shareit

Краят на “SeaWorld“

| от |

Краят на Морския свят, какъвто го познаваме, е само въпрос на време. С компанията е свършено. Ето и причините защо.

  1. Марката „Сий Уърлд” е опетнена. Меко казано. За хиляди хора тя означава измъчване на китове и водни обитатели. Ако обичате китове (а кой не ги), то не харесвате „Сий Уърлд”
  2. Уол Стрийт е обърнал гръб на комапанията. Акциите ѝ са паднали с 45% за последната година, а пазарната стойност – с 1.6 милиарда долара. Може и да се преборят с общините и недоволството, но не и с Уол Стрийт. А Улос Стрийт е приключил със „Сий Уърлд”.
  3. Клиентите се отдръпват. Посещаемостта е намаляла с 4,3% през първите 6 месеца на 2014г. Веднъж тръгнали си, е почти невъзможно да накараш клиентите да се върнат.
  4. Репутацията се съсипва допълнително. Филми като „Blackfish” и „The Cave”, организациите за защита на океаните и още над 100 000 човека, подписали се в change.org правят несправедливото отношение на компанията към животните публично достояние. А „Сий Уърлд” не може да преживее това. Просто и ясно.
  5. Тоталната неадекватност на компанията да се справи с който и да е от горепосочените проблеми.

„Сий Уърлд” може да се задържи за няколко години на повърхността, докато акциите ѝ падат и проблемите се задълбочават. Или менидмънта и инвеститорите могат да започнат отначало, да подобрят живота на китовете и останалите животни, да бъдат световен лидер и символ на грижата за водните обитатели, да спасят марката и бизнеса си. Със сигурност има и други употреби на аквариумите.

 
 
Коментарите са изключени за Краят на “SeaWorld“

Повече информация Виж всички