Телевизионна разпродажба

| от |

„bTV организира благотворителна разпродажба на дрехи от екранния гардероб на едни от най-любимите лица на bTV Новините. Над 10 хиляди артикула, с които водещите и репортерите на медиата са представяли всички гледни точки в новинарските емисии през последните години, ще бъдат предложени на зрителите на преференциални цени.“

Това съобщение, качено на сайта на първата частна национална телевизия в четвъртък, по нищо не показваше, че само ден по-късно, ще може да се използва за масови шеги в мрежата.

Ani_Salich

В късния следобед на петъчния ден дойде новината, че емблематичното лице на bTV Новините – Ани Салич, преминава в конкурентната Нова телевизия. Очаквано или не, тази транзакция сложи точка на телевизионната разпродажба за 2013-та година.

В средата на август 2012г. Дидие Щосел пое ръководството на „Нова Броудкастинг Груп“ от неуспялата надежда Светлана Василева. Преди това тя ръководеше TV7, Fox Life и Fox Crime, както и bTV.

zx620y348_1953840

Щосел пристига в България през 2005-та година, когато купува музикалната ММ. През 2006 г. придобива каналите „Диема“, а година по-късно негов партньор става MTG.

През 2008 г. двете компании придобиват Нова чрез общата си фирма „Болкан медия груп“. През 2009 г. Щосел става зам.-председател на борда на директорите.

Добър мениджърски нюх, познаване на родната действителност или сляпо доверие в тъщата си ( в едно интервю той признава, че „Кеворкян беше идея на тъща ми“).., на каквото и да разчита, очевидно му върви.

През тази година Нова телевизия чувствително подобри програмата си, вдигна рейтинговите си позиции и излезе под прожектора на рекламодателите. Ако сте следили внимателно, лесно можете да си отговорите на въпроса:

Как се изгражда лицето на една телевизия?

Като откраднеш това на конкурента си.

Това е най-лесния отговор. Очевидно Щосел го знае, защото транзакциите, които успя да направи, прекроиха облика на канала.

Screenshot_1

Досега в Нова телевизия преминаха две от най-ярките лица на bTV – Ани Цолова и Виктор Николаев. Към тях се присъедини и продуцентът на сутрешния блок – Валерия Чанкова.
Наскоро Нова прибраха и изпълнителния продуцент на bTV Новините Дарина Сарелска. Тя стана директор на „Новини и актуални предавания”. В нюзрума на канала са вече и репортерът Ивайло Везенков, както и водещият на новините Богомил Грозев.

20131031.zhrzccvcku

Миролюба Бенатова също вече се изявява от екрана на Нова със специални репортажи, продуцирани от „Телеман“.

„Тази стъпка е само част от стратегията ни да се превърнем в лидер в отразяването на новините и създаването на актуални предавания. Доказателство, че вървим в правилната посока са високите резултати, които вече постига изцяло обновеният сутрешен блок, който след своя старт регистрира 60% ръст в зрителската си аудитория, в сравнение със същия период на миналата година”, каза преди близо месец Дидие Щосел.

И сега – 18 години по-късно, Ани Салич отново си е у дома – от Нова започва телевизионната си кариера през 1995 г. като водещ на авторското предаване „В сърцето на София“.

„Всеки, който има желание да се сдобие с дреха от гардероба на своите любими телевизионни водещи … може да го направи …“

Така продължава съобщението на bTV за гардеробната разпродажба. Очевидно е, че толкова много дрехи вече не са им нужни. Но означава ли това, че вдигат бялото знаме, готови да предадат лидерската си позиция? Още не.

Последният опит, говори се, са готвени рокади в „Тази сутрин“. Мариана Векилска и Антон Хекимян може би ще са новите Генка Шикерова и Константин Караджов. Но…, опитите за запълване на пробойни в програмната схема, доказано е, не са печеливши. Ако от bTV не вярват, нека попитат бившите шефове от Нова. Не са малко.

