Международна здравна организация се обяви против електронните цигари

| от |

401blackМеждународна здравна организация, специализирала се в борбата с туберкулозата и респираторните болести, се обяви срещу електронните цигари и призова за регулацията им в най-кратки срокове, предаде Франс прес.

Организацията поясни, че решила да се обяви против електронните цигари заради потенциално вредния ефект от никотина върху мозъка на тийнейджърите и заради риска от  зависимост към никотина за младежите и девойките, които нямат подобна зависимост.

Нито едно научно изследване не е показало, че тези продукти не са вредни, се казва в комюнике на Международния съюз за борба с туберкулозата и белодробните болести, което бе оповестено по повод неговата 44-а международна конференция за респираторно здраве в Париж.

От съюза се обявиха за по-стриктна регламентация, маркетинг и продажба на електронните цигари и за класифицирането им като медикаменти. Ако не е възможно електронната цигара да бъде включена в категорията на лекарствата, съюзът настоява да се забрани рекламирането й, продажбата й на малолетни и употребата й на обществени места.

От съюза искат също съставът на течностите в електронната цигара да стане виден за потребителите и върху нея да бъдат поставени предупредителни етикети. Проект за класифициране на електронната цигара като медикамент в рамките на борбата срещу тютюнопушенето бе отхвърлен в началото на октомври от Европейския парламент в Страсбург.

 
 

Райън Рейнолдс изпрати подаръци на фен заради сайт

| от chronicle.bg |

Актьорът и продуцент от „Deadpool“ Райън Рейнолдс благодари на свой фен, който купи домейна AvengersEndgame.com и направи така, че той да води към сайта на „Once Upon a Deadpool“. „Avengers: Endgame“ излезе точно преди новата версия на „Deadpool 2″. С манипулацията сайтът на „Once Upon a Deadpool“ получи скок в трафика си и много повече внимание.

Актьорът изпрати специален подарък.

Рейнолдс е много активен в социалните мрежи и това, разбира се, не му обягна. Въпреки че се очаква да се присъедини към кино вселената на Marvel, защото Disney купи телевизионните и филмовите запаси на Fox, актьорът обича да се шегува с всеки, особено със своите.

В Twitter потребител с прекор Guy Inchair сподели, че Райън му е пратил подарък в знак на благодарност за това, което е направил (което са много в стила на Deadpool). Подаръкът е бутилка джин от марката Aviation, собственост на Рейнолдс, а също и безжични слушалки Master & Dynamic MW60, вдъхновени от слушалките на пилотите от Втората световна война, и комплект за коктейли.

„Пакетът от Рейън Рейнолдс пристигна! Уау! Това нещо е красиво!!! …И веднага го разменям за 2 билета за пермиерата на „Avengers: Endgame“. Билети някой? “

На което актьорът отговаря: „Не, че одобрявам това, което направи. Просто казвам, че те обичам“

Подаръкът струва $850 и момчето реши да си го запази, но не и преди да получи няколко оферти. Това е по-доброто решение, защото комплектът може само да вдига цена и колекционерското си значение с времето.

Marvel и някои от звездите на студиото имат специални карти за премиерата на филмите и се е случвало да взимат фенове с тях, така че въпросът с билетите още не е загубен.

 
 

Най-нехаресваното видео в YouTube е на… YouTube

| от chronicle.bg |

Имиджът на  YouTube пострада тежко след като едно от собствените видеа на компанията стана най-нехаресваното видео на целия сайт. Потребителите на платформата показаха силното си недоволство от тазгодишния YouTube Rewind заради чувството на нелепост и предателство, което създава.

YouTube Rewind е видео, което сайтът пуска към края на всяка година, за да обобщи какво какво се е случило на него и какво е било популярно за последните 12 месеца. Традицията започна през 2010 като ретроспекция към най-популярните видеа на сайта за годината.

