shareit

Microsoft представи второто поколение на своя таблет Surface

| от |

Майкрософт не се предава. След първия си доста разочароващ опит с лансирането на Surface, световният софтуерен лидер ще предлага две нови версии на цени от 439 до 1779 евро. От 22 октомври, 4 дни след планираното пускане на  втората версия на Windows 8, Майкрософт ще предложи две нови фамилии таблети : Surface 2 и Surface Pro 2. Новите устройства имат същите размери като предишните – екран 10,6″ (27см), но издръжливостта на батерията е подобрена с 60% до над 10 часа.

PHO47868c50-2465-11e3-8281-eb782c40516a-805x453
Microsoft ще го продава на своя сайт, но и  чрез всички по-големи дистрибутори.
Начините за разпространение са разширени, цената е съобразена с пазара, а за да увеличи търсенето на новите си таблети, Microsoft ще предлага и 1 година безплатни обаждания чрез Skype, а от компанията предлагат и нова серия аксесоари. След неуспеха на първата серия, лансиране през октомври 2012 урокът е научен. И ако броят на продадени таблети Scarface е неизвестен, за неуспеха можем да съдим по реализираните приходи – 853 милиона долара. Според различни маркетингови агенции става въпрос за под 2 милиона екземпляра, като повечето от тях са на Pro версията, която със своята клавиатура може да бъде използвана и като лаптоп.
Безспорен лидер на софтуерния пазар, Microsoft има още много път до постигането на успех тук. През второто тримесечие на 2013 пазарът на таблети е постигнал ръст от 43% до 34,2 милиона броя, доминиран от Apple (42.7%), Samsung (21.6%) и Amazon (4.5%).
 
 
Коментарите са изключени