shareit

Mediaresearch стана част от Nielsen Group

| от |

Компанията AC Nielsen Netherlands придобива 51% от акциите в MEDIARESEARCH, се казва в официално съобщение изпратено до медиите. Това стратегическо партньорство на Mediaresearch обещава да ускори и разшири разпространението на висококачествените чешки технологии, както и да подкрепи текущите проекти на компанията, по-специално тези на чуждестранни пазари.

158664305-880x591

Admosphere (UK) Ltd., собственици на която са Iain Nils Hessey Rügheimer, Vladimír Komár, Tereza Šimečková и Michal Jordan, продължава да притежава останалите 49% от акциите в Mediaresearch.

Досегашната стратегия на Mediaresearch няма да бъде променяна. В съответствие с постигнатото с новия партньор споразумение, компанията ще продължи да развива чешките технологии, като при това ще запази фокуса на дейността си и гамата на предлаганите продукти. В допълнение, стратегическото партньорство ще даде възможност на Mediaresearch, а така също на нейните настоящи и бъдещи клиенти, да работят с технологиите и продуктите на Nielsen. Двете компании имат желание да се възползват и от синергичния ефект от партньорството, което ще позволи предлагането на нови изследвания и продукти на пазара.

В Република Чехия ще развиват дейност и ще предлагат взаимно допълващи се услуги две от сестринските компании в холдинга – AC Nielsen CR, която ще фокусира дейността си основно в областта на ритейл-мониторинга и Mediaresearch, която до края на годината ще се преименува на Nielsen Admosphere.

Tereza Šimečková и Michal Jordan бяха избрани за изпълнителни директори в състава на новия петчленен Съвет на директорите на Mediaresearch, в който още влизат Kyriakos Kyriakou (Директор за централна и източна Европа, и изпълнителен директор на AC Nielsen CR), а така също Alain Couttolenc и Vittorio Sala от европейската централа на Nielsen.

„Много сме доволни, че дълго продължилите преговори доведоха до успешен край и за двете страни“, каза председателката на Съвета на Директорите на Mediaresearch, Tereza Šimečková, като добави: „Това сливане разкрива нови възможности за растеж на нашата компания, но в същото време, за мен то е израз на признателност, както и оценка за свършената работата и качествата на целия екип от групата на Mediaresearch.“

Заместник-председателят на Съвета на директорите, Michal Jordan,коментира: „Ние силно вярваме, че това сливане ще даде възможност за по-нататъшно развитие и укрепване на нашите позиции, както на вътрешния, така и на външните пазари, а това ще доведе до нови проекти, изгодни както за нас, така и за нашите настоящи и бъдещи клиенти“.

Всички дружества от групата на Mediaresearch, в които компанията притежава мажоритарен дял, стават част от международния холдинг Nielsen. Това са компаниите Admosphere, Adwind Software, Prime Time, Mediaresearch Slovakia и Mediaresearch Bulgaria.

 
 
Коментарите са изключени за Mediaresearch стана част от Nielsen Group