Huawei стресна телеком индустрията в Европа

| от |

Десет телекомуникационни компании от Европа обявиха, че в следващите пет години ще инвестират 150 милиарда евро в развитие на сектора с цел да го направят по-конкурентоспособен. Съвместното изявление идва в отговор на решението на китайския гигант Huawei да вложи 1,5 милиарда евро в телекомуникационната индустрия на Франция, пише TechNews.bg.

В списъка от 10 компании влизат големи производители на оборудване и доставчици на услуги – това са шведските Ericsson и TeliaSonera, френските Alcatel-Lucent и Orange, британските Vodafone и Liberty Global, италианските Telefonica и Telecom Italia, норвежката Telenor и немската Deutsche Telecom, съобщи Фигаро.

„Планираме да инвестираме над 150 млн. евро в изследвания и капиталови разходи в следващите пет години, за да създадем в Европа телекомуникационна мрежа от следващо поколение и да изпълним поставената от Европейската комисия задача за осигуряване на всички жители на ЕС бърза широколентова връзка за мобилни устройства до 2020 г.“, пише на сайта на инициативата Make the Net Work for Europe.

Европейските оператори подчертават, че обединяват усилия, за да не изостанат от развитието на технологията 5G, както това се случи с 4G. По данни на Idate, в момента само 20% от абонатите в Европа ползват 4G, в сравнение с 31% в САЩ и 52% в Южна Корея. Известни са също така амбициозните планове на Huawei за мрежите от пето поколение.

В допълнение, европейските компании ще съдействат за създаване на единен цифров пазар в ЕС. Съгласно документ, наречен „Цифров дневен ред за Европа“, представен от Европейската комисия в началото на ноември, основната задача на пазара за телекомуникации е да се опрости регулацията в сектора и така да се постигне желаният растеж.

Статистиката показва, че в САЩ четири мобилни оператора обслужват 315 милиона абонати. В същото време във всяка страна от Европа съществуват различни правила в областта на телекомуникациите, които пречат на местните играчи да бъдат по-конкурентни на китайските и други чужди компании.

 
 

Защо майка купи стотици подаръци на децата си

| от chronicle.bg |

Майката на 3 дечица, чието име запазваме в тайна, заяви, че няма да остави обществото да я накара „да се чувства виновна“ заради многото подаръци, които купи на децата си. Тя сподели видео във Facebook със стотици плюшени играчки, видео игри, колела и други глезотии, като каза, че ги е купувала в продължение на месеци. Всеки от тях е бил скриван в един от 14-те шкафа в дома й. Изненадващо – нито едно от децата не ги е намерило.

SEI_44779091-a9f3

SEI_44779088-b69b

Покупките са отнели на грижовната майка 5 месеца след като от опит научава да не оставя коледното пазаруване за последния момент. Отново във Facebook тя обясни: „По принцип не съм толкова организирана. Преди няколко години оставих пазаруването за последните 4 дни преди Коледа и се паникьосах. Тогава се заклех, че никога няма да го направя пак.“

Тя обаче признава, че много се е изненадала, когато видяла колко много неща е взела. Снимки й бяха публикувани в групата „Christmas Facebook page“. Там тя написа „Най-накрая извадих от шкафовете, каквото бях купувала с месеци. Споменах ли, че НЕНАВИЖДАМ да опаковам подаръци.“ Някои коментираха очевидната трудност да се опаковат толкова много неща, докато други изказаха шока си от целия харч.

SEI_44779090-97ad

Майка, която живее в Австралия, защити делото си: „Обществото ще те накара да вярваш, че не е правилно да глезиш децата си и ще те накара да се чувстваш виновен.“ Повечето от коментарите по темата за от хора, впечатлени от мисленето на жената: „Иска ми се и аз да бях толкова умна като те и да купувам подаръците през годината“, „Бързам цяла седмица да купя подаръци за четирите си деца. Твоите много ще се зарадват и съм сигурна, че сърцето ти ще се пръсне като ги гледаш как се радват“ и „Твоите деца, твоите пари, твоя работа. Радвай се, че можеш да си позволиш да им купиш играчки. Децата растат много бързо.“

 
 

В игралния „Lady and the Tramp“ ще играят истински кучета

| от chronicle.bg |

В римейка на „Lady and the Tramp“ от Disney ще играят истински кученца, а не компютърно анимирани. 

Disney  вече направи няколко игрални филми по класическите си анимации – „Cinderella“, „The Jungle Book“ и „Beauty and the Beast“. Очакват се и още догодина. Тези римейки обаче размиват границите между истински кадри и CGI.

