Наложителна смяна или умишлена “грешка” направиха Ред Бул в Япония?

| от |

Преди старта от поредния кръг на Формула1 за голямата награда на Япония, Крисчън Хорнер, шефът на Ред Бул казва за BBCF1, че пилотите от неговия отбор са свободни да се състезават помежду си при условие, че си дадат достатъчно място един на друг за да направят това. Марк Уебър за първи път този сезон успя да изпревари съотборника си Себастиан Фетел по време на квалификациите и стартира от първа позиция. В крайна сметка Фетел отново спечели и си тръгва от Япония с девета победа този сезон и 90 точки преднина от 100 възможни за спечелване в оставащите четири старта пред основния му конкурент Фернандо Алонсо от отбора на Ферари. Няма как да не е доволен.

red_bull2010_webber_vettel

 

Дали така се чувства и съотборникът му Марк Уебър? Съмнявам се. След лошия старт на Фетел, Уебър остана цели 25 обиколки пред Фетел и имаше всички шансове да грабне победата този път. Ред Бул обаче имаха други планове за австралиеца. След първата смяна на гуми, стратегията на Уебър все още беше с две спирания в бокса. Малко след това Марк беше информиран, че стратегията му се променя и той ще трябва да спре в бокса три пъти. Уебър разбра, че с трето спиране той ще се озове не само след Грожан, но и след съотборника си Фетел и логично попита дали решението е правилно. От Ред Бул му отговориха: “it will be fine”. Но не беше. В оставащите обиколки до края на състезанието Марк успя да изпревари Грожан в борба за втората позиция, но само толкова.

red-bull-vettel-webber

Дали Ред Бул смениха тактиката на Уебър в движение за да разчистят пътя на Фетел към победата или третото спиране наистина беше наложително с оглед прекомерно износените гуми на Марк, както обясниха след състезанието, ние няма да разберем. Дискусии ще има. На пресконференцията след надпреварата Уебър, както обикновено, много внимателно коментира случилото се и с цел да не злепостави отбора  подбираше правилните думи,  но не пропусна да отбележи, че е останал изненадан от промяната в стратегията му.

Red-Bull-Ring-Opening-sebastian-vettel

Ако от отбора на Ред Бул са искали да помогнат на Фетел, направиха го професионално. Всеки друг отбор на този етап от шампионата би направил същото на тяхно място. Каквато и да е истината, това не бива да омаловажава свършеното от Фетел, който беше над всички в Япония. Когато обаче шефът на тима заяви преди състезанието, че ще остави пилотите на отбора му да се състезават по между си е по-добре или да го направи заради красотата, смисъла и духа на този спорт или да замълчи.

За chronicle.bg Formula 1 следи Христина Димитрова (@christindim).

 
 

Саундтракът към филма „Най-великият шоумен“ постави рекорд

| от chr.bg |

Саундтракът към филма „Най-великият шоумен“ оглави британската класация за албуми за 19-а непоследователна седмица и постави рекорд за последните 50 години.

Предишният рекордьор – саундтракът към филма „Треска в събота вечер“, оглавяваше британската класация 18 непоследователни седмици през 1978 г.

Най-успешният албум със саундтрак в британската класация обаче е „Звукът на музиката“. Той я оглавява 50 седмици от 1965 г. до 1968 г.

Успехът на саундтрака към филма „Най-великият шоумен“ в британската поп класация обаче е за сметка на новите албуми на Джорджа Смит и „Бийч бойс“. Дебютният албум на Джорджа Смит „Lost & Found“ зае третото място. На второто е „Staying at Tamara’s“ на Джордж Езра. „Бийч бойс“ в сътрудничество с Кралския филхармоничен оркестър заеха четвъртото място. На пето е Ед Шийран с „Divide“.

В класацията на синглите Джес Глин надделя над „Клийн бандит“ и зае първото място с „I’ll Be There“. Така тя подобри рекорда си за най-много хитове на певица в британската класация – 7.

„Solo“ на „Клийн бандит“ зае второто място, а „2002“ на Ан Мари – третото. Четвърти е Джордж Езра с „Shotgun“. Пета е Ариана Гранде с „No Tears Left to Cry“.

