shareit

Няколко начина да използваме Twitter Trends най-ефективно

| от |

Хиляди нови теми и хаштагове оживяват всеки ден в океана на информация, наречен Twitter. Всички те представляват „trending topics” за деня и ни дават невероятната възможност да погледнем по-дълбоко в социалната мрежа. Може да разглеждаме тези трендове като „вълни“, които идват точно толкова бързо колкото и изчезват.

Ако човек знае как да ги използва правилно, много лесно може да увеличи броя на своите followers или да постигне невероятен брой retweets. Но не всеки trend води до бързи 15 минути слава. Ето някой трикове, с които да увеличим своето социално КПД.

1. Не разглеждайте само най-популярните 10 тренда
Страницата на Twitter предлага единствено набор от 10 най-популярни тренда, които биват представени без контекст, а често и не става ясно къде точно са популярни. Twitter е глобална мрежа и много често това, което ви интересува, не е това, което е популярно на другия край на света. Използвате third-party apps като hastags.org, които ви позволяват да сортирате трендове по локация или език.

2. Търсете истински трендове, а не изкуствени
Twitter е пълен с изкуствено създадени трендове. За всеки един истински тренд има поне дузина. генерирани от маркетинг експерти трендове. Линията между двете е много тънка и е хубаво да внимавате. Ако намерите хаштага за интересен, забавен или спорен, това най-често е признак за един „истински“ тренд

3. Подгответе се и разберете за какво всъщност става дума
Никога не се месете в разговор, в който нямате и понятие за какво става дума. Това е най-лесният начин да избегнете PR кошмар.

4. Допринесете към разговора
Повечето трендове са безобидни и включвайки се в тях няма да си навредите, но за да видите по-добри резултати трябва да се гмурнете надълбоко. Спорните теми са вашия ключ към успеха, но внимавайте. Участвайте активно за най-добрите резултати

5. Не се отклонявайте от темата
Трендовете могат да бъдат забавни, но не забравяйте с каква цел сте в Twitter. Ако ръководите бранд или компания, основното е да предадете идеята на вашата компания, за да изпълните маркетинговите си цели.

6. Точният момент да изоставим даден тренд
Трендовете в Twitter са като живи организми, които се променят, растат и еволюират. Темата, която е популярна днес, утре много бързо може да бъде забравена. Често се случва даже добрите идеи да бъдат обърнати на майтап или превзети от тролове.

7. Следете резултатите си.
Социалните медии са могат да бъдат един много полезен инструмент за вашата компания, но задължително трябва да покажете резултати черно на бяло. Използвайки правилните инструменти много лесно може да анализирате данните на социалните си акаунти, така че инвестицията си струва. С правилната информация, правилните решения са много по-лесни за намиране.

 

//SumAll

 
 
Коментарите са изключени