„The Lion King“ е може би най-очакваният от всички. Той често е наричан „игрален“, но всъщност голяма част от него е компютърно генерирана. CGI кадрите обаче са толкова близки до реалността, че „игрален“ някак си важи като определение. С „Lady and the Tramp“ обаче случаят няма да бъде такъв – във филма хората, локациите и животните ще бъдат реално заснети.

Томас Ман, който играе собственикът на Лейди, Джим Диър, каза в интервю за Collider, че именно живите животинки са го развълнували най-много: „Наистина смятам, че сега ще видим много по-ясно изразен свят, отколкото в анимацията. Разбира се, човешките персонажи ще изглеждат абсолютно истински. Кучетата също. А кой не би искал да види две кучета да се целуват над чиния със спагети? Това мен много ме забавлява! Анимацията излиза през 1955 и разбирам хората, които казват „Не се бъркайте с оригинала“, но те не го преанимират. Така че защо не?“

„Lady and the Tramp“ е анимация по книгата на Уорд Грийн „Happy Dan, The Cynical Dog“ и разказва за Лейди, кокер шпаньол от семейство от средната класа, която се залюбва със Скитника. В римейка ролите ще озвучават съответно Теса Томсън и Джъстин Тероу. Ашли Дженсън пък ще е Джаки – женската версия на шотландския териер Джок, съсед и приятел на Лейди.

Филмът е с по-нисък бюджет и ще бъде пуснат само по Disney Plus – стрийминг платформата на Disney, която ще бъде пусната следващата есен.

 
 

Еротичен календар с горещи снимки на Путин стана хит

| от chronicle.bg |

Президентът на Русия явно е супер популярен в Япония, защото календар с негови полуголи снимки стана хит. Успехът му се дължи най-вече на мнозина младите японки, които наричат себе си „Фенките на Путин“. 

В календара можем да видим Владимир Владимирович в горещи кадри – да тренира джудо, да вдига тежести и да плакне полуголото си тяло в полузамръзнало езеро. Той дори изпреварва календари с местни звезди, за да стане най-горещият за 2019 година според  Japan Today.

Японската верига магазини Loft предлага разнообразие от календари с известни личности още от септември. 34-годишната кино звезда Кей Танака и 24-годишният състезател по кънки на лед Юзуру Ханя също са популярен избор. Тези с Путин обаче доминират и то във всичките магазини от веригата.

Част от хората, разбира се, купуват календара „иронично“ и на шега. Но в Япония се наблюдава и нарастване на хора самообявили се за фенове на Путин. Това са предимно млади жени, които признават обожанието си към руския лидер, наричайки го на галено Пуучин. Именно те може да увеличават продажбите на календара толкова значително.

Причината за симпатиите им самите те обясняват с чиста привързаност. 

Това не се случва за първи път. Календари с лика на Путин бяха хит и през 2015, 2016 и 2017. Някои от по-апетитните изображения представят лидера да лови риба гол до кръста, да си играе с кучета в снега и да и да гледа през бинокъл.

Loft има изключителни права върху продукта.

 
 

„Chilling Adventures of Sabrina“ ще има 3 и 4 сезон

| от chronicle.bg |

„Chilling Adventures of Sabrina“ ще получи още два сезона. Още преди бомбастичната си премиера на Хелоуин се знаеше, че сериалът ще има и втори сезон. Той собствено ще дойде през април 2019 година.

На 14 декември Netflix пусна празничния спешъл „A Midwinter’s Tale“. Въпреки че първия сезон свърши с подписа на Сабрина в Книгата на зверовете, което прекъсва връзката й със света на смъртните, в спешъла я виждаме в старото й училище заедно с гаджето й Харви, с което скъса, и приятелките й Роз и Сюзи, които са видимо в дискомфорт от новината, че е вещица. Филмчето засяга и Диана, майката на Сабрина, и изследва чувствата на леля Зелда по отношение на смъртната съпруга на брат й.

Снимките на предстоящите сезони започва през 2019, докато сезон 2 е почти заснет. 3 и 4 все още нямат дата. Възможно е обаче да се появят около Хелоуин, защото Netflix често пуска продукциите си циклично. Същевременно феновете чакат и възмож „Riverdale“.

Комиксът „Sabrina“ се превръща в сценари от Роберто Агире-Сакаса, който е и продуцент на „Riverdale“. Очакваме също така повче от Едуард Спелман, бащата на Сабрина, както и, разбира се, от Черния Лорд.