Мъжът и жената почти интимно

| от Мартин Дамянов |

В тази книга се разглеждат интимните отношения между мъжа и жената. Оттук произлизат много въпроси: Трябва ли и бива ли да се описва, разглежда и обсъжда това, което се случва в тихото усамотение на двама влюбени? Не би ли било по-красиво и по-богато на преживявания, ако влюбените бъдат оставени да изпитат телесния израз на своето взаимно влечение, необременени със знания? Не се ли регулира сексуалността от само себе си, управлявана от инстинкта? Опитът, който можахме да натрупаме по време на дългогодишната практика в брачната консултация, показва, че познанията в тази област позволяват по-добре да се намери пътят към една щастлива взаимност, докато незнанието често го прегражда.

Откъс от книгата „Мъжът и жената интимно. Проблеми на нормалния и смутения полов живот“, Зигфрид Шнабл

Когато мъжът бърка в чантата на жената, за да й гепи от дъвките, за да не мирише на ракия пред майка й, това е интимност. Или когато жената го обсъжда с приятелките си и казва неща, които трябва да му каже на него, пък не му казва, защото…не знам си какво.

Всъщност нещата стават интимни преди дори да станат интимни.

Например, докато взаимно се „шпионираме“. Момичета, ако не харесвате тялото си и имате профилни снимки само в лице, не се заблуждавайте. Можем да познаем тялото ви само по лицето – едните бузи са пропорционални на другите. Това е окей – това не е детството ви, това е напълно поправимо. Има специални уреди за целта – фитнес уреди.

Моите искрени и смирени думи по въпроса са, че за човек е много по-лесно да се гордее с постоянството и дисциплината си, отколкото с нещо, с което сами знаете, че не трябва. Ще знаем и колко сте високи, ако на снимката има шарена „Карелия“. И физически, и душевно.

Нямам никакво съмнение, че дамите имат някакъв еквивалент на това, но аз лично съвсем нямам идея какъв е. Може би, първо някой им харесва с профилна снимка или с коментари, после му разцъкват профила, за да видят каква музика, филми и сие харесва и колко съвпадат с техните, но това като че ли идва накрая.

Първо, предполагам, е секцията „about“ – какво работи, работи ли, какъв е… Защото ние сме секцията „about“ по същия начин, по който сме най-връхната си дреха.

После – снимки: къде е бил, какво е правил там, би ли ми се харесало (a.k.a. бих ли му позволила) да е там и да прави това, ако беше с мен. В крайна сметка, той се оказва нищо особено.

Вероятно мисълта, която минава през ума на жената в решаващия момент, е: „Когато се прибера от работа, той ли ще ме накара да се чувствам по-добре или виното.“

Но нека поговорим за физическата интимност.

Защо ни учат на това, което знаем толкова добре, а не ни учат на какво следва след това? Или преди това.

Как да не се караме какво да пуснем по телевизията; как да се държим така, че като ѝ подариш цвете, да не те пита защо и да се чуди какво си направил; или като му изгладиш ризата, да не те пита дали ще ходите на гости.

Може би, защото никой си няма хал хабер и цялото съвместно щастие е въпрос на свикване, нужда и случайност. В такъв случай да прекръстим книгата на „Мъжът и жената вулгарно“. Не давам зор да я прекръстваме сега, че цялата Мара втасала ми и това.

Казвам, че сте умни хора, пък като един шофьор ви покаже среден пръст и вече цялата държава за нищо не става. Знаете ли сега какво значи „мъжът и жената интимно“? Мъжът да осъзнае, че е глупава, уплашена горила, а жената да признае, че е емоционално нестабилно мрънкало. Ето това е мъжът и жената интимно.

 
 

Хелена Бонам Картър ли е новият диамант в „Короната“ на Netflix?

| от chronicle.bg |

Отдавна се знаеше, че след втория сезон на поредицата на Netlix „Короната“,  ще настъпят промени в актьорския състав, заради нуждата от по-възрастни актьори. Вече знаем, че Клеър Фой ще бъде заместена от Оливия Колман в ролята на кралица Елизабет II, а вече имаме сериозни основания да сме сигурни и коя актриса влиза в кожата на любимия ни персонаж от сериала, принцеса Маргарет.  От близо десет дена името на Хелена Бонам Картър циркулира в медийното пространство като следващото попълнение в състава на третия сезон на „Короната“.

Бонам Картър ще замени Ванеса Кирби (която игра принцесата в първите два сезона), за да може сценарият на Питър Морган  да ни разкрие историите на британското кралско семейство, което навлиза в средната възраст.  По информация на Evening Standard, Хелена Бонам Картър е била в списъка  със заместнички на Кирби още преди Оливия Колман  да бъде избрана за ролята на кралицата.

Засега от Netlix не са коментирали информацията, която вече е на прага да стане обществена тайна. Надяваме се снимката, която Ванеса Кирби публикува в профила си в Instagram вчера да има много общо с евентуално участие на Хелена в третия сезон на сериала. По заглавието и отбелязването на продукцията, залагаме, че има.

