shareit

Кейт Мос влезе в Instagram

| от chronicle.bg. по Guardian |

Топмоделът Кейт Мос и музикантът Кание Уест се присъединиха към Instagram в една и съща седмица. Това е любопитен ход през 2016 година, когато всички вече отдавна ползват социалната мрежа за споделяне на снимки. Какво означава всичко това?

Ако съдим по първите им постове, и двамата са преживели личностна промяна или промяна на посоката. Мос първо публикува своя снимка в поле, по шорти, а по-късно я изтри и публикува снимка от интервю за Business of Fashion.

Мос може да е нова в Instagram, но не е нов модел и тази снимка може да е само илюстрация на силата на социалните медии в модата.

След като напусна агенцията си Storm миналата година, Мос усилено се опитва да създаде своя агенция. В скорошно интервю тя говори за модели като Джиджи Хадид и Кендал Дженър: „Те определено имат една друга страна, Instagram страна и познават работата си“, каза тя. Да познаваш дигиталните медии променя начина, по който модата и модните лица са представени, но това винаги е изглеждало като ситуацията за кокошката и яйцето: Джижди Хадид нямаше да е толкова известна, ако отсъстваше от социалните медии, а Мос вече е известба и няма нужда да изгражда бранда си през социалните медии.

И все пак агенциите трябва да се справят с промяната на модела за наемане към система, в която манекенки са наемани от социалните медии.

Моделите не просто се разхождат по модния подиум. Те поддържат непрекъснато онлайн присъствие, което може да е изтощаващо.

 
 
Коментарите са изключени