Резултати и класиране след квалификациите за Евро 2016

| от |

Словакия продължи впечатляващата си победна серия в група „С“,след като се наложи с 2:0 над Македония като гост. Словаците запазиха и лидерската си позиция в генералното класиране, следвани от Испания и Украйна с по три точки пасив.

Юрай Кучка даде аванс на гостите в 25-та минута на срещата, след като пробив и центриране на Владимир Вайс от дясното крило намери халфа на чиста позиция сам срещу вратата. Адам Немец пък покачи резултата на 2:0 в полза на словаците след грешка в защитата на Македония седем минути преди края на полувремето, което оформи крайния резултат и отборът на Ян Козак остана категоричен лидер в генералното класиране на група „С“.

Испания се изравни с Украйна на втората позиция, след като Иско вкара рано в мача срещу Беларус и даде тон на победата с 3:0. Серхио Бускетс също се разписа за действащите европейски шампиони, а Педро Родригес оформи крайния резултат. Испанците обаче са равни по точки с отбора на Украйна, който се наложи с 3:0 над Люксембург при хеттрик на Андрий Ярмоленко.

Джердан Шакири се разписа два пъти при победа на Швейцария с 4:0 над Литва, с което тимът на Владимир Петкович се изравни със съботния си съперник и Словения на второто място в група „Е“. Категоричен лидер, с шест точки преднина, е националният отбор на Англия.

Англия победи Словения с 3:1 в мач от група „Е“. Джордън Хендерсън даде преднина на словенския тим, след като си отбеляза автогол в 57-ата минута. Две минути след него Уейн Рууни бе точен от дузпа и изравни. Последваха два гола на Дани Уелбек, който бе точен в 65-ата и 72-ата минута. Успехът запази лидерската позиция на Англия в класирането и вече отборът на Рой Ходжсън има 12 точки, Словения е на второ място с двойно по-малко.

група „С“:
Люксембург – Украйна 0:3
Македония – Словакия 0:2
Испания – Беларус 3:0

1. Словакия 4 4 0 0 8:2 12 точки
2. Испания 4 3 0 1 13:3 9
3. Украйна 4 3 0 1 6:1 9
4. Македония 4 1 0 3 4:10 3
5. Беларус 4 0 1 3 2:9 1
6. Люксембург 4 0 1 3 3:11 1

група „Е“:
Англия – Словения 3:1
Сан Марино – Естония 0:0
Швейцария – Литва 4:0

1. Англия 4 4 0 0 11:1 12 точки
2. Словения 4 2 0 2 4:4 6
3. Швейцария 4 2 0 2 8:3 6
4. Литва 4 2 0 2 3:6 6
5. Естония 4 1 1 2 1:2 4
6. Сан Марино 4 0 1 3 0:11 1

група „G“:
Австрия – Русия 1:0
Молдова – Лихтенщайн 0:1
Черна гора – Швеция 1:1

1. Австрия 4 3 1 0 5:2 10 точки
2. Швеция 4 1 3 0 5:3 6
3. Русия 4 1 2 1 6:3 5
4. Черна гора 4 1 2 1 3:2 5
5. Лихтенщайн 4 1 1 2 1:6 4
6. Молдова 4 0 1 3 2:6 1

 
 

Саундтракът към филма „Най-великият шоумен“ постави рекорд

| от chr.bg |

Саундтракът към филма „Най-великият шоумен“ оглави британската класация за албуми за 19-а непоследователна седмица и постави рекорд за последните 50 години.

Предишният рекордьор – саундтракът към филма „Треска в събота вечер“, оглавяваше британската класация 18 непоследователни седмици през 1978 г.

Най-успешният албум със саундтрак в британската класация обаче е „Звукът на музиката“. Той я оглавява 50 седмици от 1965 г. до 1968 г.

Успехът на саундтрака към филма „Най-великият шоумен“ в британската поп класация обаче е за сметка на новите албуми на Джорджа Смит и „Бийч бойс“. Дебютният албум на Джорджа Смит „Lost & Found“ зае третото място. На второто е „Staying at Tamara’s“ на Джордж Езра. „Бийч бойс“ в сътрудничество с Кралския филхармоничен оркестър заеха четвъртото място. На пето е Ед Шийран с „Divide“.

В класацията на синглите Джес Глин надделя над „Клийн бандит“ и зае първото място с „I’ll Be There“. Така тя подобри рекорда си за най-много хитове на певица в британската класация – 7.

„Solo“ на „Клийн бандит“ зае второто място, а „2002“ на Ан Мари – третото. Четвърти е Джордж Езра с „Shotgun“. Пета е Ариана Гранде с „No Tears Left to Cry“.

 
 

Качвай се и не питай дали е до летището или до бизнес парка!

| от chronicle.bg |

Не че нещо кой знае колко фатално се е случило снощи. Дойде за има няма 5 минути един голям облак, поваля стабилно, напълни столичните вади (разбирайте коловозите на метрото) и си отиде час и нещо по-късно. Служителите изметоха водата от перона и тази сутрин всичко е наред.

И не е като да е нещо, което не сме виждали в Берлинското метро или в Париж тази зима, когато по склона на Монпарнас можеше да се кара сноуборд. Така че тезата, че „у нас е по-зле и нема такава държава“ този път издъхва.

Случват се и такива неща.

И за да погледнем от добрата страна, събрахме няколко свежи и забавни мемета от интернет, във връзка със снощният порой в столицата.

П.С. Засега няма да строим Ноев ковчег.

 
 

Глупавите цитати на известните

| от chr.bg |

И ние да давахме по 100 интервюта на ден, рано или късно и ние щяхме да кажем някоя глупост.

Отговорността към думите обаче е най-голяма когато имаш хиляди последователи. Това идва автоматично с известността и всеки, който получи световно или дори локално внимание, трябва да има това предвид.

В днешната ни галерия събрахме 12 найстина невероятни цитата от световно известни личности, които са просто прекрасни! Разбира се, голяма част от тях просто искат да се харесат и този устрем понякога дава откат.

Прочетете великите има реплики!

 
 

Режисьорът Тери Гилиъм загуби правата за „Човекът, който уби Дон Кихот“

| от chronicle.bg |

Дългоочакваното излизане на филма на Тери Гилиъм „Човекът, който уби Дон Кихот“ по екраните е поставено под съмнение, съобщи Контактмюзик.

Седемдесет и седем годишният сценарист и режисьор най-после показа филма си в рамките на кинофестивала в Кан миналия месец след няколкогодишни съдебни разправии, но започналата нова съдебна битка може да означава, че „Човекът, който уби Дон Кихот“ всъщност никога няма да се появи по екраните.

Парижки съд постанови, че правата над филма се притежават от продуцента Пауло Бранко, а не от Гилиъм. Следователно сега Бранко трябва да реши дали филмът да излезе по екраните.

Преди началото на кинофестивала в Кан той поясни, че проявил благоразумие, предоставяйки на организаторите „изключителното право“ да покажат „Човекът, кой уби Дон Кихот“ с участието на Адам Драйвър. Бранко все пак настоя, че решението няма нищо общо с други проблеми, свързани с появата на филма по екраните. „То не е в разрез с други решения, които вече бяха взети и ни предоставят правата над филма“, отбеляза той.