ТОП 10 любими песни на Владимир Иванов

| от |

Владимир Иванов е част от екипа на Sponsia, фен на спорта и на Левски, запален по музиката и с над 3 години работа по проекта за БГ музика Music Space, който за съжаление вече не съществува. Ето неговата подредба:

Atmosphere – Became
История за едно погубено приятелство, разказана по уникален начин. Така както само Atmosphere го могат.

Dropkick Murpheys – I’m Shipping Up To Boston
Любим град, любима група, любима песен към любим филм.

Santana feat. Everlast – Put your lights on
Наслада за сетивата.

RHCP – Don’t forget me
Разтърсващо. Едва ли има друга песен с толкова много емоция и заряд в себе си.

Nas – NY State of Mind
Урок по рап. С първото си влизане в студиото, Nas създава от воле едно от най-великите парчета в рап музиката.

Spin Doctors – Two princes
Сладкият безгрижен звук на 90-те

Eminem feat Nate Dogg – Till I Collapse
Перфектната надъхваща песен за тренировка или тичане в парка, от the best rapper alive

Мерудия feat. Ndoe & Zafayah – Помни
Дори и в най-мрачния ден може да ти оправи настроението.

Милена – Ха-Ха
Една от първите песни, които съм слушал съзнателно през живота си (и може би посяла бунтарското в мен)

Тодор Колев – Фалшив герой
Велик артист и човек, пред когото се прекланям. Не успях да го гледам на живо и сигурно още дълго ще съжалявам за това.

 
 

Франция глоби Google 50 милиона евро

| от chronicle.bg |

Френският регулатор по защита на личните данни издаде глоба на Google от 50 милиона евро за нарушаване на GDPR нормите. Това е най-голямата GDPR глоба от европейски регулатор и първата, която се издава на някой от технологичните гиганти.

Французите се мотивираха с аргумента, че Google не е показвал достатъчно информация на потребителите за политиките си относно съхранение и ползване на лични данни, с които те се съгласяват. Според регулаторът компанията все още не е поправила грешките си.

GDPR задължава получаването на изрично съгласие от страна на потребителите със събирането на информация за тях. Съгласие, от което те могат да се откажат по всяко време.

Въпреки че глобата изглежда голяма, тя е доста малка в сравнение с максимумът, който се допуска в тази област. Той е до 4% от годишния доход на компанията. Това може да означава милиарди.

Глобата не е прецедент. През декември болница в Португалия беше глобена 400 000 евро за подобни нарушения, германска социална мрежа получи глоба от 20 000 евро през ноември, а австрийска фирма – 4 800 евро.

Говорител на Google каза, че компанията е „силно посветена“ на посрещне „високите изисквания за прозрачност и контрол“, които хората очакват. Отделно от този прецедент, Google търпи критики по отношение на боравенето с лични данни от потребителски групи в 7 други европейски държави.

 
 

Проблемът не е в котките, а във вас

| от chronicle.bg |

Ако смятате котките за антисоциални, по-вероятно вие се държите гадно.

Изследователи от Университета в Орегон откриват, че котките всъщност искат да си взаимодействат с хората и особено с тези, които обичат да ги галят. „Забелязахме, че котките прекарват двойно повече време с хората, които им обръщат внимание и си играят с тях, отколкото към тези, които не проявяват интерес“, казва Кристин Витали, докторант по поведение на животните.

В едно от предишните си изследвания Витали открива, че котките ще предпочетат взаимодействие с хора, пред храна или играчки. 

„От експериментите установихме, че котките просто се нуждаят от свободата да си тръгнат, когато искат.“

В изследването бяха използвани 23 домашни котки и 23 от приюти и учените забелязаха, че котките от приюти много повече търсят човешкото внимание, което може би показва, че в приютите животинките са пренебрегвани. Джон Брадшоу, биолог от Университета в Бристол, който изследва котешкото поведени от дълго време, казва, че не трябва да се съсредоточаваме много върху разликите между двете групи, защото само домашните котки са били на своя територия по време на изследването. „Котките се държат много различни в зависимост дали познават мястото или не.“

Той добавя също, че до голяма степен котките са като хората – някои са сдържани, но повечето са приятелски настроени. 

 
 

С кой бранд ще е следващата колаборация на H&M?

| от chronicle.bg |

Както повелява традицията всяка година, модният бранд H&M предстои да реализира своята колаборация с някой известен световен дизайнер. Вече е ясно с кого ще си партнира марката в следващата си колекция. 

След колаборацията с Moschino, а преди това с Erdem, H&M се събира със шведския моден бранд Eytys, произхождащ от Стокхолм. Модният бранд е разпознаваем със своите обувки и унисекс подхода в създаването на колекциите.

Eytys и H&M ще представят линия от унисекс обувки, дрехи и аксесоари за деца и възрастни. Колекцията е изработена от Eytys и дизайнерския отдел на H&M.

Линията включва маратонки и боти, както от кожа, така и от велур. При дрехите е заложено на
чисти линии и са използвали материи като памук, кожа, найлон и варен деним. При дрехите се наблюдават обемни силуети без да се усеща разликата между мъжки и дамски дрехи. Змийски принт, лачено яке, велур, миксиран с памук и хумористични графики – това са само част от ключовите думи, определящи колекцията.

Цветовата гама включва зелено, ярко жълто, бежово, индиго, черно и бяло. Всичко може да бъде лесно съчетано и да подхожда на всяко настроение и повод, и да позволи на клиентите да се чувстват уверени в своя собствен стил. Всеки чифт обувки идва със специална кутия с уникални принтове на художничката Зоуи Барса.

6069A_04

Новата колекция ще бъде налична от 24 януари 2019 в избрани магазини по света и онлайн на hm.com.В България специалната колекция ще е налична в магазин H&M на бул. Витоша № 6, гр. София.

 
 

Netflix инвестира още повече милиарди за оригинално съдържание през 2019

| от chronicle.bg |

Netflix влага огромни усилия в развитието на портфолиото си с авторски проекти. „Fyre: The Greatest Party That Never Happened“, „Black Mirror: Bandersnatch“ и „Tidying Up with Marie Kondo“ са само част мастодонтите на платформата. Те имат едно общо нещо помежду си – струват много пари.

Миналата година компанията имаше бюджет от $12 милиарда долара за проекти. Тази година той ще е $15 милиарда.

„Вярваме, че [Netflix] може да инвестира повече тази година с цената да забави развитието си за момент, но да спечели в дългосрочен план“, казва Бен Суинбърн от Morgan Stanley. В същата графа бюджетът на Netflix през 2017 година е $8,9 милиарда. Някой маркетолози прогнозират през 2020 той да достигне $17,8 милиарда.

„Колкото повече пари вкарваш, толкова повече хора ще намерят нещо интересно за гледане на сайта ти“, сподели Рийд Хастингс изпълнителният директор на Netflix. „Както казват – трябва да похарчиш пари, за да изкараш пари, особено с конкуренти като Disney.“

„The Umbrella Academy“, „Velvet Buzzsaw“ и „High Flying Bird“ са някои от заглавията, които очакваме следващия месец. Сънданс започва другата седмица, така че Netflix може дa пусне и още нови филми преди фестивалът да приключи.