Страхотна реклама на Volvo с Жан-Клод Ван Дам

| от |

Производителите на реклами за автомобили винаги ни предупреждават, че не трябва да пробвате сами това, което виждате вкъщи, а и по принцип. Определено би било добре, ако следвате този съвет, гледайки най-новото видео на Volvo Trucks с участието на Жан-Клод Ван Дам.

В рекламата, която цели да покаже стабилността на камионите на „Волво“ 53-годишният Ван Дам прави невероятна каскада, стоейки върху страничните огледала за задно виждане на два камиона, които се движат успоредно на заден ход по равен път.

 
 

Най-гледаните филми у нас

| от chr.bg |

Екшънът по видеоиграта от 80-те години на миналия век – „Rampage: Унищожителите“, е най-гледаният у нас, сочат обобщените данни от киносалоните след миналия уикенд. Филмът с Дуейн Джосън-Скалата, който освен Земята трябва да спаси и любимеца му – горилата Джордж, е гледан от 14 017 зрители и има 158 480 лева приходи за трите дни по екраните у нас.

На втора позиция е следващата премиера от миналия уикенд – екшън-комедията „Такси 5″. Познатата история за супер-колата със знак на такси, управлявана от шофьор, който се справя във всякакви ситуации и този път трябва да помогне за спирането на „италианска банда“ е гледана от 13 644 зрители и има 127 128 лева приходи за първите три дни у нас.

Трето място е за третата премиера от миналия уикенд – хорърът „Нито звук“. Историята за семейство, което живее в гробовна тишина заради страх от невидими създания, преследващи и атакуващи всеки звук, е гледана от 6 657 зрители и има 70 916 лева приходи за първите три дни у нас.

Четвърто място е за „Зайчето Питър“. Игрално-анимационната история за трудното съжителство между стопанина на къщата Томас и обитателите на градината му, базирана на книгата на Биатрикс Потър от 1901 година е гледана от 57 729 зрители и има 466 709 лева приходи за 17-те дни на екраните у нас.

Пета позиция сред най-гледаните филми е за „Играч първи, приготви се“ по романа на Ърнест Клайн. Приключенският екшън за Уейд Уотс, който влиза във виртуална утопия, за да търси „великденското яйце“, заложено в играта „Оазис“, е гледан вече от 31 773 зрители и има 351 006 лева приходи за трите седмици по екраните у нас.

Шесто място в топ 10 е за комедията „Секс на куково лято“. Историята на трима родители, които си поставят за цел с всякакви средства да провалят идеята за първи секс на дъщерите им в абитуриентската нощ, е гледана от 12 616 зрители и има 112 812 лева приходи от билетите им за първите десет дни по екраните.

Седмо място е за украинската анимация „Откраднатата принцеса“. Приказката за рицари, принцеси, магьосници, любов, смелост и приятелство е гледана от 9 301 зрители и отчита 74 301 лева от билетите им за двете седмици у нас.

На осмо място е „Tomb Raider: Първа мисия“, създаден по едноименната видеоигра. След петте седмици на екраните у нас филмът за първите години на познатата героиня Лара Крофт е гледан от 67 880 зрители и има 732 564 лева приходи.

Девето място е за психо-трилъра „Коварен капан: Последният ключ“. Четвъртият филм за парапсихоложката д-р Елиз Рейниър, която се връща в родния си дом, за да се изправи срещу страховете си, е вече десет дни на екраните у нас и за това време са го гледали 5 880 зрители и има 47 780 лева приходи.

Десета позиция е за екшъна „Огненият пръстен: Революция“. Вторият филм за войната между хората и Йегърите от едната страна и чудовищата Кайджу – от друга, е от месец на екраните у нас и за това време са го гледали 26 613 зрители и има 286 375 лева приходи.

 
 

Как да не ни хванат с подкуп

| от |

Хора, хайде малко по-сериозно! Както би казал прокурор Иван Гешев – Светнахте всичките като коледна елха!

Имах един приятел в началото на 1-те години на 21 век (или както се казва този период), който учеше в СМГ и ми разправяше, че е станал много безотговорен: „Вървя в парка и си държа кóза като цигара“. Нормално е, дори очаквано, да смятате, че моят приятел не е най-съобразителният приятел. Но това става в 10 клас. Тогава бяхме малки.

Да си пораснал човек на отговорна позиция, разсъждаващ и да носиш подкуп в себе си (в багажника на колата) не ти прилича въобще. И това са 70 000 евро все пак. В наши дни това са си пари почти за един коз.

Подкупи, скъпи приятели, се укриват, както се укриват данъци. Пращаш си парите, където държавата не може да пипа. Ето например да вземем една Ирландия. Откривате си банкова сметка в една Ирландия и там да ви пращат парите. Пък те вече как ще си ги оправдаят като разходи си е тяхна работа. И не че не може пак да ви хванат, ама поне не са ви в тъпия багажник.

