С какво Victoria’s Secret побеждава своите конкуренти?

| от Виктор Дремсизов |

За марката Victoria’s Secret можем да кажем, че управлява света на бельото. Тя разполага с 40% от пазара за интимно облекло, според проучване на изследователската компания NPD.

Victoria’s Secret е толкова успешна компания, защото има едно предимство пред своите конкуренти. В какво се крие тайната към успеха?

Ако попитаме мъжката половина на човечеството с какво марката превъзхожда конкуренцията, то 99% от силния пол ще отговорят: красивите модели. Адриана Лима, Тайра Банкс и останалите са може би единствената причина, която да накара вашата половинка да гледа модно дефиле. Нека не забравяме, че моделите дефилират по бельо и големи ангелски крила, а не с рокли и панталони.

Консултантът Джудит Ръсел разкрива какви са част от предимствата на световната марка. Според нея компанията се фокусира върху бельо по по-различен начин, за разлика от нейните конкуренти. В магазините клиентите се чувстват сякаш „пазаруват от будоара на супермодел“. Victoria’s Secret залага на добре обучен персонал. Служителите в магазините, са истински експерти в сферата на бельото и могат да дадат на клиентите най-точните препоръки и съвети.

Веригата магазини залага на розови акценти при интериора и добро осветление. Винаги разполагат с различни размери на разположение. А навсякъде се виждат огромни снимки на супермодели.

Какво правят конкурентите? Универсалните магазини са склонни да предлагат сутиени висящи от телени стилажи с лошо осветление. Продавачите не разполагат с необходимия опит и не са толкова тясно фокусирани върху бельото и неговите специфики.

Маркетинговата стратегия за използване на „ангели“ също е положителна точка на компанията.

Силна конкуренция на популярната марка за бельо е компанията Adore Me. Затова марката произвеждаща „ангелско“ бельо, трябва да продължи да работи усилено, за да убеди клиентите си, че е най-добрата в бизнеса. Трудно е да станеш номер едно. Още по-трудно е да запазиш лидерската позиция.

Част от причините защо Victoria’s Secret е на върха можете да видите в нашата галерия.

Снимки Daniel Goldman / Getty images

 
 

Един от най-великите колажи на Google Photos

| от chr.bg |

Повечето пъти, когато технологиите не функционират както трябва, се фрустрираме безутешно. Понякога обаче резултатът е трогателен и учудващ.

Такъв е случаят с тази снимка, която софтуерът на Google Photos е съшил автоматично. На нея млад човек се вижда огромен между дървета и сняг.

Снимката избухна в reddit.com, пусната от потребител на сайта под псевдоним MalletsDarker. Той е направил три снимки – с приятеля му, със снежния пейзаж и на дърветата на фона.

Една от опциите, които софтуерът на Google автоматично предлага, е ако усети, че няколко снимки са снети близо една до друга, да ги съедини в колаж.

Резултатът е просто прекрасен!

Технически обач изпълнението е лошо защото програмата пренебрегва разпознаването на обекти и пропорция. Много хора също се оплакаха, че Google Photos е направила албум от снимките им от предходната година и всички от тях са селфита, от които хората са изрязани.

Ето и няколко други не толкова сполучливи колажи на програмата.

47OR7ST

 

hWh8b7r

 
 

Чат програма работи, само когато имате по-малко от 5% батерия

| от chr.bg |

Изразохдваме страшно много мисъл в опит да изстискаме още малко батерия от телефоните си. Apple дори предлагат евтина смяна на батерията на айфоните, a телефоните с Android ще показват коя програма колко енергия източва.

Не е изненада в такъв случай черният хумор на програмиста, създал чат програма, която работи само когато телефонът има по-малко от 5% батерия. Тя доста подходящо се казва Die with me.

Създателите на програмката са белгийци. Те казват: „Искахме да изкараме нещо положително от момента, когато човек има малко батерия. Супер много се забавлявахме, докато я създавахме.“

Проектът им започва през 2016 година и вече е завършен и готов за сваляне.

 
 

Том Пети е починал от неволна свръхдоза от седем лекарства

| от |

Рокпевецът Том Пети е починал през октомври вследствие системно нарушение на работа ан органи, предизвикано от неволно свръхдоза със седем лекарства, съобщи службата по съдебна медицина на Лос Анджелис, цитирана от Ройтерс.

Смята се, че кончината на Пети на 66-годишна възраст се дължи на комбинирана токсичност от фентанил, оксикодон, темазепам, алпразолам, циталопрам, ацетилфентанил и деспропионил фентанил.

Причината за смъртта се категоризира като „злополука“.

Пети, сред чиито хитове са „Refugee“, „Free Fallin'“ и „American Girl“, бе намерен в безсъзнание в дома си в Малибу на 2 октомври м.г. и почина броени часове по-късно в болница.

 
 

Кралски пиар е най-търсената позиция за работа във Великобритания

| от chronicle.bg, БТА |

Специалист по връзки с обществеността на принцовете Уилям и Хари е най-разглежданата обява за работа в платформата LinkedIn за изминалата година във Великобритания.

Обявата е победила други популярни позиции, като дегустатор на бира и на шоколад. Тя оглавила „невероятно разнообразен“ списък с работни места, „вариращ от бляскави позиции в „Шанел“ и „Джими Чу“ до инвестиционни анализатори“.

Според специалистите от платформата, изключително важно е как е формулирано заглавието на обявата.

Втора по популярност стана позицията за инвестиционен сътрудник на компанията „СофтБанк груп“, а след нея се нареди дегустатор на бира за пивоварната „Мийнтайм“.

По-надолу в списъка се класираха обявите за консултант по управление на консултантска фирма „Бостън“ и за „дегустатор на шоколадови и какаови напитки“ на корпорацията „Монделийз“.