Някои числа за рекламите на Super Bowl

| от |

С новата цена от 4 милиона долара за 30 секунди (за тези, които са подали заявка в последния момент цената е 4,5 милиона), цялото рекламно време за Super Bowl беше разпродаденo няколко месеца предварително.
2

В рекламата на Bud Light вече видяхме и Арнолд Шварценегер, които се снима за да получи хонорар от 3 милиона долара.

Audi, Kia и Hyundai са купили рекламно време в два блока по 30 секунди. В пари, само тези три компании са дали 24 милиона долара. Bud Light пък са купили 90 секунди.

Тази година няма да рекламира хипермаркетът за електроника BestBuy, който e неизменен участник в 3 поредни години на Super Bowl, E*Trade няма да рекламира за първи път от 2008 -ма. От Subway казват, че цените на рекламното време тази година са много високи и планират да инвестират в Зимните олимпийски игри (също през февруари).
1

Миналата година SBC имаше около 10 милиона зрители само в интернет по време на прякото предаване на мача. В сумата от 4 милиона долара за 30 секунди, не е включена интернет аудиторията, за тях има специални цени и рекламодатели.

Общата аудитория на директното излъчване на Super Bowl миналата година достигна 108,7 милиона зрители.

Тази година Super Bowl XLVIII ще се проведе на 2 февруари на стадион MetLife в Източен Ръдърфорд, Ню Джърси. На финала най-очакваното телевизионно събитие ще играят Денвър – Сиатъл