Таблет за 119 паунда? Да, според Tesco e възможно.

| от |

Британската верига супермаркети Tesco отправя своето предизвикателство към iPad и Kindle създавайки собствен таблет – the Hudl.

2.-Tesco-superstore

7″-то устройство с операционна система Андроид ще бъде продавано на цена от 119 паунда, доста по-ниска от тази на iPad, но с цени близки до тези на Kindle и Google.

То ще е с 9 часа издръжливост на батерията във видео режим и 16GB памет, която може да бъде разширена до 48GB.

Таблетът ще излезе в 4 цвята – черно, бяло, червено и лилаво и се очаква да бъде в продажба на 30 септември. Ще разполага с wi-fi, Bluetooth и микро HDMI порт.

Tesco_Hudl

Най-близкият конкурент ще бъде Kindle Fire, който е с цена от 99 паунда за същите параметри на екрана (7″) и батерията (9 часа), но е с памет от само 8 GB.

iPad mini, който е с екран от 7,9″ и памет от 16 GB е на цена от 269 паунда.

monika_merkyte_from_london_with_her_new_ipad_mini__509446d667

Изпълнителният директор на веригата супермаркети Филип Кларк коментира по-ниската цена на продукта с думите „Дигиталната революция трябва да бъде за мнозинството хора, не за малко избрани“

The Hudl ще има вграден Tesco бутон за достъп до онлайн магазина, точките от клубната карта или системата за филми и музика Blinkbox.

Устройството ще бъде с вградени апликации като Youtube и Google Chrome, а доста други ще могат да бъдат сваляни от Google Play.

От Tesco подчертават, че таблетът е с дизайн, съобразен с желанията на потребителите. Той ще бъде произвеждан в Китай, от производител работещ за Microsoft, HP, BlackBerry и Sony.

Очаква се по-късно днес в Ню Йорк и Microsoft  да представи новите си таблети Surface, с версия с по-малък екран, който да се мери с iPad mini.

 

 
 

Бракониер беше осъден да гледа „Bambi“

| от chronicle.bg |

Бракониер беше осъден да гледа „Bambi“ периодично до края на присъдата си. „Bambi“ е петият пълнометражен филм на Walt Disney Pictures, излязал преди 76 години, през 1942. Историята за малкото еленче изглежда издържа теста на времето и днес е една от класиките на анимационното студио.

Бамби се помни като сладък персонаж и важна фигура от поп културата, но във филма в изключително трогателна сцена майката на еленчето умира убита от ловец. Това е един от най-тъжните и мрачни моменти в цялата филмография на Disney, редом със смъртта на Муфаса в „The Lion King“ и историята на Ели и Карл от „Up“.

Дейвид Бери-Младши беше заставен да гледа филма „Bambi“, докато не изтече присъдата му за бракониерство.

Бракониерството не е точно рядко срещано престъпление, но делото срещу Дейвид е с особена тежест, защото действията му са продължавали с години като през това време той е убил хиляди елени за трофеи. Това е едно от най-големите дела за бракониерство в щата Мисури.

Бери ще прекара 1 година в затвора, а след това ще е на пробация още 120 дни заради незаконно притежание на оръжие. Той трябва да гледа „Bambi“ всеки месец от присъдата си по решение на съда, започвайки преди 23 декември. Още двама човека бяха осъдени в делото, но няма да гледат с Бари.

В последно време Disney преправя старите си класики в нови игрални филми. Феновете вече видяха „Cinderella“, „Beauty and the Beast“ и „The Jungle Book“, а догодина очакваме „Dumbo“, „Aladdin“ и „The Lion King“. По-нататък: „The Little Mermaid“, „Mulan“ и „The Sword in the Stone“. За съжаление „Bambi“ все още не е сред планираните.

Трябва да похвалим съда за макар и екстравагантно, изключително уместното му решение. Въпреки че повечето хора биха се радвали да гледат филм на Disney, докато са в затвора, на бракониера „Bambi“ ще втръсне сравнително бързо. Надяваме се популярната тъжна сцена във филма да го вразуми от бъдещи подобни нарушения.

 
 

Най-нехаресваното видео в YouTube е на… YouTube

| от chronicle.bg |

Имиджът на  YouTube пострада тежко след като едно от собствените видеа на компанията стана най-нехаресваното видео на целия сайт. Потребителите на платформата показаха силното си недоволство от тазгодишния YouTube Rewind заради чувството на нелепост и предателство, което създава.

YouTube Rewind е видео, което сайтът пуска към края на всяка година, за да обобщи какво какво се е случило на него и какво е било популярно за последните 12 месеца. Традицията започна през 2010 като ретроспекция към най-популярните видеа на сайта за годината.

