shareit

#TheDress влезе в кампания против насилието над жени

| от |

Само часове отнеха на #TheDress – повече за нея може да прочетете тук – да се превърне в най-четеното нещо в интернет. Почти толкова отне и на „Армията на спасението“, за да реши и да я използва в една от своите кампании.

Южноафриканският отдел на „Армията“, реши да използва #TheDress, за да изпратят силно послание към хората и най-вече жените по света. Те пуснаха снимката в Twitter, на която млада жена носи #TheDress, а слогънът им е: „Защо е толкова трудно да я видиш в синьо и черно?”, очевидно като метафора за синините, които побоят оставя по жените.

#TheDress и кампанията, в която е включена (в своята златно/бяла версия, очевидно защо…) е за спиране на домашното насилие „…което е световен проблем”, както се изразиха от „Армия на спасението“. Кампанията гласи: „Илюзия е ако си мислите, че това е неин избор. Една на всеки 6 жени страда от домашно насилие. Да спрем насилието над жените.” Рекламната снимка и кампания са направени в Йоханесбург и се появиха за първи път в петък в южноафриканския вестник „Cape Times Newspaper“. Карин А. Холмс от южноафриканския клон на „Армията на спасението“ каза: „Искаме да покажем онова, което „Армията на спасението“ прави с жени и деца жертви на насилие, както и с трафика на жени. „Армията на спасението“ в Южна Африка дава информираност за този проблем, което е много важно.” Малко по-късно „Армията на спасението“ пусната втора снимка от кампанията си, отново използвайки #TheDress, но този път по-скоро в метафорична форма.

Няколко часа след като кампанията беше пусната в Twitter, клонът на „Армията на спасението“ в Канада я re-tweet-на веднага. Малко по-ксъно същото направиха още хиляди хора. Само до момента двата поста имат 7 903 re-tweets – и това е само от основната страница на „Армията на спасението“ в Южна Африка, което пък отново направи #TheDress най-четеното нещо в интернет.

Междувременно жената, която пусна #TheDress в Tumblr се появи с реалната рокля в шоуто на Елън Дедженеръс!

#TheDress is here. A photo posted by Ellen (@theellenshow) on

 
 
Коментарите са изключени