А може и да не се стига чак до Ирландия. Намирате си хубава, тучна полянка край София с един хубав камък посредата. Под този камък ви се носят парите. Голяма поляна ви трябва, за да няма къде да се скрият полицаите. На Бонсови поляни, например, е много добре. Като си вземете „дарението“, слагате го в някакъв тайник в колата, а не в багажника! Хората прекарват бежанци в тайници в колата, все ще намерите някакво място за 10 пачки.

Някои пари се бележат със специално мастило, което остава по ръцете ви като доказателство. Това е популярен похват, действа много добре. На пазара обаче има средства срещу този похват. Те се наричат ръкавици. Ако ще взимате пари, носете ръкавици, за да не се издадете по най-балъшкия начин.

В крайна сметка можем да почерпим мъдрост и от телефонните измамници. Уговаряте сумата и изпращате някой таксиметров шофьор да я вземе. Може и някое циганче. Хората са го измислили.

Най-добрият начин да не ви хванат с подкуп обаче си остава един. Да не взимате подкупи. Парите са хубаво нещо, но не са по-хубаво, отколкото да ви осъдят е лошо.

 
 

Братът на Меган Маркъл не e поканен на кралската сватба

| от chr.bg |

Томас Маркъл, полубратът на Меган Маркъл, заяви, че не е поканен на сватбата й с принц Хари. Томас съжалявал, че тя е забравила семейните си корени.

Той увери, че не се е срещал с 36-годишната американска актриса, която се готви да стане член на британското кралско семейство, от смъртта на баба им през 2011 г. Тогава Меган заминала за Торонто, за да се снима в сериала „Костюмари“.

„Може би американското й семейство по някакъв начин й създава проблеми – отбеляза 51-годишният Томас. – Не съм злобен, а разочарован. Това е оскърбително, като се има предвид, че навремето бяхме толкова близки.“

През последните няколко месеца опитите му да влезе в контакт с нея се провалили. „Откакто проби в Холивуд, тя стана друг човек – поясни Томас – Тя забрави семейните си корени.“

Той се надява, че макар присъствието на баща им, 73-годишния Томас Маркъл старши, на сватбата да не е потвърдено, Меган ще поиска от него да я отведе до олтара. „Той го стори при първия й брак в Ямайка“, уточни Томас Маркъл младши. Според него другата му сестра Саманта, която миналата година довери, че Меган винаги е искала да стане принцеса, вероятно е допринесла за обтягане на семейните отношения.

Наскоро Саманта заяви в Туитър, че бъдещите младоженци поканили „непознати“ на сватбата си, но сред поканените не били нито братът, нито сестрата, нито племенниците на Меган. Майката на Меган Маркъл – Дория, която се появи публично заедно с бъдещите младоженци, обаче би трябвало да присъства на сватбата.

Междувременно Асошиейтед прес съобщи, че въоръжени полицаи ще патрулират на железопътните станции, от които има пътища до Уиндзорския замък, когато принц Хари и Меган Маркъл сключат брак на 19 май.

 
 

JOURNEYversity: състезание за фото и видео маниаците

| от chronicle.bg |

След няколко успешни сесии, в които фотографи, автори и филммейкъри се впускаха в различни предизвикателства от света на адреналиновите спортове, новото издание на Red Bull JOURNEYversity очаква визуални артисти (фотографи и видеографи ), с очи и стабилни камери за необикновеното и предизвикателното. Те ще станат част от надпревара Red Bull Moreni Challenge, съпреживявайки емоциите на атлетите по природния феномен Морените на Витоша.

Идеята на JOURNEYversity е да обучава, с цел “студентите” да навлязат по-дълбоко в спецификите за отразяване на дадена приключенска дейност или екстремен спорт. В духа на университета, наравно с обучението е и приключението, затова то се провежда в контекста на най-необикновените събития през годините. Състезанието по Витошките морени е единствено по рода си, а задачата на участниците в JOURNEYvesity е да го отразят.

Тазгодишното осмо издание ще предизвика личности с интерес към фотографията, кратките видеа и фото/видео материалите. Избраните за участие в JOURNEYversity след кандидатстване и одобрение ще имат възможност да се запознаят със стандартите за видео заснемане и обработка на Red Bull Media House, да станат част от специално организирана приключенска сесия преди състезанието, да реализират самостоятелно създадено от тях съдържание.

Срокът за кандидатстване в Red Bull JOURNEYversity, сесия Moreni Challenge е 18 май. Желаещите да станат част от неповторимото изживяване трябва да изпратят свои визуални материали и кратко резюме на  redbullcontent.bg@gmail.com.