихме към усилията на работещите в трите телевизионни канала „ТВ 7”, SUPER 7” и „News” 7 да защитят своя професионализъм, своето разбиране за медийно и гражданско поведение. Много сериозни сили бяха впрегнати, за да ни попречат. Готовността и търпението да финансираш бизнес, който реално не можеш да управляваш, обаче имат граници. Затова със съжаление признавам, че сме принудени да се оттеглим от този проект. Подчертавам – принудени сме“, се казва в съобщението подписано от управителя на „Прайммедия” Асен Асенов.

Преди седмица „Капитал“ съобщи, че „Праймедия“ е подала заявка в СЕМ за регистрация на нова телевизия, част от предаванията на която съвпадат с тези на TV7.

 
 
Коментарите са изключени