Холивудската магическа диета се крие в кафето

| от |

zeleno-kafe-oz-01В Холивуд всички жени искат (и трябва) да бъдат красиви, а новото решение за това е в зърната кафе. Ето и тайната!

Рецептата за отслабване е проста – здравословна диета, редовни физически упражнения и постоянство. Но когато сте голяма звезда, която трябва в рекордно кратък срок да се подготви за изпълнение пред милиони хора и да изгрее на екран без нито един излишен грам, трябва да се прибегнете до тайното оръжие.

Става въпрос за екстракт от зелено кафе, който се използва от звезди като Кейти Пери и Деми Мур. И двете са на сцената, под прожекторите, а от тях се очаква да триумфират във всяко начинание. Много звезди живеят под стрес заради желанието за съвършенство, точно както и „обикновените хора“, които се борят с излишните килограми.

zeleno-kafe-oz-03Прочутият д-р Оз, който води популярни предавания за здравето, е открил за какво става дума в тази „магическа“ формула в зърната от зелено кафе.

Той отбелязва, че кофеинът ускорява метаболизма, а зърното на зеленото кафе топи мазнините, особено тези на корема, от които е трудно да се отървем. Клинично доказано е, че екстракт от декофеинизираното зелено кафе действа положително върху намаляването на телесната маса и делът на мастната тъкан, но и регулира нивото на глюкоза в кръвта и действа като антиоксидант.

LA Times наскоро публикува проучване, според което пациентите, приемали добавка от екстракт от зелено кафе и стриктно наблюдавани в продължение на 12 седмици, са отслабнали средно с по 8 кг. Това е около 16 процента от техния излишък на телесните мазнини и 11 процента от телесното им тегло.

Въпреки това, трябва да се подчертае, че не трябва да се вземат зърна зелено кафе, преди да се консултирате с лекар, а за по-добри резултати при отслабването допринася и здравословното хранене и физическата активност.

 
 

От Джейн Ръсел до Марго Роби: жените и банските през годините

| от chronicle.bg |

 

Модата в банските костюми претърпява толкова революции, колкото всеки останал аспект в модата. От времето, когато жените ходели по плажа само за разходка или чай, до наши дни, културата се е променила повече от впечатляващо.

Споменаваме този очевиден факт, защото когато погледнем как се е променил външния вид на плажуващата жена през години, пак не можем да повярваме, че преди един век  жените са ходели на плаж така:

maryal-knox-SL7

Всяко десетилетие има своя белег върху плажното облекло и то се вижда най-добре през фотоапаратите на големите фотографи, в които застават любимите актриси от миналите епохи.

В края на ХIХ век за жените на плажа е важал стриктен дрескод – рокля до коленете, която покрива тялото, обикновено черна, ограничаваща влизането в морето до потапяне на краката до коленете. След Първата световна война се появява първият цял бански костюм, наричан понякога майо, който обаче се свива след намокряне. След него идва революцията на бикините носени от Бриджит Бардо през 60-те, а после Кристи Бринкли през 70-те.

В някои случаи плажното облекло е много точен лакмус за етапа на културно развитие. В много случаи типичният бански костюм може да бъде белег на епохата. От първите дни, до момичетата на Бонд през Елизабет Тейлър и компания, днес ви показваме някои от култовите бански костюми на минали епохи. Вижте ги в галерията горе.

 
 

„Бойзоун“ се сбогува с публиката в прощалното си турне

| от chronicle.bg |

Бойзоун“ ще тръгне на прощално турне в началото на следващата година, за да популяризира последния си албум „Thank You & Goodnight“, съобщи Контактмюзик.

Четиримата музиканти от ирландската момчешка банда – Ронан Кийтинг, Кийт Дъфи, Майкъл Греъм и Шейн Линч, ще тръгнат по свои пътища след турнето и излизането на албума. Той е в памет на петия й член Стивън Гейтли, който умря внезапно от вроден сърдечен дефект през 2009 г.

Турнето ще започне с концерт в Белфаст на 23 януари и ще приключи с шоу в Борнмът на 9 февруари. Планирани са концерти в редица други градове, сред които Дъблин, Глазгоу, Ливърпул, Манчестър, Кардиф, Бирмингам, Лондон

Преди това, на 16 ноември ще излезе дискът „Thank You & Goodnight“. Песента „Because“ в него е записана съвместно с Ед Шийран, а над „Love“ бандата е работила заедно с Гари Барлоу от Take That.

 
 

Клеър Фой не прилича на себе си в трейлъра на „The Girl In The Spider’s Web“

| от chr.bg |

Sony Pictures пусна трейлъра на „The Girl in the Spider’s Web“, в който Клеър Фой играе Лисбет Саландер пушещата и караща мотор героиня от романа в три части Millennium на Стиг Ларсън. Ролята на пънкарката идва след като Фой игра кралица Елизабет II в „The Crown“, за което спечели Златен глобус и беше номинирана за Еми.

Според трейлъра Саландер е част от движението #TimesUp – „жената, която наранява мъже, които нараняват жени“. Тя спасява една дама от юмруците на гаджето й като го провесва за краката, разкрива изневерите и побойщата му и за наказание прехвърля всичко, което има, в сметките на неговите жертви. Саландер обаче не е перфектна и някой, когото не е успяла да спаси, скоро й задава въпроса: „Никога не успях да разбера – защо помогна на всички, но не и на мен?“

Фой не прилича на себе си в тази роля – с изцяло черен гардероб, пиърсинги и разбира се, татуировка на дракон.

 
 

„Incredibles 2″ направи рекорд и оглави бокс-офиса на Северна Америка

| от chr.bg |

Комбинацията от супергеройски сили, студио „Пиксар“ и „суша“ от семейно ориентирани филми допринесе „Феноменалните 2″ да оглави бокс-офис класацията на Северна Америка с рекордни приходи за анимация, предадоха световните информационни агенции.

Постъпленията от филма, излязъл на екран 14 години след оригиналната анимация „Феноменалните“, възлизат на рекордните 180 милиона долара. Сумата съществено надхвърля очакванията на анализаторите, които прогнозираха приходи между 120 и 140 милиона долара през първия уикенд по кината.

Досегашният рекорд за най-касов дебют на анимация от 135 милиона долара се държеше от продукцията „Търсенето на Дори“ (2016).

Според компания „Дисни“ публиката на „Феноменалните 2″ е съставлявала 31 процента възрастни, 57 процента семейства и 11 процента тийнейджъри.

На далечното второ място в класацията с приходи от 19,6 милиона долара е филмът „Бандитките на Оушън“. Следва комедията „Tag“ с 14,6 милиона долара .

Челната петица в бокс-офиса на Северна Америка се допълва от филмите „Соло: История от Междузвездни войни“ и „Дедпул 2″. Приходите от продажбата на билети за двете продукции в киносалоните на САЩ и Канада през уикенда възлизат съответно на 9,1 милиона долара и 8,8 милиона долара.