shareit

Най-сладките думи в социалните мрежи

| от chronicle.bg |

Изключително любопитно проучване, провело се в рамките на цяла година (1 февруари 2014 – 31 януари 2015 година), показа кои са най-споменаваните шоколадови марки в социалните мрежи.

Анализът е направен от NetBase, които са проследили над 150 милиона изказвания в социалните мрежи.

„Данните от анализа на социалните мрежи са истинско богатство за компаниите, тъй като им помагат да разберат по-добре желанията и нагласите на потребителите“, споделят от NetBase след проучването си.

Интересни са и други статистики от изследването.

82% от коментарите за шоколадовите марки са били положителни, а пикът на „сладките приказки“ е около Свети Валентин. Жените пък са отговорни за 75% от тях на празника на любовта.

В галерията ви представяме 10-те най-споменавани шоколадови марки в социалните мрежи.

 
 
Коментарите са изключени