„YouTube Rewind 2018: Everyone Controls Rewind“ („YouTube Пренавиване 2018: Всеки Контролира Пренавиването“) беше пуснато на 6 декември и за една седмица получи 10 милиона нехаресвания (дислайкове). То е дълго около 8 минути и в него можем да видим звезди като Уил Смит, Джон Оливър и Тревър Ноа, както и много от най-популятните ютюбъри. Един от тях, Маркъс Браунли, в свое видео казва:

„Та YouYube Rewind се превърна в това: „Ей, вижте колко подходящи за рекламиране канали имаме, на които можете да похарчите парите си – никой от тях не псува и спокойно можете да рекламирате при тях.“

Феликс Килберг, по-известен като PewDiePie – собственика на (все още) най-големият канал на сайта, не беше включен във видеото за поредна година. Той защити тезата на Браунли в свое видео като каза, че той и другите участници в Rewind 2018 не заслужават негативността да се прехвърли върху тях. Феликс допълни и че е „почти радостен“, че не участва.

Друг супер популярен влогър, Кейси Найстат, признава, че иска да се въздържи от коментар, но казва, че видеото „не е чудесно“. „Идеята не беше да се направи 8-минутен парад на неловкостта, а да се подчертае алтруистичния характер на платформата.“

С тазгодишното си видео YouTube показва, че поставя на първо място рекламодателите, а потребителите остават на второ. Предстои на да видим дали тази бизнес философия ще се промени през 2019.

 
 

Учтиво ви каним да гледате тийзър трейлъра на „Имението Даунтън“

| от chronicle.bg |

Не можеш да бъдеш поканен в „Имението Даунтън“ и да не отразиш поканата. Дори когато тя се случва под формата на тийзър трейлър, наподобяващ реклама на ултра луксозен и аристократичен спа център в сърцето на Англия.

Защото такъв е сегашният случай, след като беше пуснат първият тийзър трейлър на предстоящия пълнометражен филм „Имението Даунтън„, за който сме наострили всичките си сетива.

Приятно е да си припомним хубавите времена, когато всеки сезон получавахме порцията епизоди на сериала „Имението Даунтън“. Първият тийзър трейлър на филма не дава никаква информация за сюжета на предстоящия филм, нито показва част от актьорския състав.

Но успява да ни потопи в атмосферата, заради която милиони фенове обикнаха  сериала и го превърнаха в една от най-гледаните британски телевизионни продукции на нашето време.

Актьорският състав и екипът зад камера от последния, шести сезон на сериала ще се завърнат във филма. Джулиян Фелоус („Госфорд парк“), който създава „Имението Даунтън“, се завръща в ролята си на сценарист. Снимките би трябвало да започнат идното лято, а премиерата е насрочена за 20 септември 2019 г.

А ето и краткото видео, което учтиво ви каним да изгледате.

 
 

Райън Рейнолдс изпрати подаръци на фен заради сайт

| от chronicle.bg |

Актьорът и продуцент от „Deadpool“ Райън Рейнолдс благодари на свой фен, който купи домейна AvengersEndgame.com и направи така, че той да води към сайта на „Once Upon a Deadpool“. „Avengers: Endgame“ излезе точно преди новата версия на „Deadpool 2″. С манипулацията сайтът на „Once Upon a Deadpool“ получи скок в трафика си и много повече внимание.

Актьорът изпрати специален подарък.

Рейнолдс е много активен в социалните мрежи и това, разбира се, не му обягна. Въпреки че се очаква да се присъедини към кино вселената на Marvel, защото Disney купи телевизионните и филмовите запаси на Fox, актьорът обича да се шегува с всеки, особено със своите.

В Twitter потребител с прекор Guy Inchair сподели, че Райън му е пратил подарък в знак на благодарност за това, което е направил (което са много в стила на Deadpool). Подаръкът е бутилка джин от марката Aviation, собственост на Рейнолдс, а също и безжични слушалки Master & Dynamic MW60, вдъхновени от слушалките на пилотите от Втората световна война, и комплект за коктейли.

„Пакетът от Рейън Рейнолдс пристигна! Уау! Това нещо е красиво!!! …И веднага го разменям за 2 билета за пермиерата на „Avengers: Endgame“. Билети някой? “

На което актьорът отговаря: „Не, че одобрявам това, което направи. Просто казвам, че те обичам“

Подаръкът струва $850 и момчето реши да си го запази, но не и преди да получи няколко оферти. Това е по-доброто решение, защото комплектът може само да вдига цена и колекционерското си значение с времето.

Marvel и някои от звездите на студиото имат специални карти за премиерата на филмите и се е случвало да взимат фенове с тях, така че въпросът с билетите още не е загубен.