Как един американски ситком превзе Китай

| от |

В момента в Китай се води ожесточена битка между къпкейкове и комунисти. Интересното е обаче, че къпкейковете изглежда печелят (поне за момента). Докато идеята на китайския президент Си Дзинпин „Китайската Мечта“ за съживяване на икономиката не се приема от всички еднозначно, американският ситком 2 Broke Girls дава на китайците един друг тип мечта, а именно да отворят магазинче за къпкейкове.

The Chinese Cupcake Dream - Two Broke Girls 1

Сериалът започва да се излъчва в САЩ през Октомври 2011 г и разказва за Макс и Керолайн, две млади сервитьорки в малък ресторант в Ню Йорк, които спестяват, за да отворят магазинче за къпкейкове. Шоуто се появява в YouKu, китайската версия на YouTube, година по-късно и бързо става най-гледаното американско предаване на сайта с над 81 милиона гледания.

Изглежда китайските зрители предпочитат 2 Broke Girls пред „Китайската Мечта“, защото е по-лесно да се идентифицират с Макс и Керолайн, които работят много за малко пари. По официални данни средностатистическият китаец е имал годишен доход от $3500 долара през 2012. Много фенове коментират шоуто в Weibo, китайската версия на Twitter, и споделят желанието си да бъдат повече като двете момичета. „Те може да са бедни, но работят заедно в името на една обща мечта,“ е доста често срещан коментар сред феновете.

The Chinese Cupcake Dream - Two Broke Girls 2

Разликата в доходите е изключително наболяла тема в Китай. Много от хората се притесняват, че даже и с упорита работа и труд те няма да могат да постигнат едно определено ниво на сигурност, защото цените постоянно растат, а корупцията не спада. За тях 2 Broke Girls е символ на меритокрацията. Милионите млади китайци се възхищават на оптимизма и позитивното мислене на героите от сериала, въпреки че те постоянно се сблъскват с нови и нови проблеми.

Когато Си обявява новата си икономическа програма, наречена „Китайската Мечта“, през 2012, той цели да „възстанови духа на китайския народ.“ Но независимо, че тази китайска мечта има много елементи на американската, тя е пропита със заблуден национализъм и авторитаризъм. Целта ѝ е да подобри темповете на ръст на БВП, а не живота на хората. Много от висшите кадри на ККП насърчават предприемачеството, но единствено в името на държавното благо.

Но хората в Китай не искат да работят за държавното благо, а за един по-добър живот. И много от тях се питат „Защо да не се боря за живота, който АЗ искам да живея?“

The Chinese Cupcake Dream - Two Broke Girls YouKujpg

 
 

От Джейн Ръсел до Марго Роби: жените и банските през годините

| от chronicle.bg |

 

Модата в банските костюми претърпява толкова революции, колкото всеки останал аспект в модата. От времето, когато жените ходели по плажа само за разходка или чай, до наши дни, културата се е променила повече от впечатляващо.

Споменаваме този очевиден факт, защото когато погледнем как се е променил външния вид на плажуващата жена през години, пак не можем да повярваме, че преди един век  жените са ходели на плаж така:

maryal-knox-SL7

Всяко десетилетие има своя белег върху плажното облекло и то се вижда най-добре през фотоапаратите на големите фотографи, в които застават любимите актриси от миналите епохи.

В края на ХIХ век за жените на плажа е важал стриктен дрескод – рокля до коленете, която покрива тялото, обикновено черна, ограничаваща влизането в морето до потапяне на краката до коленете. След Първата световна война се появява първият цял бански костюм, наричан понякога майо, който обаче се свива след намокряне. След него идва революцията на бикините носени от Бриджит Бардо през 60-те, а после Кристи Бринкли през 70-те.

В някои случаи плажното облекло е много точен лакмус за етапа на културно развитие. В много случаи типичният бански костюм може да бъде белег на епохата. От първите дни, до момичетата на Бонд през Елизабет Тейлър и компания, днес ви показваме някои от култовите бански костюми на минали епохи. Вижте ги в галерията горе.

 
 

Арестуваха шефа на Audi заради „Дизелгейт“

| от chronicle.bg |

Главният изпълнителен директор на Аudi Руперт Щадлер е арестуван в Германия във връзка с „Дизелгейт“.

Към момента той е най-високопоставеният служител, задържан във връзка със скандала с вредните емисии, който беляза Volkswagen.

Шефът на луксозната марка на Volkswagen е бил задържан заради „манипулациите с показанията за отделяните газове от дизелови коли на групата“.

Прокурорите казаха, че „заповедта за арест е на база опасения за укриване на доказателства”, а от Audi потвърдиха новината за ареста и допълниха, че „г-н Стадлер е невинен до доказване на противното“.

Volkswagen Announces Financial Results For 2016

Припомняме, че през 2015 г. Volkswagen призна, че е използвала софтуер, за да манипулира резултатите на тестовете за вредни емисии на автомобили с дизелови двигатели в САЩ. Това отприщи най-голямата криза в историята на компанията и повдигна дискусии относно регулациите в автоиндустрията.

 
 

Кристина Агилера пя инкогнито в нюйоркското метро

| от chr.bg |

Кристина Агилера пя „инкогнито“ в нюйоркското метро заедно с телевизионния водещ Джими Фалън, който й акомпанираше на банджо, за да отпразнува излизането на новия си албум.

За изпълнението в метрото Агилера избра костюм от 70-те години на миналия век – с голяма шапка и очила, а Фалън освен очила си беше сложил и брада. Те изпяха песента „Think“ на Арета Франклин. Минаващите бързо я разпознаха и започнаха да я снимат с телефоните си.

След това двамата изпълнители свалиха костюмите си и продължиха с акустична версия на песните „Fighter“ и „Fall in Line“.

Новият албум на Кристина Агилера „Liberation“ излезе в продажба вчера. Тя участва в предаването „Тунайт“, за да го лансира.

 
 

„Incredibles 2″ направи рекорд и оглави бокс-офиса на Северна Америка

| от chr.bg |

Комбинацията от супергеройски сили, студио „Пиксар“ и „суша“ от семейно ориентирани филми допринесе „Феноменалните 2″ да оглави бокс-офис класацията на Северна Америка с рекордни приходи за анимация, предадоха световните информационни агенции.

Постъпленията от филма, излязъл на екран 14 години след оригиналната анимация „Феноменалните“, възлизат на рекордните 180 милиона долара. Сумата съществено надхвърля очакванията на анализаторите, които прогнозираха приходи между 120 и 140 милиона долара през първия уикенд по кината.

Досегашният рекорд за най-касов дебют на анимация от 135 милиона долара се държеше от продукцията „Търсенето на Дори“ (2016).

Според компания „Дисни“ публиката на „Феноменалните 2″ е съставлявала 31 процента възрастни, 57 процента семейства и 11 процента тийнейджъри.

На далечното второ място в класацията с приходи от 19,6 милиона долара е филмът „Бандитките на Оушън“. Следва комедията „Tag“ с 14,6 милиона долара .

Челната петица в бокс-офиса на Северна Америка се допълва от филмите „Соло: История от Междузвездни войни“ и „Дедпул 2″. Приходите от продажбата на билети за двете продукции в киносалоните на САЩ и Канада през уикенда възлизат съответно на 9,1 милиона долара и 8,8 милиона долара.