„НЕ“ на романтичните реклами!

| от |

Не са малко рекламите, показващи мъж и жена с искрящи погледи, които се влюбват благодарение на общата им страст – например към определена марка кафе.

14

Този романтичен сюжет обаче има обратен ефект върху самотните потребители и намалява вероятността те да се втурнат към първия магазин, за да закупят рекламирания продукт, пише в. „Метро“, позовавайки се на американски психолози.

Рекламите с влюбени двойки не действат по желания начин върху индивидите, които все още не срещнали своята половинка. Виждайки как озарени от любов партньори пият заедно любимото си кафе или потеглят на романтично пътешествие с нов автомобил, самотниците губят желание да закупят рекламирания продукт, тъй като у тях се поражда усещането, че не го заслужават.

Често необвързаните потребители се ориентират към по-евтин продукт от друга марка, обяснява професор Лиса Кавана, психолог от университета на Южна Калифорния. „Напомняйки на тези потребителите за любовните отношения, от които те са лишени, рекламодателите не само пропускат целева група, но и си вкарват автогол, и трябва да престанат да заливат самотниците с романтични реклами, смятайки ги за вдъхновяващи“, казва Кавана.

 
 
Коментарите са изключени за „НЕ“ на романтичните реклами!