Пуснаха България за продан в eBay

| от |

България бе обявена за продажба в ebay, съобщи “24 часа”.  Обявата беше форма на протест срещу отпадането на забраната чужденци да купуват земя в страната. Няколко часа след като беше публикувана на сайта в четвъртък вечерта, офертата беше свалена. Тя е дело на българин с потребителско име brownbanjo777, който живее в Ирландия

Търгът за България бе с начална цена от 9 500 000 паунда. В описанието българинът написал, че продава “райско кътче, естествено опазено и екологично чисто с разнообразни красоти”, а за контакт оставил електронната поща и телефона на президентството. Той изрично пояснил, че не става дума за истинска обява. Отпадането на мораториума за продажба на земя на чужденци от 2014 г., е ангажимент, поет от България с договора за членство в Европейския съюз.

Обявата бе свалена от администраторите на сайта часове след като бе пусната. За тези няколко часа никой не пожела да купи България.

През 2006 г. австралиец опита да продаде Нова Зеландия при начална цена 0,01 австралийски долара. Преди обявата да бъде свалена, наддаването стигна до 3000 долара.

На такъв търг в ebay беше пуснат и американският град Детройт преди няколко месеца, малко след като местната власт обяви фалит. “Продавачът” искаше 7,5 долара и бе предупредил купувачите, че градът е развалина.

 
 

Коя храна прави мъжете по-привлекателни

| от chr.bg |

Американски учени разкриха как мъжът може да спечели жената още на първата среща – като я покани на вечеря и й поръча пикантна храна.

След като е яла пикантна храна, жената възприема представителите на силния пол като по-привлекателни, установиха учени от университета „Сейнт Клауд“ в Минесота.

Учените са направили експеримент с 87 жени. Те ги разделили на три групи, като дали на първата по четири бисквити „Орео“, на втората – чипс със сол и оцет (неутрална храна), а на третата – чипс със сирене и чушки халапеньо, който не е много лют, само пикантен. След това ги накарали да оценят привлекателността на произволно избрани мъже.

Участничките, които яли пикантен чипс, дали средна оценка от 4,46 от 9 максимални, която е с 21 процента по-висока от тази на хапналите бисквити. Освен това жените от първата група били с 28 процента по-склонни да започнат романтична връзка с мъжете от снимките в сравнение с другите групи.

Според учените една от причините е, че пикантната храна се асоциира с топлина, която несъзнателно предразполага към любов.

Предишно изследване установи още една полза от пикантната храна – тя намалява апетита за сол и така помага за сваляне на кръвното налягане.

 
 

Силен български лайн ъп ще подгрява Faithless DJ Set у нас

| от chronicle.bg |

За да подгряват култовата британска формация Faitless DJ Set, на сцената на зала Универсиада се събират едни от най-добрите в денс музиката и модерния електронен саунд у нас. Gravity Co, DJ Diass и Deep Zone Project ще споделят емоцията да забавляват публиката в навечерието на сета на Faithless, на 19 май, в София.

Gravity Co е една от групите на българската музикална сцена с най-много награди и номинации. За повече от 15-годишната си история, те получават и редица международни признания, сред които да са първата българска група в ефира на MTV. Наскоро бандата се събра в оригинален състав от Петър Съмналиев (китара и клавишни), Иво Чалъков (китари) и Стефан Попов (ударни инструменти) заедно със знаковия си първи вокал Явор Захариев – агресивен, меланхоличен, гневен и саркастичен.

Gravity_CO

Сред изпълнителите, избрани да подгряват Faithless в България е и Deep Zone Project. Групата има зад гърба си над десетилетие история с поредица хитове с различни вокали, сред които „DJ, Take Me Away“(с Йоана Драгнева, която ги отвежда на Евровизия 2008), „I Love My DJ“ (с Надежда Петрова), „Никой друг“ и „Няма НЕ „. В последните години бандата реализира участия в и извън България, а миналата година отбележи световен рекорд за най-дълъг албум (“Longest Album”), както и фийчър с Мистерията на българските гласове. Вече малко повече от месец Deep Zone Project са с  нова вокалистка – Ева Мария, с която създават новия си проект – IBIZA Sound Machine. Мисията му е да издава интернационална клубна музика както и лайв ремикси на емблематични парчета от Ибиза.

