Принц Уилям и Кейт са поканени на обиколка в Китай

| от |

Херцогът и херцогинята на Кембридж, принц Уилям и съпругата му Кейт са поканени на обиколка в Китай в началото на идната година, за да подобрят дипломатическите британо-китайски връзки, пише в. „Сънди телеграф“.

Ако знатното семейство приеме поканата, това ще бъде най-знатната кралска двойка, посещаваща Китай, откакто там бяха британската кралица Елизабет Втора и съпругът й принц Филип през 1986 г.

Китайски представители се надяват, че визитата ще бъде  уредена бързо, така че херцогиня Кейт, която се очаква да роди  през април второто си дете, да може да пътува. Поканата към Уилям и Кейт последва официалната визита  във Великобритания на китайския премиер Ли Къцян през юни.  Тогава той се срещна с кралицата в замъка Уиндзор. В последно време връзките между Лондон и Пекин бяха подложени на изпитание заради визитите в Лондон на тибетския духовен лидер Далай лама, който се срещна както с британския  премиер Дейвид Камерън и с принц Чарлз. /С БТА

 
 

5 неща, които не знаете за Коко Шанел

| от chronicle.bg, по Vouge |

Габриел (“Коко”) Шанел е казала: „Модата е преходна, но стилът е вечен“. На 19 август се навършват 135 години от рождението на известната модна икона. Дори век по-късно легендата за тази стилна дама продължава да вълнува хората по света.

По случай тази дата ви предлагаме пет малко известни факта за живота на Коко Шанел.

1. Започва кариерата си, като прави шапки – прости и сламени, без украсите, популярни по онова време. Тя казва, че жените са носели огромни самуни на главите си, конструкции от пера, импровизирали с плодове и пера. „Най-лошото от всичко, което ме отврати, беше, че техните шапки не пасваха на главите им“, казва тя. Отваря първия си магазин през 1910 година и го нарича Chanel Modes. Продава шапки, които не просто стават пример за стил, но и остават нейна запазена марка.

2. Chanel No. 5 е един от първите аромати, наречени на нейно име, а петицата се отнася до щастливото й число. Според „легендата“ през 1920 година Шанел наема Ърнест Бо – роден в Русия френски гражданин и бивш парфюмер на руските царе, да създаде първия й парфюм. След 10 месеца работа, Бо й представя 10 различни флакончета, номерирани от едно до пет и от 20 до 24. Шанел избира петият, може би заради някакво суеверно усещане. „Представих колекцията си рокли на 5 май, петия месец в годината и ще оставим този парфюм да запази петицата в името си; ще му донесе късмет“, казва тя тогава на Бо. И наистина носи късмет. До 1929 година това вече е най-продаваният парфюм в света и един от най-непреходните аромати в историята. Дори днес някъде по света нов флакон се купува на всеки 30 секунди.

коко шанел

3. Според един от най-известните цитати на Шанел, всяка жена трябва да има перли. Но самата дизайнерка често е носела смесица от истински и фалшиви перли. В средата на 20-те години на миналия век тя пуска колекция бижута, направени от верижки, мъниста и стъкло, с което прави революция в пазара на бижута. Твърди се, че Шанел е осъзнала нуждата на жените от по-достъпни финансово бижута, които по-лесно да могат да носят. „Бижутата не са направени, за да придават на жените аура на богатство, а да ги направят красиви“, е казала Шанел веднъж.

4. През 1929 година Коко Шанел създава си дамска чанта, която предизвиква скандал за времето си. Причината – има дръжка за през рамото – нещо, считано за непристойно по това време. Шанел обаче казва, че й е писнало да носи портмонетата си в ръка и да ги губи.

5. Когато Коко Шанел откривала фалшификати на свои дизайни, тя не просто не се притеснявала от това, а ги подкрепяла. Веднъж моделиерката се натъкнала на съвсем точни копия на свои модели, създадени с по-евтини материали. Вместо да се възмути, тя решила да се възползва от безплатната реклама. Дори връщайки се в Лондон, тя организира ревю в тесен кръг, като в поканите посочва, че гостите могат не просто да водят със себе си своите шивачи, но и да правят скици и записки.

 
 

Видеонаградите на MTV: Джей Ло се завърна, Мадона издразни зрителите

| от chronicle.bg |

Голота, кофти облекло и спорни изяви – така може да се обобщи тазгодишното издание на MTV Video Music Awards.

