shareit

Революцията на Pirelli

| от chronicle.bg, по Adweek |

Всяка година календарът на Pirelli ни представя набор от красиви полуголи жени. Тази година обаче всичко се променя. Календарът за 2016 година показва не излъскани модели, а жени с нормални човешки форми – на различна възраст, с различни занимания.

Това обаче не е нещо нестандартно, а по-скоро вписване в една нова мода, в която брандовете показват жените такива, каквито са – различни.

Миналата пролет компанията Betabrand, пусна колекция от дрехи, създадени от доктори и докторанти, които в сайта бяха описани като „пленителен списък” от аспиранти.

По-рано тази година списанието Women’s Running избра за корицата си Ерика Шенк – 18-годишна бегачка с по-пищни форми.

От 2004 година насам проектът на Dove Self Esteem Project спонсорира образованието на широк кръг от млади жени, за да „подсигури” това, че следващото поколение ще расте с хармония с начина, по който изглежда.

Въпреки това, ако съдим по отзвука на календара, може посланието на Pirelli да се загуби и да не бъде разбрано от масовата аудитория. Сред мъжките коментари присъстваха такива като: „Не става…къде е календарът, който винаги съм харесвал и купувал?” или „Определено не е това, което сме очаквали”.

Медиите отразиха календара, акцентирайки върху почти голата Ейми Шумър или появата на Серина Уилямс гола до кръста. Всички останали имена останаха в сянка, въпреки че са на значими жени. В галерията ни можете да видите някои от тях

 
 
Коментарите са изключени