shareit

КЗК глоби „Лидл“ с 1.86 млн. лева за заблуждаваща рекламна кампания

| от chronicle.bg |

Комисията за защита на конкуренцията е наложила глоба от 1 865 332 лева на „Лидл България ЕООД енд Ко“ за заблуждаваща рекламна кампания, съобщиха от пресцентъра на контролния орган. Сумата е 0.35 % от оборота на дружеството за предходната финансова година.

Санкцията е заради рекламната кампания под мотото „Спечели 366 дни безплатно пазаруване в Lidl„. Според КЗК тя е била с подвеждащи и непълни условия.

От комисията смятат, че кампанията е внушавала, че голямата награда може да се спечели през двата етапа на играта, докато в действителност това било възможно само във втория етап на кампанията. „Липсата на съществено условие във всички материали, комуникиращи кампанията, относно механизма за включване в същата е от естеството за доведе до объркване от страна на потребителя и оттам до невъзможност да направи обоснован търговски избор“, казват още от КЗК.

Към момента няма официална реакция от страна на „Лидл България“, но компанията вероятно ще обжалва санкцията.

 
 
Коментарите са изключени