Дженифър Лопез направи грандиозно завръщане там след продължило 17 години отсъствие. Със зрелищното си изпълнение 49-годишната певица показа, че все още знае как се прави запомнящо се шоу. Тя си тръгна и с награда – за най-добра колаборация с DJ Khaled и Cardi B в песента „Dinero“.

Големият победител на наградите за музикален клип на MTV тази година обаче е младата Камила Кабейо.

Тя получи наградите за „Видео на годината“ за клипа към песента „Havana“, както и наградата за „Изпълнител на годината“. За песен на годината беше определена „rockstar“ на Post Malone. Най-добър нов изпълнител е Cardi B.

Но не Лопез, а друга звезда от близкото минало стана тазгодишния повод за спорове в Twitter. Преди да връчи наградата за най-добро видео Мадона отдаде почит на починалата миналата седмица легенда Арета Франклин. Или поне такава вероятно е била идеята. В крайна сметка Мадона обърна внимание най-вече на това какво влияние е имала Франклин върху нейната собствена кариера.

Това разгневи зрители на церемонията, които коментират в социалните мрежи, че вместо да почете починалата певица, Мадона се е възползвала от възможността да говори за себе си.

Поне в едно поп-иконата не може да бъде обвинена – разголеност. Известната и със своята провокативност певица беше избрала по-консервативно облекло, подходящо за разговор за Франклин. За разлика от нея при по-младите изпълнителки тази година на почит бяха най-вече голите бедра и прозрачните рокли.

В същото време доста големи имена на съвременната поп музика като Джей Зи, Риана, Тейлър Суифт, Лейди Гага, Кейти Пери, Кание Уест, Бруно Марс и др. не присъстваха на церемонията.

За още от събитието – вижте нашата галерия.

 
 

Изненади в бокс-офис класацията на Северна Америка

| от chr.bg |

Романтичната комедия „Луди богаташи“ оглави бокс-офис класацията на Северна Америка с приходи от 25 милиона щатски долара за уикенда и 35 милиона долара за петте дни, откакто излезе по екраните, съобщиха световните информационни агенции.

При бюджет 30 милиона долара, филмът с почти изцяло азиатско-американски актьорски състав, надхвърли очакванията.

Констанс Ву е в главната роля на адаптацията по бестселъра на Кевин Куан. Героинята ѝ е американка, която преживява културен шок, когато се запознава с неприлично богатото семейство на приятеля ѝ в Сингапур. В ролите са също Хенри Голдинг, Джема Чан, Мишел Йео. Режисьор е Джон М. Чу.

„Луди богаташи“ е първата романтична комедия от почти три години, която дебютира с повече от 20 милиона долара в бокс-офис класацията на Северна Америк – от „Тотал щета“ с Ейми Шумър.

На второ място е водачът от миналата седмица „Мега звяр“ с 21,2 милиона долара.

Дебютният филм „22-ра миля“ с Марк Уолбърг зае третото място в бокс-офис класацията на Северна Америка с приходи от 13,6 милиона долара.

Четвърто място си поделят дебютният „Алфа“ и „Мисията невъзможна: Разпад“ с приходи от 10,5 милиона долара всеки. Пети е „Историята на Кристофър Робин и Мечо Пух“ с 8,9 милиона долара.

Друг дебютен филм за седмицата не предизвика особен интерес сред зрителите – „Клубът на милионерите“. Той беше разпространен само в осем киносалона заради скандала с един от изпълнителите на главните роли – Кевин Спейси.

Въпреки че във филма участват и други звезди – Ансел Елгорт, Суки Уотърхаус, Ема Робъртс, Били Лурд, за него бяха купени билети на стойност едва 425 долара.

 
 

„Игълс“ детронира Краля на попa Майкъл Джексън

| от |

Американската рок група „Игълс“ детронира Краля на поп музиката Майкъл Джексън от музикалния Олимп, като оглави класацията на най-продаваните албуми в САЩ за всички времена, предадоха световните агенции.

Тавата на „Игълс“ The Greatest Hits 1971-1975″ от излизането си през 1976 г. се е разпродала в тираж от 38 милиона копия. Този показател включва и броя на прослушвания от стрийминг платформите в интернет.

Това означава, че албумът е станал платинен цели 38 пъти!

Досега лидер в класацията беше албумът на Майкъл Джексън „Трилър“. Той е бил удостояван с платинен статут 33 пъти и сега слиза на второ място в класацията на Американската звукозаписна асоциация. На трета позиция отново попада тава на „Игълс“ – „Hotel Calfornia“ от 1977 година, с платинен статус 26 пъти.