Хит реклама. Неочакван край и 55 000 „лайка“ за половин час

| от |

Още едно доказателство, че търговията няма граници е и интересната реклама на чипс Доритос, в която историята е пресъздадена в 30 секундно видео.

Производителят на чипс Доритос за пореден път доказва, че е изключително вещ, когато става дума за реклама на своя продукт, а най-новият пример е посрещнат с огромно въодушевление сред потребителите.

Краят за мнозина е шокиращ и неочакван, но само за половин час видеото, публикувано на Facebook страницата „Interesting Тhings“ е получило повече от 55 000 „лайка“, над 50 000 гледания и 16 000 коментари.

[youtube id=“DsmSPWqAJhg“ width=“667″ height=“356″]

 
 

Честит рожден ден, принц Джордж

| от chr.bg |

Първородният син на херцозите на Кеймбридж – Джордж – днес става на пет години. По случай рождения ден от двореца в Кенсингтън разпространиха негова снимка. Тя е направена веднага след кръщенето на малкия му брат Луи, предаде БНТ.

Джордж е застанал до тухлена стена и се усмихва широко. Най-голямото дете на Кейт и Уилям е трети поред претендент за трона. За празника му кралският монетен двор пусна лимитирана серия монети с номинал 5 паунда.

На нея е изобразен свети Георги, който сразява змея и е изписана настоящата година. Според медиите на Острова Джордж много обича хеликоптери. Родителите му вероятно ще спазят традицията си и ще отпразнуват рождения ден на сина си в тесен семеен кръг.

 
 

Как солта ще спаси кораловите рифове?

| от chr.bg |

Властите в Австралия обявиха, че ще използват нови способи, включващи и изстрелване на соли в небето, за да спасят от глобалното затопляне Големия бариерен риф, съобщава в. „Дейли мейл“.

Той е една от главните природни забележителности на страната-континент и всяка година привлича хиляди туристи. Коралите от бариерния риф са включени в списъка на Световното наследство на ЮНЕСКО, но от две години страдат от прекалено високите температури на водата. Затоплянето се отразява пагубно върху тяхната жизнеспособност.

Във връзка с това австралийските специалисти изучават различни способи за понижаване на температурите. Те включват използването на биоразтворим слънчев екран, с който да бъде покрит рифът. Другата възможност е бомбардирането на облаците със сол, чиито кристали се очаква да отразяват слънчевата светлина, като я разсейват.

 
 

Този текст НЕ E за това колко е празна София

| от |

Обикновено в началото на май изходите на столицата започват да църцорят с каймака на нацията, който отива на море. През юни този поток се увеличава, а през юли и август направо пръска! По това време новините намаляват рязко и новинарските емисии и сайтове, започват да публикуват разни странни неща като например: Какви опасности крие пастата за зъби? В средата на отпускарския сезон обаче в София си има живот. Баровете са пълни кажи-речи, има хора по улицата. Ето вчера минах в 12:нещо нощно време по „Шишман“ – ами не можем да се разминем по тротоара. И тази сутрин ме светна едно наблюдение:

София е пълна с чужденци!

Имаше време, когато млад британец да живее в София обикновено означаваше, че човекът има някакъв проблем. Много медии дори пускаха интервюта с такива хора. Защо решихте да живеете тук, защо избрахте България за свой дом. Чуваха се подобни въпроси, които показват чудовищната изненада как един уреден човек в богата държава може едва ли не да избере да живее тук, на бедно и гадно едва ли не. И те всички отговаряха едно и също: Тук е хубаво, тук ни харесва. И ние гледахме оцъклени усмихнатите им лица и ни се струваха наивни. Ала не бяха, защо да са наивни?

Ако минаваш всеки ден покрай „Св. Александър Невски“ например, след кратко ще свикнеш с храм-паметника и ще ти се струва като църква с жълто отгоре. Ще загубиш погледа си върху естетиката и характерността на обиколния свят, ако го гледаш всеки ден. Това се случва с всички ни – свикнали сме да гледаме България. Поне докато не мръднем нанякъде с БДЖ-то и пак ни се открият едни гори, едни поля, едно различно и хубаво, но и с това свикваме.

Ясно знаете, че е в природата на човек това свикване. Парижани гледат Айфеловата кула и си викат „Пф, желязо“. Китайците гледат Великата китайска стена и си казват „Какво толкова – стена“. Само американците гледат Гранд каньона и си мислят „Хубава си, моя дупко“, но те са други хора, друг народ.

Затова в момента София е пълна с чужденци – защото се оказва, че тук е хубаво. Разберете ме правилно – и аз съм изненадан! Но това е. Не е най-богата държава на света, но икономиката е стабилна, корупцията не е ураганна като в Русия, а хората имат същата политическа ненавист като англичани, германци, французи. Обстановката е нормално зле, искам да кажа. 

По центъра има много заведения, които се издържат основно от чужденци. Луксозните скъпи традиционно български кръчми, луксозните и супер скъпи бургери. Ние имаме сериозен твърд акцент на повечето езици заради майчиния си твърд български. Това предполага, че един чужденец съвсем лесно би си намерил работа само с езика си, а ако се и постарае – небето му е граница.

 
 

„Закрилникът 2″ покори бокс-офиса на Северна Америка

| от |

Филмът „Закрилникът 2″ с участието на Дензъл Уошингтън оглави бокс-офис класацията на Северна Америка, след като събра 35,8 милиона долара приходи от прожекции миналата седмица, сочат данни на специализираната фирма „Игзибитър рилейшънс“, цитирани от световните информационни агенции.

Излезлият по екраните през 2014 г. филм „Закрилникът“ донесе 190 милиона долара приходи от прожекции в целия свят.

Второ място зае „Mamma Mia! Here We Go Again“ с участието на Мерил Стрийп, Пиърс Броснан, Шер и Колин Фърт – продължението на филма мюзикъл „Мама миа!“, с 34,4 милиона долара приходи.

На трето място е „Хотел Трансилвания 3: Чудовищна ваканция“ – 23,2 милиона долара, следван от „Ант-Мен и Осата“ – 16,1 милиона долара и „Феноменалните 2″ – 11,5 милиона долара.

На шесто място остана „Джурасик свят 2: Рухналото кралство“ – 11 милиона долара, следван от „Небостъргачът“ – 10,9 милиона долара и „Първата чистка“ – 5 милиона долара.