Допълнена на 21.12.2013 в 18:28ч.

bTV публикуваха на сайта си позиция по повод новината за напускането на Ани Салич:

460x332

„Във връзка с решението на Ани Салич да приеме предложение за работа в Нова ТВ, и в духа на предстоящите празници, преди всичко искаме да благодарим на топ водещите, репортерите, операторите и продуцентите в нюзрума на bTV, които през последните 6 месеца също получиха много атрактивни предложения за работа от конкурента ни, но не ги приеха. Всички те избраха да останат лоялни към bTV, въпреки трудностите, свързани с многобройните промени в ръководството на медията на международно ниво.

С годините bTV е доказала, че е школа за качествени кадри. И то не само по отношение на водещи на новини и предавания. До голяма степен медията дължи своите високи резултати и на хората зад кадър, без които и успехът на лицата не би бил същият. Именно заради този екип, който не се спира пред временни трудности, bTV вече 13 години заема водещото място на българския телевизионен пазар.

В същото време последните действия на Нова ТВ са категорична илюстрация на тоталната й немощ да даде стойностна алтернатива в ефира. Липсата на творчески и концептуален ресурс на конкурентната медия да създаде свои собствени силни лица и облик спъва развитието на целия пазар. Така се ощетяват първо зрителите, принудени да гледат опити за създаване на огледален образ на bTV, но също така и рекламодателите. Медия, която има амбиции да се развива, става неубедителна, когато за пореден път купува готови лица и концепции. Благодарим на Нова ТВ за признанието за неоспорим професионализъм и лидерство на bTV, макар да е изразено по необичаен начин.

Колкото и да тежи раздялата с лице, създадено и развивано от bTV в продължение на 13 години, за нас това е преди всичко възможност. Политиката на Нова ТВ да изкупува кадрите на bTV ни дава шанс за откриване и развитие на нови, млади професионалисти, което е единственият начин да запазим водещата си позиция и занапред.

Весели празници!“

 
 

Най-големият враг на Netflix е… компютърна игра

| от chronicle.bg |

Докато приходите на Netflix скачат с повече от 1/4, компанията казва, че основната й конкуренция всъщност е компютърната игра Fortnite, а не HBO. Безпрецедентният успех на Fortnite: Battle Royale е нещо, което остави всички производители на игри без възможност за отговор. Но платформите за стрийминг също са в борбата за вниманието на обществото.

Netflix изкара с $4,2 милиарда повече през последното тримесечие, отколкото за същото време миналата година. „Ние работим с времето на хората пред екрана и така се състезаваме със стотици компании. И надпеварата ни с Fortnite е по-силна, отколкото с HBO. Когато през октомври YouTube крашна за няколко минути в целия свят, посещенията на сайта ни скочиха значително. Има много компании на пазара, които искат да забавляват хората. “

Като много геймърски компании, Epic Games също не споменава колко пари изкарва от игрите си и конкретно от Fortnite. TechCrunch предполага, че е около $3 милиарда на година, а GamesIndustry.biz дава като цифра $2,4 милиарда. Fortnite е безплатна за ползване, следователно Epic Games печели от покупки вътре в играта. Нейн пряк конкурент е Battlegrounds на PlayerUnknown и въпреки, че Fortnite ги разбива, нейните приходи също се покачват – с 19%. И това не включва мобилната версия, която е супер популярна в Китай. Същото се случва и с PUBG и FIFA.

 
 

Тилан Блондо – новата Кейт Мос

| от chronicle.bg |

В края на миналата година еднa от световните класации с близо 30-годишна история публикува ежегодния си списък с най-красивите женски лица за 2018 г.

Начело на него е момиче, което е свикнало да бъде под светлината на прожекторите още от 6-годишна. След като преди 10 години печели титла за „най-красиво момиче в света“, 17-годишната французойка Тилан Блондо стана „най-красиво лице в света“ Класацията е на филмовия критик TC Chandler, който e част от асоциацията „Independent Critics“.

Това е напредък за Блондо, тъй като за предходната 2017 г., тя е била на второ място  в същия списък.

Как започва всичко?

Моделската звезда на Тилан Блондо изгрява, когато тя е още четиригодишна и се появява на модно ревю на Жан-Пол Готие.

