H&M и MOSCHINO: поп, улична култура и блясък този ноември

| от chronicle.bg |

Колаборацията на H&M с Erdem беше приятно и свежо напомняне за чара на флоралните мотиви. The Guardian ги описа като „дрехи, които ще се задържат дълго“. Предстои да разберем какво да очакваме от тазгодишната колаборация на марката с известен моден дизайнер. 

От разговор на живо в Instagram между Джиджи Хадид и приятеля й Джеръми Скот стана ясно, че следващата дизайнерска колаборация на H&M е с MOSCHINO – култовата италианска марка, с която Джеръми Скот вкарва нова доза поп енергия, след като през 2013 г. заема поста творчески директор. Колекцията MOSCHINO [tv] H&M ще се продава онлайн и в избрани магазини на H&M в целия свят от 8-ми ноември.

Разговорът между Джиджи Хадид и Джеръми Скот бе прожектиран на дигитални екрани по време на ежегодното парти на MOSCHINO в Коачела, Калифорния и беше излъчен на живо в @hm Instagram, изненадвайки гостите с голямата новина. Джеръми и Джиджи бяха облечени в първите модели от колекцията MOSCHINO [tv] H&M – колекция, изпълнена с жизненост, игривост и хумор, които са присъщи за марката. Специално за H&M Джеръми Скот е създал нови дамски и мъжки колекции, както и пълна гама аксесоари.

„Много се вълнувам заради MOSCHINO [tv] H&M. Работата ми е да се свързвам с хората чрез модата и с това сътрудничество ще успея да се докосна до много повече от моите почитатели, отколкото някога е било възможно“, казва Джеръми, творчески директор на MOSCHINO.

„MOSCHINO [tv] H&M е перфектното сътрудничество за модата в момента, съчетавайки поп, улична култура, логотипи и блясък. Джеръми е невероятен – знае как да се забавлява чрез модата и да се свързва с феновете си по целия свят“, казва Ан-Софи Йохансон, творчески съветник на H&M.

Кампанията MOSCHINO [tv] H&M е една радикално иновативна телевизионна концепция, която преплита социални и традиционни медии, за да създаде завладяваща мултиплатформа – нов вид увлекателно преживяване за цифровия свят.

Прочетете пълното интервю с Джеръми Скот тук.

 

 
 

12 паднали летни ангела от Instagram в топ фотопозата на 2018

| от chronicle.bg |

От английски глаголът „straddle“ означава „разкрачвам се“, „разтварям крака“, „възсядам“ и „яхвам“. А страдлърките са моделите и другите жени в Instagram, които разчитат на тази толкова модерна поза, за да съберат максимален брой сърчица в социалната мрежа.

Спокойно може да се каже, че „страдлингът“ е позата на Лято 2018. И в това няма нищо лошо и нищо случайно. Тази поза прибира корема назад, стяга бедрата и подчертава гърдите. Така че…нямаме нищо против да гледаме повече момичета в нея.

В галерията събрахме 12 „стадлърки“ от Instagram, които ще ви доставят сетивно удоволствие колкото ледена бира в жегав ден. Енджой дем!

 
 

Как Ким изкара 5 милиона за 5 минути

| от chr.bg |

Риалити звездата Ким Кардашиян е заработила 5 милиона долара само за 5 минути при продажбата на новите си парфюми от бранда й KKW Beauty.

В козметичната серия на звездата са включени три аромата – кимоджи череша, кимоджи праскова и кимоджи вайбс. Кардашиян не вложи нито един долар за реклама на парфюмите, но те предизвикаха невиждано търсене сред нейните фенки. Всяко шишенце струва по 45 долара и те се харчат като топъл хляб за отрицателно време.

В качеството на единствен маркетинг Ким изпратила няколко артикула от новата серия на своите сестри и на видни холивудски знаменитости, които публикуваха подаръците си в Инстаграм.

Брандът KKW Beauty беше основан от Ким Кардашиян-Уест през месец юни 2017 година. Продуктите от първата й козметика в серията бяха продадени за един ден след пускането им за 14 милиона долара.

 

KIMOJI Peach, Cherry & Vibes fragrances are available NOW on KKWFRAGRANCE.COM @kkwfragrance

Публикация, споделена от Kim Kardashian West (@kimkardashian) на

 
 

Скоро ще ядем изкуствено месо

| от chr.bg |

Учени от холандската прохождаща компания „Моса мийт“ получиха финансиране от 10 млн. долараза стартиране на промишленото производство на изкуствено телешко месо, което ще служи за пълнеж на хамбургери, пише в. „Дейли мейл“.

Новата продукция може да се появи на пазара през 2021 г., а първите клиенти на „Моса мийт“ ще станат ресторантите. Методът за създаване на изкуствено месо е сравнително прост.

Синтетичното телешко се получава чрез стволови клетки от мускулна тъкан на обикновени крави. След това клетките, които притежават способността да се регенерират, се култивират в разтвор с хранителни вещества. Подобна храна първоначално беше разработена за космонавтите, но много скоро пролича нейният търговски потенциал.

Специалистите изтъкват, че след няколко години подобни продукти ще престанат да бъдат нещо необичайно, а освен изкуствено телешко е възможно да се появи и изкуствено пилешко месо.

 
 

Робин Уилямс и най-хубавите му бързи шеги

| от chr.bg |

Човекът беше гений!

Обикновено правим подобни галерии, когато някой има рожден ден или годишнина от кончината му. Робин Уилямс се ражда на 21 юли 1951 година и почива на 11 август 2014 г. Глаерията ни няма нищо общо с датите на живота му.

Има общо с хумора му. От шегите, които събрахме, няма да отворите херния от смях. Ние не можем да предадем с преведен текст, каквото Уилиямс правеше на сцената. Но шегите са за да вкарат малко от Робин в живота ви.

Защото „всички имаме по една искра лудост и не трябва да я губим“!