Майк Тайсън иска да играе Отело

| от |

Майк Тайсън иска да изиграе Отело в екранизация по едноименната пиеса на Шекспир.

„Не се чувствам готов за театралната сцена. Обаче бих желал да се пробвам в киното, или поне в телевизионен филм“, заяви боксовата легенда в Лас Вегас, по време на церемонията по връчването на ежегодните музикални награди Soul Train.

„Смятам, че ролята на Отело би ми прилягала. Защото Отело е черен и зъл като мен, ха-ха. Но, разбира се, това е Шекспир, великият, неповторимият. Доста ще трябва да се понапъна, за да успея да го изиграя. Преди всичко е необходимо да поработя върху артикулацията си“, отбелязва самокритично Тайсън.

Боксьорът, който отхапа ухото на колегата си Ивендър Холифийлд, се е снимал в над 55 филма, тв шоута и сериали. Всеки път обаче Тайсън е играл самия себе си и никога не е влизал в роля. На професионалния боксов ринг Черният звяр има 58 боя, записвайки 50 победи (44 с нокаут) и 6 поражения. /БГНЕС

 
 

Защо Aston Martin прави старите си коли електрически

| от chronicle.bg |

Aston Martin използва носталгията, за да бутне на клиентите към електрическите коли. Последната програма на британската автомобилна компания е „Heritage EV“ и предлага собствениците на ретро автомобили на марката да ги преработят в електрически.

Но няма ли да е това едно кощунство! Всъщност не. Прогарамата е стартирана по една специална причина. Все повече градове по света и особено в Европа явно забраняват колите с двигатели с вътрешно горене, които са преминали определена възраст. И това е само част от цялостното настроение в полза на електрическите автомобили. Така, че съществува опасност, ако си купим класически Aston, да не можем да си го караме.

Технологията, която се използва за преработването, е базирана на модела Rapide E – напълно електрически, лимитиран спортен автомобил, който пристига догодина. Той има 800-волтова, 65kWh батерия, с която може да измине 321 километра и да вдигне 100 км/ч за под 4 секунди като максималната му скорост е 250 км/ч. От модела ще бъдат направени само 155 бройки, които вече са продадени.

Компанията казва, че първият модел, който ще може да конвертира, ще е DB6 MkII Volante от 1970 година. Специални „касети“ ще се поставят на мястото на двигателя и скоростната кутия и дори ще се занитват по същия начин. Колата ще получава и екран и това е. Това означава, че ако собствениците имат желанието и парите, лесно ще могат да я върнат обратно в оригинален вариант.

Подобна практика вече има от известно време като и компаниите, и клиентите се фокусират предимно върху ретро колите – Porsche, Range Rover и VW, както и върху автобусите. Скоро Jaguar обяви, че смята да пусне на пазара изцяло електрическа версия на легендарния E-Type от 1960 година. С времето очакваме още марки да се присъединят.

 
 

Феновете молят НАСА и Илон Мъск да спасят Тони Старк

| от chronicle.bg |

Феновете на „Avengers: Endgame“ са уплашени за живота на иначе железния Тони Старк след като го видяха в доста безизходна ситуация в началото на последния трейлър. До толкова притеснени, че някои писаха на НАСА да го спаси. Все пак кислородът и храната му (по негови думи) ще свършат до дни.

Въпросният трейлър започва с Тони, който оставя съобщение за Пепър Потс, казвайки й, че краят е част от пътуването. След това описва оскъдното си количество въздух и храна. Феновете веднага заляха Туитър!

Някой казва: „НАСА, значи ще оставите момчето да умре просто ей така?!? След всичко, което Тони Старк направи за вас?!?“ Други пък са по смирени: „НАСА, моля ви, спасете Тони Старк нашият железен човек от космоса храната и кислородът му свършват утре моля моля моля моля.“ И когато потребителите на социалната мрежа видяха, че Космическата агенция не отговаря на молбите им, пробваха друга тактика.

„ЕЙ Илон Мъск Тони Старк умира някъде в космоса. НАСА няма да го спаси. Ти би ли моля? пп гледай за виолетов чичко с ръкавица“

„Спрете да питате НАСА да спаси Тони Старк всички знам че SpaceX и Илон Мъск ще го направят“

Чудим се да не би Хюстън да имат някакъв проблем, защото получават ново подобно съобщение всеки 5 минути. Някои фенове обаче не бяха толкова импулсивни към това, което виждат, и започнаха да задават въпроси. Как Тони е успял да свали маската си, ако костюмът му е от Nanotech? Когато се бие заедно с  Doctor Strange и Wong срещу злодеите на Танос в предния филм, Тони си слага костюма с едно плавно движение, само като натиска реактора на гърдите си. Как тогава успява да си свали шлема? Хубав въпрос…

„Avengers: Endgame“ идва на 26 април 2019 година, ето трейлъра.

 
 

Официалното заглавие на Avengers 4

| от chronicle.bg |

Официалното заглавие на четвъртата част на Avengers вече е известено. Преди години Marvel разкри планове за „Avengers: Infinity War – Part 1″ за 2018 и „Avengers: Infinity War – Part 2″ през 2019, но плановете се промениха, когато режисьорите Антъни и Джо Русо изгладиха цялата история заедно със сценаристите Кристофър Маркъс и Стивън Макфийли. Така двата филма станаха от две части на една и съща история, две отделни самостоятелни истории.

Въпреки че „Avengers“ се усещаше като част 1, следващият филм би трябвало да бъде съвсем различен. Как точно, предстои да видим. Има всякакви слухова – за пътуване във времето, за показване на минали момент, които вече сме виждали, от различна гледна точка.

За да разкрие максимално малко за филма, заглавието му се пазеше в тайна… до сега. 

Avengers 4 ще се казва „Avengers: Endgame“. Заглавието беше разкрито с официалния трейлър.  Endgame – дума за последно казана от Doctor Strange в „Avengers: Infinity War“.

Филмът показва финалния напън на супергероите в борбата им с Танос. Ето и трейлъра:

 
 

Катастрофата с китовете става все по-сериозна

| от chr.bg |

Все повече китове се оплитат в риболовни мрежи край бреговете на САЩ, сочи доклад на американското Национално управление за изследване на океаните и атмосферата.

Оплитането в мрежи е най-голямата заплаха за китовата популация. През 2018 г. цели 76 от огромните морски бозайници са станали жертва на рибарски мрежи, което повече от средния им брой – 70, през последното десетилетие, се уточнява в доклада.

В шест от тези случаи през 2018 г. са загинали китове. За щастие, останалите са спасени, но проблемът остава сериозен.

Най-застрашеният вид е бискайският кит, наричан още северноатлантически гладък кит. Според прогноза на Консорциума за защита на гладките китове в Северния Атлантик, към момента има едва 411 представители на този вид в целия свят.