 
 

Мъж хакна билборд, за да пусне порно

| от chr.bg |

Да седиш в задръстване е ужасно и човек няма много избор с какво да се развлича: може да разглежда Instagram, да се разглежда отблизо в огледалото за задно виждане или просто да медитира под белия шум на клаксони, двигатели и ругатни.

В Джакарта обаче един 24-годишен IT специалист има по-добра идея. Докато бил в задръстване, той хакнал електронен билборд наблизо и пуснал японско порно за развлечение на останалите в участници в затормозяващото движение.

Той забелязал техническите детайли на билборда след известно упражнение в IT способности пуснал 10 минути от филмчето „Watch Tokyo Hot“. По принцип тук трябва да ви покажем трейлъра на филма, но няма.

В останалите държави това би било прието като прочва на безвкусен хумор, но не и в консервативна Индонезия, където достъпът до порнография е забранен. Мъжът е арестуван от полицията и може да получи до 12 години затвор.

 
 

„Incredibles 2″ направи рекорд и оглави бокс-офиса на Северна Америка

| от chr.bg |

Комбинацията от супергеройски сили, студио „Пиксар“ и „суша“ от семейно ориентирани филми допринесе „Феноменалните 2″ да оглави бокс-офис класацията на Северна Америка с рекордни приходи за анимация, предадоха световните информационни агенции.

Постъпленията от филма, излязъл на екран 14 години след оригиналната анимация „Феноменалните“, възлизат на рекордните 180 милиона долара. Сумата съществено надхвърля очакванията на анализаторите, които прогнозираха приходи между 120 и 140 милиона долара през първия уикенд по кината.

Досегашният рекорд за най-касов дебют на анимация от 135 милиона долара се държеше от продукцията „Търсенето на Дори“ (2016).

Според компания „Дисни“ публиката на „Феноменалните 2″ е съставлявала 31 процента възрастни, 57 процента семейства и 11 процента тийнейджъри.

На далечното второ място в класацията с приходи от 19,6 милиона долара е филмът „Бандитките на Оушън“. Следва комедията „Tag“ с 14,6 милиона долара .

Челната петица в бокс-офиса на Северна Америка се допълва от филмите „Соло: История от Междузвездни войни“ и „Дедпул 2″. Приходите от продажбата на билети за двете продукции в киносалоните на САЩ и Канада през уикенда възлизат съответно на 9,1 милиона долара и 8,8 милиона долара.

 
 

Рене Зелуегър изглежда добре като Джуди Гарланд, но Лайза Минели не одобрява

| от chronicle.bg |

Преди месеци стана ясно, че Рене Зелуегър най-накрая ще направи подобаващото си завръщане на големия екран в биографичния филм „Джуди“, посветен на последните години на Джуди Гарланд – една от иконите на миналия век. Засега имаме само една снимка от продукцията, но това е достатъчно за феновете, за да започнат да очакват с нетърпение филма.

Не така мисли обаче дъщерята на Джуди Гарланд, актрисата и певица Лайза Минели.

В отворено изявление, Лайза Минели заявява, че не подкрепя филма и не е работила със Зелуегър във връзка с превъплъщението й. Включването идва, след публикуване на статия в онлайн медия (която после е премахната), в която се съобщава, че актрисата работи заедно с дъщерята на Джуди Гарланд по продукцията.

„Никога не съм се срещала, нито съм разговаряла с Рене Зелуегер. Не знам как е започнала тази история, но не я одобрявам, както не одобрявам предстоящия филм за Джуди Гарланд. Всички твърдения в друга посока са 100% художествена измислица.“ казва Лайза Минели в публикация на фейсбук профила си.

„Джуди“ показва животът на Гарланд по време на последното й представление в Лондон  през 1968 г., кариерата й и началото на връзката с петия й съпруг, Мики Дийнс. Звездата от класиката „Магьосникът от Оз“ (1939) умира няколко месеца след представленията във филма от поемане на смъртоносна доза барбитурати.

judy-1521491379
Отляво – Джуди Гарланд, отдясно – Рене в ролята на Джуди

Засега няма информация дали някои от останалите членове на семейство Гарланд са замесени в продукцията, нито някой от екипа на „Джуди“ е отговорил на отвореното изявление на Лайза Минели.

Засега няма фиксирана дата за световната премиера, но се очаква филмът да излезе в края на тази година.