shareit

Компания тества роботи за обслужване на клиенти в магазини

| от |

Американската компания Lowe’s за търговия на дребно със стоки за подобряване на дома тества в един от магазините си роботи за обслужване на клиенти, предаде Асошиейтед прес.

Четири робота са подложени на тест в магазин в Сан Хосе, Калифорния, за да се провери дали благодарение на тях може да се подобри обслужването на купувачите, дори за прости неща, като например в търсенето на пирон.

Роботизираните асистенти, наречени ОШботи, наподобяват бели колони с два големи екрана от двете им страни, които се придвижват на колелца. Роботите са оборудвани с триизмерни камери, за да могат да сканират и идентифицират предмети. Клиентите могат да проучат търсените артикули на екраните. Ако предметът е наличен, роботът може да отведе купувача до местоположението му.

ОШботите разполагат и с база данни за стоките в магазина, така че са в състояние да уведомят клиента дали желаният артикул в момента е наличен или не. Роботите говорят английски и испански език.

„Купувачите могат да дойдат със случаен винт и да кажат: „Мистър Робот, трябват ми още от тези“. Ако същите винтове са налични в магазина, роботизираните асистенти ще ги открият“, обяснява Кайл Нел от компанията.

Роботите за подобряване на обслужването на клиентите са разработени съвместно с технологичната компания „Fellow Robotics“.


С БТА

 
 
Коментарите са изключени