shareit

Плюшените играчки на ИКЕА отново вършат добри дела

| от |

За трета поредна година ИКЕА дава старт на кампанията „Плюшени играчки в помощ на образованието” у нас, която подпомага достъпа до образование на деца от най-рисковите групи. Между 9 ноември и 3 януари за всяка закупена плюшена играчка ИКЕА ще отдели 2 лева, които ще дари под формата на мебели, играчки и творчески материали за проекти за детско развитие на УНИЦЕФ България. Освен това, в рамките на глобалната кампания Фондацията на ИКЕА ще дари по едно евро за образователни проекти на УНИЦЕФ и Save the Children по света.

За периода от 2003 г. насам, кампанията „Плюшени играчки в помощ на образованието” е достигнала до над 11 млн. деца благодарение на реализираните 99 проекта в 46 страни. Дарените средства от Фондация ИКЕА възлизат на 67 млн. евро.

През 2013 г. магазинът на ИКЕА в България допринесе с общо 28 000 лв. за глобалната инициатива и осигури подкрепа в същия размер за първия Център за ранно детско развитие в гр. Котел, Област Сливен, който отвори врати на 31 октомври. Центърът има за цел да разшири достъпа на деца на 3 и 4 години до образователни дейности, които да ги подготвят за успешно включване в задължителната предучилищна подготовка. Освен това, ще работи с родителите за тяхното активно участие и подкрепа за ранното образование на децата.

През октомври към семейството на плюшените играчки на ИКЕА се присъединиха нови герои, които неслучайно са избрани да бъдат и лицата на тазгодишната кампания в помощ на образованието. Това са заекът TPIPHARE, мишката HASSELMUS, жабата TOSIG, совата KATTUGGLA и Червената шапчица LILGAMMAL. Те ще донесат не само усмивки на малчуганите у дома, но и ще помогнат на повече деца по света да решават сами своето бъдеще.

 
 
Коментарите са изключени