Honoured @thecrownnetflix

A post shared by Vanessa Kirby (@vanessa__kirby) on

Поглеждайки към биографията на Бонам Картър, можем да сме спокойни, че ако бъде избрана за ролята на принцеса Маргарет, всичко е наред. Спомнете си участието й в „Речта на краля“, където игра Кралицата Майка и бе номинирана за „Оскар“. Достойна заместничка на Кирби, която създаде най-интересния персонаж  в първите два сезона.

 
 

Еди Редмейн: „Кампанията за полово равенство трябваше да се случи отдавна“

| от chronicle.bg, по БТА |

Британският актьор и носител на „Оскар“ Еди Редмейн каза, че холивудската кампания за полово равенство е трябвало да започне много по-рано и че все още са необходими големи промени, предаде Ройтерс.

Звездата коментира скандала по повод значителните разлики в заплащането на Марк Уолбърг и колежката му Мишел Уилямс за презаснемането на филма „Всички пари на света“. Въпросът му беше зададен на световната премиера на анимационния филм „Early Man“.

„Това е невероятно важно и смятам, че трябваше да се случи доста отдавна. Фактът, че миналата година три от най-добрите филми бяха направени от жени, показва промяната, но тя не е достатъчна“, каза той.

Еди Редмейн и актрисата от сериала „Игра на тронове“ Мейзи Уилямс участват заедно с Том Хидълстън в ново приключение от праисторическо време за глуповати пещерни хора. Режисьор на анимационния филм е носителят на награда „Оскар“ Ник Парк.

Мейзи Уилямс, която е прочела сценария за последния сезон на „Игра на тронове“, увери почитателите, че чакането за финала си заслужава. „Честно казано никога не сме правили нищо подобно. Нужно е време, но ще си струва“, каза тя

 
 

Завръщането на Ford Mustang Bullitt

| от chr.bg |

Нещо ново в духа на нещо старо!

Ford показаха оригиналния Mustang Bullitt от 1968 година на North American International Auto Show. Така авто компанията от Детройт прави референция към великите дни на класическия автомобил и промотира новия модел от Mustang серията.

Повечето от нас са прекалено млади, за да са част от фен базата на филма, който направи тази кола класика. В „Bullitt“ (1968) Стив Маккуин кара Mustang Bullitt, а една конкретна 10-минутна гонка е в сърцето на популярността на автомобила.

По повод изложението Ford също така доведоха внучката на легендарния актьор. Тя излезе на сцената заедно с кола от лимитирана серия на новия модел.

New Models Debut At North American International Auto Show

Но това не е всичко. Мустанга от 1968 се оказа един от двата изпозлвани във филма! За мнозина посетители това беше изключително трогателно.

Новият Bullitt е базиран на Mustang GT. Той има 5-литров V8 двигате, който произвежда 475 конски сили. Максималната му скорост е 163 мили/час (262 км/ч). Дори боята на автомобила е впечатляваща – нюанс тъмно зеленото. Можем да го купим и в черно. Скоросната кутия е 6-степенна ръчна, а в купето можем да намерим и 12-инчов LCD тъчскрийн.

 
 

Почина актьорът Стефан Илиев

| от chronicle.bg |

Напусна ни актьорът и дългогодишен председател на Съюза на артистите в България Стефан Илиев.

Тъжната вест е оповестена от сайта на Съюза на артистите в България, актьорът е председател на организацията в продължение на 15-години – между 1990 и 2005 година.

Стефан Илиев е роден е на 25.06.1935 г. в Истанбул. Завършва актьорско майсторство при Н.О. Масалитинов във ВИТИЗ „Кръстьо Сарафов” през 1958. Дебютира в ролята на Дженаро в „Лукреция Борджия” от Виктор Юго в ДТ – Габрово. Работи в Драматичен театър – Габрово (1958 – 59), Драматичен театър – Плевен (1959 – 60), Драматичен театър – Перник (1960 – 64), Народен театър за младежта (1964 – 66), Театър на поезията и естрадата (1966 – 69), Театър „София” (1969 – 90), МГТ „Зад канала” (от 1990). Сред по-големите му роли в театъра са: Авакум Захов в „Спящата красавица” – А. Гуляшки, Херцогът в „Скъперникът рицар” – А. С. Пушкин, Поручикът в „Поручикът и Марютка” – Б. А. Лавреньов, Браун в „Опера за три гроша” – Б. Брехт, Гьоринг в „Червено и кафяво” – Ив. Радоев, Вершинин в „Три сестри” – А. П. Чехов, Сър Оливер в „Училище за сплетни” – Р. Шеридан, Г-н Смит в „Плешивата певица” – Й. Йонеско и др.

Поколения зрители го помнят от филмите: „Пленено ято”, „Между релсите”, „Конникът”, „Отклонение”, „Свобода или смърт”, „Осмият”, „Господин Никой”, „Един миг свобода”, „Откраднатият влак”, Трудна любов”, „Зарево над Драва”, „Този истински мъж”, „Магистрала”, „Малката русалка”, „Да изядеш ябълката”, „Снимки за спомен”, „Куче в чекмедже”, „За госпожицата и нейната мъжка компания“, „Забравете този случай”, „Петък вечер”, „О, господи, къде си?” и др.

Стефан Илиев е носител на наградата на САБ, ИКАР 2015 за Чест и достойнство.