DJ_Diass

Третият изпълнител, който ще зарази публиката с денс емоции, е един от най-популярните диджеи в България – DJ Diass. През последните 10 години DJ Diass развива в софийското си студио пъстрите си комбинации от ню диско, инди денс и дийп хаус до тех хаус и детройт техно. Представя го не само на клубните сцени в България, но и в Египет, Русия, Холандия и Македония. В биографията си има три албума – „Party Beach“ (2011), „Добре дошли в България“ (2013) и „Reset the World“ (2015). Артистично иновативен и лек за слушане, Diass е способен да възпламени парти страстта във вените на всички присъстващи и да ги накара да помнят партито за дълго.

 
 

Аланис Морисет е напълно променена

| от chronicle.bg |

Помните ли Аланис Морисет? Канадската изпълнителка със запомнящ се глас вече не е това, което беше. Певицата отряза гарваново черните си коси, с които беше известна в продължение на две десетилетия.

Днес тя е с по-светла и много по-къса коса. Преди да се реши на тази промяна, Аланис Морисет беше за кратко изцяло руса.

Певицата стана известна през 90-те години с третия си албум – Jagged Little Pill. През 1996 година е номинирана за „Грами“, а скоро след това записва най-големия си хит – песента “Ironic”. Следват няколко награди „Грами“, включително – за албум на годината и песен на годината. Jagged Little Pill е продаден в повече от 30 милиона копия и е един от най-успешните албуми в музиката изобщо.

Какво мислите за новия й външен вид?

it is all in the subtleties. #wellnotALL #broadstrokesmattertoo #jaggedlittlepillthemusical

Публикация, споделена от Alanis Morissette (@alanis) на

#jaggedlittlepillthemusical #rehearsals #nyc

Публикация, споделена от Alanis Morissette (@alanis) на

expression or bust. always. ⚡️#jaggedlittlepillmusical @catminority @juliancoryell

Публикация, споделена от Alanis Morissette (@alanis) на

spoke with one of my biggest heroines today #piamellody

Публикация, споделена от Alanis Morissette (@alanis) на

 
 

Сандалите отново са на мода

| от chronicle.bg |

Германските (а и не само) туристi това лято ще са в крак със световните тенденции, защото любимите му сандали са отново на мода. Дизайнерът Рик Оуенс и Birkenstock представиха своята колаборация на парти миналата вечер в новото мобилно пространство – Birkenstock Box.

В Rick Owens Birkenstock Box, разположена извън магазина на Оуенс в Лос Анджелис на булевард Ла Бреа, ще присъства ограничени бройки от обувките Birkenstock, създадени заедно с дизайнера. Колекцията се състои от 13 сандали на цени от 325 до 525 долара. Оуенс взима класическите Birkenstock и добавя своето собствено усещане. Използва филц, велур и кожа, удължава лентите, добавя повече отвори като декоративен елемент и по този начин променя визията, но не разваля идеята на Birkenstock.

Мобилното пространство, известно като „Birkenstock Box“ в Лос Анджелис в партньорство с Рик Оуенс отваря официално врати на 21 април. Целият интериор и архитектура на The Box са по идея на Рик Оуенс. Кутията се състои от контейнери за товарни превози, а целият вътрешен интериор е дело на дизайнера. Освен световно известните сандали, в The Box ще присъства част от спортната колекция на Оуенс.

„Чувствам, че Кутията е естествено продължение на моя магазин“, каза Оуенс. Той е фен на емблематичните обувки, както отбелязва самият той: „Аз ги нося всяко лято на плажа Лидо.“