Купуването и продаването на гласове е телевизионно представление

| от |

„Да обърнем кампанията в мач“ пУказват по телевизора. И агитките се мятат. Това е нещо като детска градина за деца с особено много проблеми в развитието си.

„Битката за Пловдив“ – такова беше заглавието тази сутрин. И битката се оказа, че е на агитките. Една медицинска сестра, която работи за 400 лева, а е с 30г. стаж така и не чу защо и как политиките на кандидатите ще променят това. Но не защото беше на работа не видя, а защото агитките не разрешиха това с бойки крясъци, мегафони, тромби и сирени.

И никой не знае кой и как направи разбираеми само рекламните платени блокове. Да разместим агитките и посланията заедно.

„Туй няма да свърши, защото държавата го прави това нещо” каза един събеседник от Столипиново и допълни, че хората си стоят вече у дома и чакат пари, за да си дадат гласа. А преди са яли по едно кебапче.

Ако моделът Бобов дол преди се виждаше по телевизора като репортерско проучване, сега го виждаме като платен репортаж.
Даже кандидатите не можаха да решат да напуснат заедно. До последна капка рейтинг е играта.

Какво излиза накрая. `Сите българи заедно плащат субсидиите на партиите, партиите си осигуряват липса на правила и съответно агитки и така, до края на света.

Главният прокурор говори за надскачане на закона, а по телевизорите му предлагат сделка за Цветан Василев. Пък другият голям акционер предлага да каже как банката да отвори с публични средства.

Накрая дано се намери някой да предложи тези шумни табори, които се местят от телевизор в телевизор, от площад на площад официално да се плащат с вноска към държавния бюджет. Нека политиците на тържищен принцип да наддават по площадите и който даде повече да взема властта. Така ще свърши тази мъка.

Това не сме го правили и ще бъде новина. Защото новините, как партиите се финансират отвъд правилата загоряха на скарите…

А като казахме държавен бюджет… Националното радио, което се финансира от същия… Подарява Жип. Даже два. Черен и бял. Като в Черна котка, бял котарак. Джип, ама пикап. Пикап, ама български… Да направим малко оборот на българското автомобилостроене… Да има пари за агитки. А може би заради джипа се навъртат толкова бивши генерални директори. А може да дадат единия на другаря Волгин… Нали скоро стана служител на годината.

 
 
Коментарите са изключени за Купуването и продаването на гласове е телевизионно представление