Кремъл премахва гигантския куфар на Louis Vuitton на Червения площад

| от |

Кремъл поиска да бъде демонтиран гигантският куфар с инициалите на луксозната френска марка „Луи Вюитон“, инсталиран на Червения площад в Москва.
1 Павилионът с инициалите на „Louis Vuitton“ е с дължина 30 м и височина 9 м. Той е инсталиран по повод на 120-годишнината на универсалния магазин ГУМ между него и стената на Кремъл. Магазинът съобщи, че е поискал от марката да демонтира конструкцията. Говорител на „Луи Вюитон“ в Париж обаче каза, че за момента нищо не е официално и заповед за демонтирането няма.
Гигантският куфар е на площада от десетина дена. В него трябваше да бъде открита изложба на куфари на марката „Луи Вюитон“, които са принадлежали на знаменитости. Приходите от нея
щяха да са в полза на фондацията на манекенката Наталия Водянова, която работи с деца с увреждания. Конструкцията на площада е копие на куфар, принадлежал на руския принц Владимир
Орлов.
2

И политиците, и гражданите обаче се възмутиха от издигането на куфара на площада. Заради скандала и Кремъл, и кметството отрекоха всякаква отговорност. ГУМ обаче изтъкна, че имат всички
необходими разрешителни.

 
 

Пилот нарисува неприлични знаци със самолета си от скука

| от chronicle.bg |

Работата понякога може да ни доскучае, колкото и интересна да е тя. 

Австралийски пилот изписа в небето, „Скучно ми е“, докато тества новия двигател на самолета си. Но това не е единственото което направи, както можете да видите от снимката.

pilot-spells-out-i-m-bored-in-air-during-test-flight-1098157574246014977

Самолетът, модел Diamond Star, собственост на летателната школа Adelaide, летя 3 часа – между 9 и 12 сутринта във вторник.

Питър Гибсън, говорител на местния орган за контрол и безопасност на полетите, каза пред ABC Australia, че рисуването със самолет е „рядко, но не и нечувано“.  „Докато пилотът управлява самолета безопасно и изпълнява всички изисквания и правила, не ни интересува особено как изглежда пътят му на радара.“

 
 

19-годишна иска хората да спрат да тормозят 62-годишният й съпруг

| от chronicle.bg |

Саманта Симпсън, на 19 години, иска обществото да спре да нарича 62-годишният й съпруг „педофил“.

Двойката се среща чрез общи познати, когато Саманта е на 18. Следват няколко месеца минават в разговори и накрая двамата започват връзка. Семейството на момичето обаче отказва да приеме отношенията й с много по-възрастния мъж и това я кара да се премести в Беривил, щата Арканзас, САЩ, където да живее с спенсионирания Дж. Р. докато не се установяват в Уичита, Канзас, преди 6 месеца.

На 8 януари 2018 година двамата сключват брак, а в момента се опитват да имат дете. 

43 YEAR AGE GAP

Саманта обаче споделя трудностите на връзката им: „Когато сме навън, хората често ни бъркат за дядо и внучка и това често ме разстройва. Но става още по-лошо, когато наричат Дж. Р. „педофил“, когато се държим за ръце или се целуваме. Няма път, в който да сме излезли и някой да не е коментирал връзката ни. Не ни стигат проблемите с приятелите и семейството ни, ами сега и непознати. Просто ми идва много. Искам просто хората да осъзнаят, че сме щастливо женени и приемаме връзката си сериозно.“

„Когато видях Дж. Р. веднага бях привлечена от това колко добре се носи и от това колко голям джентълмен беше. Говорехме си много хубаво и това беше просто нещо, което никога не съм срещала в друг мъж. Излизала съм с по-млади мъже, но те се държаха като малки деца и не знаеха как да се отнасят с партньора си.“

„В момента се опитваме да станем родители, имам чувството, че сега е моментът. Надявам се, че когато ни се роди дете, коментарите ще спрат, защото не искам да го отглеждаме в такава атмосфера. Също така се надявам, че сега като споделяме историята си, хората ще разберат, че не е шега и че сме сериозни въпреки разликата във възрастта и външния ни вид.“

 
 

Mark Knight: Добрият диджей трябва да има способността да разбира тълпата

| от chronicle.bg |

По собствените му думи, това, което той прави не е професия, а начин на живот. И няма как да е по друг начин. Кариерата му започва преди повече от 20 години и оттогава до сега е обиколил почти всички сцени по света, откъдето звучи електронна музика. Ежедневието му преминава в пътувания между родната Великобритания и най-горещите точки за почитателите на този музикален стил.

Марк Найт е добре познато име у нас от няколко години вече. Световноизвестният диджей и музикален продуцент ще се срещне за пореден път с българските си почитатели на 23 февруари. Мястото е  Yalta Club, а поводът е 28-ият рожден ден на клуба. Създателят на Toolroom Records, номиниран за награда „Грами“, Mark Knight, е неотменна част от историята на клуба, а дългите му сетове са звучали на някои от най-култовите събития като SOLAR Summer, Halloween и SOLAR Christmas.

Mark Knight е водеща фигура в еволюцията на електронната музика от последните две десетилетия. Освен с авторските си парчета, той променя облика на жанра с основаването на компанията Toolroom Records, която вече 15 години търси и създава творци, които допринасят за развитието на този стил.

