Мъжете и кучетата: cuteness overload

| от chronicle.bg |

Преди време насочихме вниманието ви към една от популярните страници в Instagram, показва мъже, заснети на случайни места, без тяхното знание с книга в ръка – нещо като антипод на селфитата от фитнеса. И понеже сме почитатели на красивото, днес, съботно, показваме друга страница с подобна  насоченост.

Този път са мъжете и кучетата. Hotdudesreading е страница, която 5 дни след създаването си вече има 10 хил. последователи. Днес вече последователите са близо 450 хил.

Заглавието е достатъчно красноречиво – мъже позират до кучетата си. Всеки може да изпрати своя снимка.

В чест на хубавия ден навън и просто защото ни се иска, показваме част от тях в днешната ни галерия. Ей, така, защото е красиво, защото е събота, а навън времето е точно като за снимка с куче.

 
 

Turkish Airlines с рекордни резултати за първото тримесечие на 2018 г.

| от chr.bg |

Turkish Airlines, авиокомпанията, която не спира да се развива и да разширява дейността си, достигна рекорден за първото тримесечие ръст в трафика. Коефициентът на затоварване (процентът от седалковия капацитет, който е фактически продаден и използван), отчетен от авиокомпанията, е 80.5 %.

 

Резултати от трафика за март 2018 г.:  

  • След двуцифрения ръст в броя пътуващи с авиокомпанията през януари и февруари общият им брой е нараснал с 24%, достигайки 6 милиона през месец март. Като резултат Turkish Airlines отчете най-високия си за последните пет години коефициент на затоварване за този период – 82%.
  • Общият коефициент на затоварване се е повишил с 6 пункта при ръст от 13% в броя налични места на база километри. В същото време международният коефициент на затоварване е нараснал с приблизително 6 пункта, достигайки 81.7%, а вътрешният – 84%.
  • Започналият през юли 2017 г. двуцифрен ръст в търсенето (приходи на километър) е продължил и през март, достигайки 22%.
  • Изключвайки транзитните пътници, броят на международните пасажери се е увеличил с 28%, което е важен индикатор за растящия интерес към Турция като дестинация.
  • През март превозът на товари / поща се е повишил с 29% спрямо същия период през 2017 г. Принос за това имат основно Северна Америка – с 49% ръст, Близкият Изток – с 42% ръст, Африка – с 38% ръст и Европа – с 32% ръст.
  • Ръст в коефициента на затоварване за март е отчетен цялостно във всички региони. Видимо повишение сред останалите се забелязва при Северна Америка, Централна и Южна Америка, Африка и Европа със съответно 12 пункта, 10 пункта, 10 пункта и 5 пункта.

 

Резултати от трафика за периода януари – март 2018 г.:  

  • През първото тримесечие е отчетен ръст както в търсенето, така и в общия брой пътници, възползвали се от услугите на Turkish Airlines. Увеличението е съответно 25% и 29% спрямо същия период миналата година. Като резултат, общият брой на пътуващите с авиокомпанията е достигнал 17 милиона.
  • Рекордно висок за периода е бил и общият коефициент на затоварване, който се е повишил с 6.5 пункта, достигайки 80.5%. Международният коефициент на затоварване е нараснал със 7 пункта, достигайки 80%, а вътрешният – с приблизително 4 пункта до 85%.
  • Превозът на товари / поща се е повишил с 38% през периода, достигайки 312 тона, благодарение на високия ръст, отчетен през месец март 2018 г.
 
 

Никълъс Кейдж се отказва от актьорската кариера

| от chr.bg |

Холивудската звезда Никълъс Кейдж оповести намерението си в близко бъдеще да се откаже от актьорство.

54-годишният Кейдж, познат с ролите си във филми като „Лунатици“, „Диво сърце“, „Да напуснеш Лас Вегас“, „Да изчезнеш за 60 секунди“, „Призрачен ездач“, е споделил, че си дава още „само три или четири“ години като актьор, преди да се насочи трайно към изяви зад камера.

Бъдещите си намерения да работи като режисьор и продуцент Никълъс Кейдж е споделил пред репортери в Пуерто Рико, представяйки новия си филм „Първично“ („Primal“).

„Що се отнася до продуцентска и режисьорска работа – ще бъда „в играта“. Компанията ми „Сатурн филм“ стои зад всички филми с мое участие. Режисурата обаче е нещо, с което бих се изявявал занапред, тъй като на този етап съм основно изпълнител.

Ще продължа да правя това още само три или четири години, след което ще насоча вниманието си главно към режисирането“, е заявил Никълъс Кейдж.

 
 

Когато ти се развали колата в час пик: деветте кръга на ада

| от |

Всичко се разваля, няма нищо вечно, особено колата. Само че да ти се развали колата не е като да ти се пръснат дисплея и панела. Това е нещо по-страшно и далеч по-ужасно от която и да било друга авария.

Знаете за деветте кръга на ада – когато ти се развали колата, ситуацията е същата. За опитните шофьори не е така, но ако сте, да речем, неопитна жена, гей или млад шофьор, не ви пожелаваме да минавате през тях. Да, ужасно етикетирахме определени социални групи, но е факт. Гореспоменатите три групи са златната кокошка на всеки автосервиз.

Днес ще ви разкажем за деветте кръга на ада, в който попадате, когато колата ви се развали. Но не просто на някой селски път, а в час пик в столицата.