„YouTube Rewind 2018: Everyone Controls Rewind“ („YouTube Пренавиване 2018: Всеки Контролира Пренавиването“) беше пуснато на 6 декември и за една седмица получи 10 милиона нехаресвания (дислайкове). То е дълго около 8 минути и в него можем да видим звезди като Уил Смит, Джон Оливър и Тревър Ноа, както и много от най-популятните ютюбъри. Един от тях, Маркъс Браунли, в свое видео казва:

„Та YouYube Rewind се превърна в това: „Ей, вижте колко подходящи за рекламиране канали имаме, на които можете да похарчите парите си – никой от тях не псува и спокойно можете да рекламирате при тях.“

Феликс Килберг, по-известен като PewDiePie – собственика на (все още) най-големият канал на сайта, не беше включен във видеото за поредна година. Той защити тезата на Браунли в свое видео като каза, че той и другите участници в Rewind 2018 не заслужават негативността да се прехвърли върху тях. Феликс допълни и че е „почти радостен“, че не участва.

Друг супер популярен влогър, Кейси Найстат, признава, че иска да се въздържи от коментар, но казва, че видеото „не е чудесно“. „Идеята не беше да се направи 8-минутен парад на неловкостта, а да се подчертае алтруистичния характер на платформата.“

С тазгодишното си видео YouTube показва, че поставя на първо място рекламодателите, а потребителите остават на второ. Предстои на да видим дали тази бизнес философия ще се промени през 2019.

 
 

Ким Кардашян в нова прозрачна рокля

| от chronicle.bg |

Ким Кардашян може да е намалила селфитата, но не е намалила снимките. В един от новите й фороси в Instagram, Ким блести в почти прозрачна рокля. Текстът към поста е лаконичен: „кройка“. Ние малко се съмняваме дали въобще има нещо за разкрояване по тази рокля, която в момента е просто материал, който пада от раменете й.

Феновете, разбир се, обожават роклята, а мнозина казаха, че на тази снимка звездата им напомня на Шер.


Вижте тази публикация в Instagram.

Fittings‍♂️

Публикация, споделена от Kim Kardashian West (@kimkardashian) на

Ким не пуска много селфита в последно време, а набляга повече на кадри със семейството си. Миналата седмица тя качи трогателна снимка, на която е заедно със съпруга си Кание Уест и децата им. Кание дори се усмихва, докато прегръща сина си Сейт за рождения му ден. Дъщеря им Норт обаче грабва цялото внимание, докато се опитва да направи шпагат. „Празнуваме рождения ден на Сейнт с тематично Тарзан парти“ пише Ким.  


Вижте тази публикация в Instagram.

Celebrating Saint with a Tarzan themed party

Публикация, споделена от Kim Kardashian West (@kimkardashian) на

Напоследък Инстаграма на Ким изглежда доста по-кротък откъм голи и неприлични снимки. Може би със 122 милиона последователи тя е решила, че има достатъчно публика. Поне до снимкаа с прозрачната рокля…

 
 

Плановете на Netflix за 2019 година

| от chronicle.bg |

Стрийминг гигантът Netflix иска да пусне 90 филма на година, всеки с блокбъстърски бюджет от около $200 милиона. От много време вече Netflix пуска свое съдържание и изглежда, че плановете на компанията в тази посока само ще се разрастват.

Netflix смазва кабелната телевизия и кината. 

Информацията за плановете идват от ръководителя по оригинално съдържание, Скот Стъбър, който иска да всее паника сред конкуренцията: „Смятаме да заснемем 55 авторски филма с бюджет до $200 милиона всеки. Добавяме и документални и анимационни филми към това число и то става около 90 продукции на година.“ За сравнение Universal, едно от най-изявените студия в Холивуд, прави по 30 филма годишно.

През последните няколко години Netflix успява да увеличи бюджета си за ново съдържание. Въпреки че не всичко е успешно и тази година някои проекти като „Luke Cage“, „Iron Fist“ и „Daredevil“ трябваше да бъдат свалени, компанията все още има много за гледане. Очакваме „Stranger Things“ сезон 3, с което със сигурност ще бъдат привлечени още потребители. Конкуренцията обаче идва в лицето на Hulu, Prime Video, DC Universe и предстоящия Disney Plus.