Сближаването Русия-КНР не е резултат от санкциите

| от |

Строуб Талбот,  интервю за РИА „Новости“

Сближаването между Москва и Пекин е продиктувано от обективни причини и антируските санкции нямат определящо отношение.

Днешното руско ръководство има всички причини да постъпи по този начин, активно сближавайки се с Китай, отчитайки факта, че много западни страни съвместно въведоха санкциите срещу Русия. Но няма убедителни доказателства, че именно заради санкциите Пекин и Москва са активизирали своето сътрудничество. Русия през последните години работи за подобряването на отношенията с Китай и успя да ги развие. Но погледнете на картата, Русия така или иначе е съсед на Поднебесната.

Трябва да държим сметка за геополитическите последствия. Не трябва да забравяме, че в бъдеще съществува възможност за потенциалното изостряне на тези отношения. Това може да се случи по една много проста причина и няма никакво отношение към настоящото ръководство в двете страни. Въпросът е в това, че руският Далечен изток е богат на ресурси и слабо населен. Докато съседен Китай е пренаселен и беден на ресурси. Смятам, че лидерите на тези две страни отчитат този фактор. /БГНЕС

 
 

Най-нехаресваното видео в YouTube е на… YouTube

| от chronicle.bg |

Имиджът на  YouTube пострада тежко след като едно от собствените видеа на компанията стана най-нехаресваното видео на целия сайт. Потребителите на платформата показаха силното си недоволство от тазгодишния YouTube Rewind заради чувството на нелепост и предателство, което създава.

YouTube Rewind е видео, което сайтът пуска към края на всяка година, за да обобщи какво какво се е случило на него и какво е било популярно за последните 12 месеца. Традицията започна през 2010 като ретроспекция към най-популярните видеа на сайта за годината.

„YouTube Rewind 2018: Everyone Controls Rewind“ („YouTube Пренавиване 2018: Всеки Контролира Пренавиването“) беше пуснато на 6 декември и за една седмица получи 10 милиона нехаресвания (дислайкове). То е дълго около 8 минути и в него можем да видим звезди като Уил Смит, Джон Оливър и Тревър Ноа, както и много от най-популятните ютюбъри. Един от тях, Маркъс Браунли, в свое видео казва:

„Та YouYube Rewind се превърна в това: „Ей, вижте колко подходящи за рекламиране канали имаме, на които можете да похарчите парите си – никой от тях не псува и спокойно можете да рекламирате при тях.“

Феликс Килберг, по-известен като PewDiePie – собственика на (все още) най-големият канал на сайта, не беше включен във видеото за поредна година. Той защити тезата на Браунли в свое видео като каза, че той и другите участници в Rewind 2018 не заслужават негативността да се прехвърли върху тях. Феликс допълни и че е „почти радостен“, че не участва.

Друг супер популярен влогър, Кейси Найстат, признава, че иска да се въздържи от коментар, но казва, че видеото „не е чудесно“. „Идеята не беше да се направи 8-минутен парад на неловкостта, а да се подчертае алтруистичния характер на платформата.“

С тазгодишното си видео YouTube показва, че поставя на първо място рекламодателите, а потребителите остават на второ. Предстои на да видим дали тази бизнес философия ще се промени през 2019.

 
 

Веднага вижте Кейт Бланшет в трейлъра на „Where’d You Go Bernadette“

| от chronicle.bg |

След 13-те роли във филма Manifesto, The House with a Clock in Its Walls и Ocean’s 8, не знаем какво да очакваме вече от великана в съвременното кино, Кейт Бланшет. Можем само да наострим уши и да очакваме с нетърпение следващия й филм и да гледаме новия му трейлър.

„Where’d You Go Bernadette“ е дело на режисьора Ричард Линклейтър, който взема едноименния роман на Мариа Семпъл от 2012 г. и взима в главната роля Бланшет.

Актрисата влиза в ролята на омъжен архитект, който има дете, съпруг и всичко, за което всяка съвременна жена може да мечтае. В момента, в който мистериозно изчезва обаче, става ясно, че стремежите ни понякога могат да се простират далеч от идиличния, но прозаичен семеен живот. Бернадет не оставя много избор на 15-годишната си дъщеря освен сама да тръгне и да я търси.

В ролята на дъщерята влиза Ема Нелсън, а в поддържащия актьорски състав са Били Крадъп, Кристън Уиг, Джуди Гриър и др. Сценарият е дело на номинираните за „Оскар“ Майкъл Х. Уебър и Скот Ньойщадлер, автори на сценариите на „The Spectacular Now“ и „The Disaster Artist“.

За самата Бланшет, тази лента е поредният скок в независимото кино след изброените в началото филми, които се представиха повече от добре в бокс офиса.

„Where’d You Go Bernadette?“ би трябвало да излезе на 22 март 2019 г. Ние, като всеки средностатистически човек, обожаваме Кейт Бланшет, затова няма да пропуснем този трейлър.

 
 

„Chilling Adventures of Sabrina“ ще има 3 и 4 сезон

| от chronicle.bg |

„Chilling Adventures of Sabrina“ ще получи още два сезона. Още преди бомбастичната си премиера на Хелоуин се знаеше, че сериалът ще има и втори сезон. Той собствено ще дойде през април 2019 година.

На 14 декември Netflix пусна празничния спешъл „A Midwinter’s Tale“. Въпреки че първия сезон свърши с подписа на Сабрина в Книгата на зверовете, което прекъсва връзката й със света на смъртните, в спешъла я виждаме в старото й училище заедно с гаджето й Харви, с което скъса, и приятелките й Роз и Сюзи, които са видимо в дискомфорт от новината, че е вещица. Филмчето засяга и Диана, майката на Сабрина, и изследва чувствата на леля Зелда по отношение на смъртната съпруга на брат й.

Снимките на предстоящите сезони започва през 2019, докато сезон 2 е почти заснет. 3 и 4 все още нямат дата. Възможно е обаче да се появят около Хелоуин, защото Netflix често пуска продукциите си циклично. Същевременно феновете чакат и възмож „Riverdale“.

Комиксът „Sabrina“ се превръща в сценари от Роберто Агире-Сакаса, който е и продуцент на „Riverdale“. Очакваме също така повче от Едуард Спелман, бащата на Сабрина, както и, разбира се, от Черния Лорд.

 
 

Плановете на Netflix за 2019 година

| от chronicle.bg |

Стрийминг гигантът Netflix иска да пусне 90 филма на година, всеки с блокбъстърски бюджет от около $200 милиона. От много време вече Netflix пуска свое съдържание и изглежда, че плановете на компанията в тази посока само ще се разрастват.

Netflix смазва кабелната телевизия и кината. 

Информацията за плановете идват от ръководителя по оригинално съдържание, Скот Стъбър, който иска да всее паника сред конкуренцията: „Смятаме да заснемем 55 авторски филма с бюджет до $200 милиона всеки. Добавяме и документални и анимационни филми към това число и то става около 90 продукции на година.“ За сравнение Universal, едно от най-изявените студия в Холивуд, прави по 30 филма годишно.

През последните няколко години Netflix успява да увеличи бюджета си за ново съдържание. Въпреки че не всичко е успешно и тази година някои проекти като „Luke Cage“, „Iron Fist“ и „Daredevil“ трябваше да бъдат свалени, компанията все още има много за гледане. Очакваме „Stranger Things“ сезон 3, с което със сигурност ще бъдат привлечени още потребители. Конкуренцията обаче идва в лицето на Hulu, Prime Video, DC Universe и предстоящия Disney Plus.