Дни преди да се качи на пулта в Yalta Club, Mark Knight отговаря на нашите въпроси за поредното си идване в България, личния му принос към музикалната индустрия и развитието на един жанр, който отдавна вече е надминал границите на субкултурно явление.

Много пъти сте идвали в България и сте споделяли впечатленията си. Какво ви връща тук всеки път?

И преди съм го казвал, но България наистина е едно от любимите ми места по цял свят, където пускам. Имам участия в България вече от толкова много години, така че съм установил много специална връзка със страната и хората. Няма място на Земята, където да се чувствам по същия начин, докато пускам: тук е като втори дом за мен. Публиката сякаш наистина оценява това, което правя, и всичко е 100% реципрочно.

Как бихте описали българската публика?

Невероятно е да видиш развитието на клубните сцени навсякъде по света, когато си пътувал толкова, колкото аз и когато си пускал музика в много и различни страни. Сигурен съм, че местното население на всяка страна ще защитава стойността на собствената си клубна сцена и то с право. Както казах, България винаги ще заема специално място в сърцето ми и няма друго място, на което да се наслаждавам повече, докато пускам.

В какъв етап се намира в момента EDM в световен мащаб?

Ако под EDM имате предвид електронната музика като цяло, според мен се намира в прекрасно състояние. Никога не е имало по-голямо внимание върху нея, отколкото сега и за някого, който е на сцената от повече от 20 години, това е прекрасно.

Какви са прогнозите ви за близкото бъдеще на жанра?

Мисля си, че ще се върнем към хауса и това вече е започнало да се случва. Ще има завръщане към вокала и мелодията. Хаусът е наистина обширен жанр, така че има много посоки, в които може да се развие. Забавно е, защото всички говорят винаги за последните трендове, кое ще е следващият голям хит. А хаусът е в основата на всичко, той кипи на задния фон. Сякаш хората не са доволни от нещо, което вече повече от 30 години е установено, а вместо това търсят нови поджанрове, само и само да има нещо ново, за което да говорим.

Как ви се иска да допринесете за развитието на жанра като музикален продуцент?

Мисля, че вече съм дал своя голям принос! Но естествено искам да продължа да правя музика, която хората обичат и към която са ангажирани, на сцената, но и извън нея.

Кой е най-важният елемент от създаването на един сет?

Самият аз повече от всичко харесвам предизвикателството, което поставят дългите сетове, заради факта, че ти си отговорен за това как ще мине цялата нощ. Това не означава непременно да се фукаш, но трябва да задълбаеш по-дълбоко и да си подготвен за много непредвидени ситуации. Преди да започна да създавам сета, обикновено го „разбивам“ на секции по часове: не да пускаш запис по запис, но да имаш идея какви неща ще пускаш по време на първия час, втория час и т. н. Но също така трябва да си способен и да реагираш на момента. След няколко часа настроението може да изисква да нещата да станат по-хард, отколкото си си представял, затова познаването на собствените ти записи и увереността, че можеш да отведеш хората там, където всички искате да отидете, е от изключителна важност.

Кой е онзи аспект от работата на диджея, за който публиката не си дава сметка?

Едва ли ще бъде изненада, но това, което хората не виждат, е подготовката. Аз прекарвам много време просто в слушане на музика и това се случва преди да започна да планирам какво ще пускам в определен сет. След това идва сортирането на записите по жанр, време или ритъм. Дори за кратките сетове може да е необходима часове подготовка.

Как се промени хаусът, откакто основахте Toolroom?

Интересът в електронната музиката се повиши неимоверно за времето, в което аз се занимавам с това. Днес имаме големи брандове, които спонсорират шоута, повече отвсякога има фестивали за електронна музика и други събития, както и хора, работещи в индустрията. Това е фантастично. Благодарение на всичко това, този развиващ се жанр може да се легитимира, и да се надяваме да подсигури безкрайното си съществуване – нещо, което определено не беше сигурно във времето, когато аз започнах.

Какви качества трябва да притежава добрият диджей?

Мисля, че най-важното е да познаваш в дълбочина собствената си музика. Може да имаш хиляди записи в колекцията си, но трябва наистина да ги познаваш, за да можеш да доставиш преживяване. Няма нищо по-неефективно за създаването на хубаво музикално пътешествие от това да пускаш парчета, които просто не вървят заедно, дори сами по себе си да са страхотни. Знанието е ключът! Трябва също да имаш способността да разбереш тълпата, да усещаш времето, кога е подходящо да смениш посоката. И определено трябва да можеш да изненадваш хората, да пускаш парчета, които те никога досега не са чували, но от които ще могат да си вземат нещо.

 
 

Почина модният дизайнер Карл Лагерфелд

| от chronicle.bg |

Карл Лагерфелд почина, предаде сайтът Le Figaro, последван от други френските медии. Според тях информацията идва от източници близки до модна къща Chanel.

Иконичният дизайнер, който е и една от най значимите, талантливи и популярни личности в модната индустрия, си  отиде на 85-годишна възраст.

Модни личности от цял свят изказаха съболезнования след печалната новина.

Лагерфелд изпълнява длъжността творчески директор на Chanel от 1983 година.

Според френското списание Closer, дизайнерът  е починал след кратко боледуване. Лагерфелд работи почти до края на живота си, като дори е дал инструкции на персонала си за предстоящата колекция есен/зима на Fendi, която трябва да бъде представена в Милано тази седмица.

Очаквайте подробности.