„НЕ“ на романтичните реклами!

| от |

Не са малко рекламите, показващи мъж и жена с искрящи погледи, които се влюбват благодарение на общата им страст – например към определена марка кафе.

14

Този романтичен сюжет обаче има обратен ефект върху самотните потребители и намалява вероятността те да се втурнат към първия магазин, за да закупят рекламирания продукт, пише в. „Метро“, позовавайки се на американски психолози.

Рекламите с влюбени двойки не действат по желания начин върху индивидите, които все още не срещнали своята половинка. Виждайки как озарени от любов партньори пият заедно любимото си кафе или потеглят на романтично пътешествие с нов автомобил, самотниците губят желание да закупят рекламирания продукт, тъй като у тях се поражда усещането, че не го заслужават.

Често необвързаните потребители се ориентират към по-евтин продукт от друга марка, обяснява професор Лиса Кавана, психолог от университета на Южна Калифорния. „Напомняйки на тези потребителите за любовните отношения, от които те са лишени, рекламодателите не само пропускат целева група, но и си вкарват автогол, и трябва да престанат да заливат самотниците с романтични реклами, смятайки ги за вдъхновяващи“, казва Кавана.

 
 

Как се украсяват курабийки

| от chronicle.bg |

Обичате ли курабийки? Разбира се, че обичате! Сега както всичко обичано, така и те се развиват и то по много креативен начин.

В интернет през последните няколко години се появиха редица YouTube канали, които обръщат внимание специално на декорирането на курабийки за удоволствие на публиката. На тази тенденция не се обръща достатъчно внимание, а тя силно го заслужава.

Видеата с храна не са нещо ново. Има цели телевизионни канали, посветени на готвенето и гастрономията. Заради това, в момента като че ли наблюдаваме израстването на едно „ново“ изкуство до висотите на киното и музиката.

В момента могат да се намерят подобни компилации, които са дълги дори по 1 час, а акаунти, които предлагат такова забавление и в снимки освен видео, могат да бъдат намерени във всички социални мрежи. В Instagram има страници със стотици хиляди последователи, а видета в YouTube често имат милиони гледания.

 
 

12 роли в памет на Хийт Леджър

| от chronicle.bg |

Всички умираме, но някои оставят следа след себе си и тази следа стои дълго в умовете на хората.

Хийт Леджър беше един от най-талантливите актьори на времето си и си отиде толкова рано, че не може някак да не се ядосаме.

Хийт Андрю Леджър е роден на днешната дата през 1979г. в Западна Австралия. Има ирландски и шотландски произход. Живее в Западна Австралия до навършването на 16 години, след което напуска училище и се премества в Сидни с приятеля си Тревър Дикарло.

През  1999г. Леджър започва снимките на холивудския филм „10 неща, които мразя у теб“ , като в същото време има главна роля в австралийския филм „Две ръце“  с режисьор Грегор Джордан.

Хомосексуалната драма „Планината Броукбек“ обаче е филмът, в който талантът на младия Леджър се бетонира като безспорен.  За главната си роля във филма на Анг Ли получава номинация за Оскар и Златен глобус  за „Най-добър драматичен актьор“.

Един от последните филми, в които Хийт Леджър участва, е номинираният за ОскарI’m Not There“.

Там той е един сред няколкото актьори, пресъздаващи образа на певеца Боб Дилън.

Последната завършена лента с участието на актьора е „Черният рицар“ („The Dark Knight“) на Кристофър Нолан , продължението на „Батман в началото“ . Леджър изиграва ролята на Жокера , която в първата лента е пресъздадена от Джак Никълсън.

През ноември, в интервю за New York Times , актьорът заявява, че ролята го е изтощила и не успява да спи повече от два часа на денонощие, защото не можел да спре да мисли за снимките. Тогава той споменава, че едно сънотворно хапче не му стига и е принуден да взема второ, за да поспи поне час.

Хийт Леджър е намерен мъртъв в своя апартамент на 421 Broome Street в Ню Йорк на 22 януари 2008 г. в 15:26 часа местно време. В близост до тялото му са намерени сънотворни, отпускани с рецепта, както и опаковки от други препарати, които се продават свободно. Извършената аутопсия  не изяснява причината за смъртта на 28-годишния актьор. В резултат на проведеното разследване официално е съобщено, че причина за смъртта е „остро отравяне, предизвикано от комбинирания ефект на шест различни лекарства“.

В чест на рождената му дата, вижте 12 роли, в които може да гледате Хийт Леджър. В галерията горе.

 
 

11 нови трейлъра, които трябва да видите

| от chronicle.bg |

Ентъртейнмънтът е в пика си! 2019 обещава да е прекалено успешна на филми и сериали – и говорим за всички носители: интернет, телевизия, кино.

През тази седмица излязоха трейлърите на някои много интригуващи неща – някои популярни, други не чак толкова.

Може би най-очакваният филм от списъка ни е „Spider-Man: Far From Home“, който изпраща Питър на своеобразно турне. Заедно с съученици той посещава Лондон, където никак няма да им е лежерно. Премиерата е на 5 юли.

Последният сезон на „Game Of Thrones“ със сигурност е най-очакваната продукция от целия списък. С него цяла една епоха в света на сериалите ще приключи. Излиза на 14 април.

Ето всичите 11 трейлъра от изминалата седмица, които трябва да гледате!

„SPIDER-MAN: FAR FROM HOME“

 

„JOHN WICK: CHAPTER 3 — PARABELLUM“

„GAME OF THRONES“

„HIGH LIFE“

„NANCY DREW AND THE HIDDEN STAIRCASE“

„FAST COLOR“

„LITTLE WOODS“

„THE HOLE IN THE GROUND“

„HIGH FLYING BIRD“

„WOMAN AT WAR“

„RED JOAN“

 
 

Netflix инвестира още повече милиарди за оригинално съдържание през 2019

| от chronicle.bg |

Netflix влага огромни усилия в развитието на портфолиото си с авторски проекти. „Fyre: The Greatest Party That Never Happened“, „Black Mirror: Bandersnatch“ и „Tidying Up with Marie Kondo“ са само част мастодонтите на платформата. Те имат едно общо нещо помежду си – струват много пари.

Миналата година компанията имаше бюджет от $12 милиарда долара за проекти. Тази година той ще е $15 милиарда.

„Вярваме, че [Netflix] може да инвестира повече тази година с цената да забави развитието си за момент, но да спечели в дългосрочен план“, казва Бен Суинбърн от Morgan Stanley. В същата графа бюджетът на Netflix през 2017 година е $8,9 милиарда. Някой маркетолози прогнозират през 2020 той да достигне $17,8 милиарда.

„Колкото повече пари вкарваш, толкова повече хора ще намерят нещо интересно за гледане на сайта ти“, сподели Рийд Хастингс изпълнителният директор на Netflix. „Както казват – трябва да похарчиш пари, за да изкараш пари, особено с конкуренти като Disney.“

„The Umbrella Academy“, „Velvet Buzzsaw“ и „High Flying Bird“ са някои от заглавията, които очакваме следващия месец. Сънданс започва другата седмица, така че Netflix може дa пусне и още нови филми преди фестивалът да приключи.