Първи кръг: Не разбирате кога попадате в него, защото той е най-измамният. То е онова чувство, когато се събудите преди алармата сутринта, заредени с енергия след спокоен сън или разкъртващ секс. Имате енергия за всичко, а пред вас е дългият пролетен ден – пълен със задачи. Необяснимо леко ви е на душата. Вместо да ходите като клошар, решавате да си издокарате. Излизате от вас като от корица на Vogue, доколкото гардеробът ви позволява.

Втори кръг: Това е моментът, когато сте в колата и всичко по пътя продължава да е повече от прекрасно. Няма задръстване, изпреварвате колите под звуците на Слави Трифонов и кълнете германеца, който спазва стриктно всички правила за дистанция… а между него и камиона пред него има място поне за още три коли, сигурни сте. Изпреварвате и го гледате на кръв.

Трети кръг: Нещо започва да намирисва. Или да трака. Или да примигва. Или да присветва. Нищо… ще се оправи. Удряте по таблото веднъж и всичко е наред. Продължавате, щото аре са, не може точно днес, преди събитието на което отивате (бизнес закуска например) да ви се развали колата.

Четвърти кръг: Колата прекъсва. Палите отново. Тя се задъхва. Не става. Почвате да се паникьосвате. Включвате аварийки, следва моментално освиркване отзад. Всички започват да ви заобикалят, а мръсницата продължава да не пали. В този момент, на оживения път, съжалявате за всяка една груба дума, казана по адрес на колата и сте готови на всичко, само и само някак си магически да се оправи. Същевременно обаче усещате мощния поток от псувни, който се задава.

Пети кръг: Отбивате с триста зора и слизате да видите повредата. Ако имате опит, може и да знаете какво е и да прескочите на осми кръг. Ако ли не, добре дошли в пети кръг – разпад. На живота ви, на всичко. Псувате колата, псувате себе си, доброто си настроение от сутринта и най-вече всички хорица, които си минават покрай вас с прекрасните си здрави коли, които никога, ама никога не се развалят.

Шести кръг: Набирате. Никой не вдига. Оказва се обаче (и това е най-хубавото на авариите), че те често стават в близост до някого. Приятел, роднина, колега. Мъжът на вашата колежка и добра приятелка идва , за да ви избави. По един или друг начин в този кръг се констатира проблемът и решението в повечето случаи е : „Давай да те тегля до сервиз“.

Седми кръг: Отивате в сервиза. Срещате се със Сатаната. Той е в син гащеризон на черни петна, с цигара зад ухо или в уста, от джоба му се подава черно-бяла кърпа. С него се общува трудно, ако не разбирате от коли. Това не е като при докторите с Хипократовата клетва – ако не разбирате, ви е спукана работата – и портфейла. В общи линии, той приема колата и ще ви се обади след малко да ви каже какво е открил и дали ще може да го оправи. А, и колко ще струва.

Осми кръг: Приятелят-спасител ви е приютил у тях, докато организирате вече напълно разпиляния си ден и се опитвате да минимизирате щетите. Вече трябва да сте на работа, денят ще бъде дълъг, а живеете извън града. Ако сте в града – не е болка за умиране, защото транспорт има, все ще го закрепите. Но да живеете например в покрайнините и да работите в центъра … животът много пъти е гаден, но в такава ситуация, той е особено гаден.

Девети кръг: Този в който, според Презвитер Козма, са предателите. Еми да. И тук е така. Тук е мястото на най-грешните. Тези, които никога не си проверяват нивото на маслото, не си сменят водата и даже карат без течност за чистачки с дни. Та на тези същите, когато тъкмо са се закрепили емоционално, им се обажда „Сатаната“, който казва.

А) „Нямат го моите хора тоя ремък“

Б) „Ремъкът струва 300 лева втора ръка“

В) „Ма ти си за газаджия, не си за тука. ПроблемА ти е от още сто хиляди места и аз не мога да го оправя, щото не е по моята част“

Най-лошият сценарий. Автосервизът ви е предал. Колата ви е предала. Искате да се самоубиете и ще го направите.

В общи линии, това са деветте кръга на развалената кола. Като минете през тях, просто седите на дивана в разплута поза, докато се омазвате с пица и се наливате с кола. Благодарете на приятелите, които са ви спасили, обещайте си занапред да се грижите за колата си, и наистина го правете, за да може тя наистина да ви слуша. Един ден ще се събудите в прекрасно настроение и това няма да бъде капан.

 
 

От есента полетът от София до Истанбул става по-кратък

| от chronicle.bg |

От есента пътуващите между София и Истанбул със самолет ще пристигат с 10 минути по-рано в южната ни съседка.

След откриването на новото летище в Турция, което ще бъде най-голямото на територията на страната, времето на полета се съкращава от 50 на 40 минути.

Това съобщи директорът на Turkish Airlines за България, Мехмед Гюркайнак на бизнес закуска за представителите на българските медии.

Откриването на новото летище ще бъде на 29 октомври. Смята се, че то ще бъде най-голямото в света. Целта е да се превърне в хъб както за Turkish Airlines, така и за много други авиокомпании. Най-близката държава до това летище ще бъде именно България“, каза Гюркайнак.

Turkish Airlines е създадена през 1933 г. и днес тя лети до 302 дестинации в света. Полети от България компанията извършва от 34 години насам, а от 2015 г. има полети и от Варна, освен от София.