Ресторант се превърна в ретро самолет

| от |

Обслужването е 5-звездно, залагаме на стила, твърди директорът.
Ресторант в Лос Анджелис избра нестандартен начин да впечатли любителите на летенето. Той превръща гостите си в пасажери на борда на една от емблематичните американски авиокомпании – „Пан Ам“ от 70-те години.

Кабината е реставрирана и сега изглежда точно по начина, по който е изглеждала в разцвета на компанията. Освен това женски глас призовава „пътниците“ да се настанят удобно и се насладят на гостоприемството, предлагано от екипа. Освен това посетителите са приканвани на входа да се чекират.

Един от любимите моменти е, когато клиентите влязат в кабината. Там те получават по чаша шампанско. Менюто е от четири блюда, подобно на кетъринга по време на полет на самолет от „Пан Ам“.

Програмният директор Антъни Тот признава, че е бил обсебен от самолетите и е започнал да колекционира авиационни материали, свързани с марката „Пан Ам“. 40 години след началото на колекцията успял да сглоби ресторанта си.

Той посочва, че обслужването е 5-звездно. За разлика от днешните самолети, където има само сини седалки и сиви стени, тук се залага на стила./News7

 
 

Как се украсяват курабийки

| от chronicle.bg |

Обичате ли курабийки? Разбира се, че обичате! Сега както всичко обичано, така и те се развиват и то по много креативен начин.

В интернет през последните няколко години се появиха редица YouTube канали, които обръщат внимание специално на декорирането на курабийки за удоволствие на публиката. На тази тенденция не се обръща достатъчно внимание, а тя силно го заслужава.

Видеата с храна не са нещо ново. Има цели телевизионни канали, посветени на готвенето и гастрономията. Заради това, в момента като че ли наблюдаваме израстването на едно „ново“ изкуство до висотите на киното и музиката.

В момента могат да се намерят подобни компилации, които са дълги дори по 1 час, а акаунти, които предлагат такова забавление и в снимки освен видео, могат да бъдат намерени във всички социални мрежи. В Instagram има страници със стотици хиляди последователи, а видета в YouTube често имат милиони гледания.

 
 

„Deadpool 3″ ще бъде съвсем различен, казва Райън Рейнолдс

| от chronicle.bg |

Райън Рейнолдс каза, че в момента се работи по „Deadpool 3″, който ще поеме в съвсем различна посока. Тази година стават 1о откакто Рейнолдс за първи път игра Дедпул, в „X-Men Origins: Wolverine“. 

Въпреки успехите на франчайза, бъдещето му в момента е неизвестно, защото Disney е в процес по покупката на Fox – студиото зад всички X-Men филми.

Пред Variety, докато рекламираше премиерата на „Once Upon a Deadpool“ в Китай, актьорът каза „Deadpool 3″ в момента се прави и „ще поеме в напълно различна посока. Често, когато хората променят или освежават един персонаж, са закъснели с четири филма.“

Каквото и да е намислил, хубаво е, че Дедпул ще ни предложи нещо ново. Вторият филм не беше толкова добре приет, колкото първия, който пък беше критикуван за рециклиране на стари смешки и странни решения като това да гаджето му да умре в първите няколко минути. Явно Рейнолдс и сценаристите Рет Рийс и Пол Веник са си взели бележка от критиките. Напълно възможно е и сделката да оказва влияние – в следствие на нея Дедпул ще стане част от вселената на Спайдърмен, Блак пантър, както и други филми подходящи за по-малки деца.

Боб Игнър, изпълнителен директор на Disney, каза, че е готов да запази типичния за Дедул стил, но това не гарантира нищо.

 
 

Франция глоби Google 50 милиона евро

| от chronicle.bg |

Френският регулатор по защита на личните данни издаде глоба на Google от 50 милиона евро за нарушаване на GDPR нормите. Това е най-голямата GDPR глоба от европейски регулатор и първата, която се издава на някой от технологичните гиганти.

Французите се мотивираха с аргумента, че Google не е показвал достатъчно информация на потребителите за политиките си относно съхранение и ползване на лични данни, с които те се съгласяват. Според регулаторът компанията все още не е поправила грешките си.

GDPR задължава получаването на изрично съгласие от страна на потребителите със събирането на информация за тях. Съгласие, от което те могат да се откажат по всяко време.

Въпреки че глобата изглежда голяма, тя е доста малка в сравнение с максимумът, който се допуска в тази област. Той е до 4% от годишния доход на компанията. Това може да означава милиарди.

Глобата не е прецедент. През декември болница в Португалия беше глобена 400 000 евро за подобни нарушения, германска социална мрежа получи глоба от 20 000 евро през ноември, а австрийска фирма – 4 800 евро.

Говорител на Google каза, че компанията е „силно посветена“ на посрещне „високите изисквания за прозрачност и контрол“, които хората очакват. Отделно от този прецедент, Google търпи критики по отношение на боравенето с лични данни от потребителски групи в 7 други европейски държави.

 
 

На крачка сме от практичен летящ костюм

| от chronicle.bg |

От години във военните среди се полагат усилия за развитие на технологиите, които да помагат на войниците, в най-разнообразни посоки. Ричард Браунинг, основател и изпълнителен директор на Gravity Industries, разходи реактивния си костюм по тренировъчната площадка на UK Royal Commando в Лимпсоун, Великобритания

Браунинг започва компанията през 2017 година. Костюмът се казва Daedalus Mark 1 и използва 6 малки реактивни двигателя – 2 на гърба и по 2 на всяка ръка – които позволяват контролиран полет.

В момента костюмът изглежда като от филм на Marvel. Костюмът има и специална каска с дисплей, на който се вижда информация за горивото и други данни.

Технологията все още не е готова за ползване от армия или цивилни, но не изглежда далеч от финалния си вид. Шумът от двигателите е един от най-забележимите проблеми за изглаждане, например. Очакваме съвсем скоро подобна играчка да се появи и на „цивилния“ пазар.