shareit

Kaymu.bg въвежда у нас модела на eBay

| от |

Нов голям играч навлиза на пазара за електронна търговия

Група компании стартира нова платформа за електронна търговия на българския пазар. Зад проекта Kaymu.bg стоят Rocket Internet AG, АIG (Aфрика интернет груп) и Kaymu. Платформата се явява инструмент за свързване на търговци и купувачи навсякъде по света, като през нея се продават най-различни продукти – електроника, техника, книги, дрехи, модни асортименти и др.

Kaymu е успешна компания на пазарите в Азия, Африка и Европа. Освен у нас платформата ще отвори виртуални врати за търговци и купувачи в Беларус, Хърватска, Словакия и Словения.

„Всеки търговец може да създаде онлайн магазин, а всеки купувач да избере най-добри цени в една сигурна среда за пазаруване”, поясни Саад Чиима, изпълнителен директор на Kaymu Европа.

Платформата ще обслужва широк дял от европейския пазар със съдържание, създадено на местните езици. Това означава, че клиентите в България, Беларус, Хърватска, Словакия и Словения ще могат да ползват онлайн платформа, създадена по модел на eBay, фокусирана изцяло върху местните търговци и купувачи.
„Явно е, че България предлага интересни възможности за големи инвеститори в сферата на електронната търговия. Успоредно с възстановяването на европейската икономика, нови инвестиции на европейския гигант Rocket Internet ще продължат да влизат у нас”, заяви Божидар Илиев, изпълнителен директор на Kaymu.bg.

Rocket Internet стъпи за първи път на българския пазар в началото на 2014 г. чрез платформата за онлайн поръчки на храна foodpanda. Кaymu.bg вече има офис в София и обслужва клиенти по телефон, имейл и чат в реално време. Всеки потребител може да ползва правото си да върне закупения продукт в 14-дневен срок./technews.bg

 
 
Коментарите са изключени