Още тогава предизвиква фурор, а дискусиите дали това, което прави, не противоречи на нормите започват с появяването й на корицата на френския Vogue, когато тя е едва на 6 години. Четири години по-късно, преди още да е влязла в тийнейджърските си години, отново се появява на страниците на списанието с тежък грим и облекло на възрастна жена.

Независимо от реакциите, че списанието сексуализира образа на дете, това дава старт на моделската кариера на Блондо. Скоро след това тя вече е сравнявана с Бриджит Бардо, която се появява в списание Elle едва на 15 години.

Тилан Блондо е дъщеря на френския футболист Патрик Блондо и модния дизайнер Вероника Лубри.

От времето на онези първи кадри, в който тя гали заек или се черви в огледалото, моделът в нея получава все повече и повече възможности да се реализира в света на модата. Когато е на 13 г. за първи път се появява на корица на списание. Френското списание Jalouse я нарича „Новата Кейт Мос“.

От тогава до сега са минали 4 години.

Разликата е, че днес Блондо вече е представлявана от същата агенция, която стои зад сестрите Джиджи и Бела Хадид и зад Кая Гербер (дъщерята на Синди Крауфорд). Работи за световноизвестна козметична компания и е редовен посетител на Седмиците на модата в различните краища на света.

В интервю за W magazine споделя, че хората, които я вдъхновяват са Кара Делевин, Барбара Палвин и Джиджи Хадид.

В момента Тиери Блондо живее в Южна  Франция със семейството си, а по нейните думи тайните на поддържането на добрия външен вид са многото сън и махането на грима преди лягане вечер.

Повече от Тиери Блондо, най-красивото лице в света за 2018 г., можете да видите в галерията ни горе.

 
 

Стийв Карел прави комедия за Netflix с хора от „The Office“

| от chronicle.bg |

Продукцията ще е „комедия на работното място“ и ще разказва за плановете на САЩ за космоса. Стийв вече е подписал с Netflix, въпреки че сериалът „Space Force“ още няма сценарий.

Сериалът е вдъхновен директно от предложението на Доналд Тръмп през юни за шести клон на армията, който да се занимава конкретно с евентуални космически войни.

Освен да играе, Карел също ще продуцира заедно Грег Даниелс, кой е създател на американската версия на „The Office“. „Space Force“ е предложен единствено на Netflix като част от мотивацията за проекта от страна на платформата идва от чудесното представяне на „The Office“ – сериалът е най-гледаната телевизионна продукция на платформата и дори получава повече внимание, отколкотo когато го даваха по CBS.

През декември Карел отрече да има планове за продължение на култовия сериал. „Буквално трябва да имаш същите сценаристи, същите продуценти, същите режисьори, същите актьори и дори тогава може да не излезе същото нещо.“

 
 

Кевин Харт ще играе във филма по играта Монополи

| от chronicle.bg |

Комикът и актьор (но не и водещ на Оскарите) Кевин Харт е подписал с Lionsgate за роля във филма по класическата игра Монополи, режисиран от Тим Стори. В момента Харт си партнира с Брайън Кранстън в драмата „The Upside“, която успя да детронира „Aquaman“ в боксофиса.

Монополи за първи път излиза през 1935 година и става една от най-популярните игри за всички времена с 250 милиона продадени бройки. Идеи за филм по играта се появяват още през 2008 година, когато Universal и Ридли Скот проявяват интерес към евентуален проект. Той обаче не се случва и през 2012 Lionsgate купуват правата за екранизиране и наемат Андрю Никол да напише сценарий.

Проектът този път явно е сериозен, щом имаме новина за участието на Харт в главната роля. Стори освен режисьор ще е и продуцент. Двамата не се срещат за първи път – те работят заедно по „Think Like a Man „, „Think Like a Man  Тоо“, „Ride Along“ и „Ride Along 2″. Стори, заедно с Лесли Смол, режисираха и три комедийни представления на Харт.

Историята с Оскарите изглежда не е разклатила имиджа на Кевин и той продължава да бъде търсено лице в Холивуд. Най-големият проблем остава да видим как въобще Монополи ще се превърне във филм.