Гроздан Караджов: Кунева се бие в гърдите, че запазила единството на РБ

| от |

Дефектът на Реформаторския блок е, че откакто загуби на европейските избори г-жа Кунева в своите публични декларации, тя непрекъснато сочи като един свой голям принос запазването на единството на Реформаторския блок.

Тези, които са вътре, обаче много добре знаят, че това единство става на цената на отстъпките, които правят всички останали партии без СДС и голяма част от гражданската квота на нейните изисквания, каза депутатът Гроздан Караджов в интервю за БНР.

Коментирайки твърдението си, че Меглена Кунева изнудва Реформаторския блок и под заплаха от разцепление прокарва всяко свое решение, Караджов каза:

„Това е многомесечна политика, която тя прокарва и на която досега всички показват безсилие да покажат каквато и да е резистенция. За съжаление това не се търси повече и единственият начин да се продължи от тук нататък е всички тези тъмни ъгли на поведението й да бъдат осветявани. /…/ Това изнудване трябва да престане. За да бъде единен, Блокът трябва да решава проблемите си по единен начин.“

Караджов обясни и защо няма други оплаквания от членовете на Реформаторския блок: Това, което е достигнало до мен, включително и през лидери на отделни партии в Блока, е че се водят сепаративни разговори за участие в правителството. Дори и хора,  които официално не са в ръководството на Реформаторския блок, водят сепаративни разговори с ГЕРБ за взимане на образователното министерство. За мястото на министър се гласи сегашният главен секретар Красимир Вълчев, който е изключително приближен на Даниел Вълчев. Това са задкулисни игри и когато обхванат Реформаторският блок – тази подмяна не смятам да я премълчавам и не съветвам никой да тръгва по този път. Днес съм само един, който е против, утре ще започнат да ме игнорират, вероятно да ме изгонят от групата, но в крайна сметка мнението за единство на Блока ще надделее и ако аз съм катализаторът – благодаря – ще понеса своята тежест.“

Караджов подчерта, че има и други хора в Блока, които го подкрепят. Кунева не е разбрала за какво е създаден Реформаторският блок, допълни депутатът и определи блока като марка на едно цяло. Никой, по никакъв начин няма да гласува за малките формации, които го изграждат, каза още той. /БГНЕС

 
 

Електротехник грабна 100 000 лева от билет „Златните сейфове“ на Лотария България

| от |

За един българин Коледа дойде неочаквано рано! На 13 ноември, понеделник, въпреки фаталната дата, Тодор Чолаков от град Пирдоп спечели 100 000 лева от билет „Златните сейфове“ на Лотария България.

27-годишният мъж се отбива в пункта на „Евробет“ на ул. „Панагюрско шосе“ № 16 в град Пирдоп, където решава да си пробва късмета. Избира си билет „Златните сейфове и след секунди изненадата не закъснява – пред него се разкрива разкошната шестцифрената сума!

„Трудно мога да опиша емоциите, които изпитах, когато системата в пункта потвърди печалбата от 100 000 лева. Беше като сън, започнах да скачам и да се радвам от вълнение!“, разказва Тодор.

Щастливецът, който работи като електротехник, планира първо да зарадва семейството си с подаръци, след което ще си купи нов автомобил.

В билет „Златните сейфове“ се крият печалби за внушителните над 56 000 000 лева!

 
 

Виктория Джъстис – новото лице на Холивуд

| от chr.bg |

Виктория Джъстис e изгряваща, дори вече изгряла актриса и певица. Първата си роля получава, когато е едва на 10, а от тогава участва в няколко филма и сериала, в това число „Zoey 101″, „Victorious“ и „Eye Candy“.

Джъстис играе и в театъра!

Тя е родена в Холувуд, Калифорния. Баща й има английски, немски и ирландски корени, а майка й – пуерторикански. Виктория, както ще видите от снимките в галерията ни, има и полусестра Мадисън.

 
 

Fisker създава електрическа кола, която ще се зарежда за 1 минута

| от chronicle.bg |

Луксозният бранд Fisker Automotive, основана и развита от бившия консултант на Tesla Хенрик Фискер, обяви, че от компанията са направили сериозен пробив, който ще задмине Tesla като лидер в производството на луксозните електромобили.

Сега Fisker внесе патенти за нова технология за батерии, която може да осигури заряд за над 500 мили (над 800 км) пробег за една минута. Според компанията, такива електромобили може да се движат по пътищата още през 2024 г.

Компанията не беше много обстоятелствена в изявлението си, но разкри някои детайли относно измеренията на новите ѝ изобретения и открития. Новата технология за съхраняване на електроенергия ще позволи създаването на полупроводникови (статични) батерии, които ще имат много повече повърхност, отколкото съществуващите плоски тънкослойни полупроводници. Новата технология ще прави възможна по-голямата проводимост и така батериите могат да работят по-добре в студено време и да се зареждат значително по-бързо.

Въвеждането на новата технология на пазара е сложно поради трудното изграждане на вериги за доставка на някои суровини и създаване мерки за контрол на качеството, така че от Fisker казаха, че е малко вероятно изобретението им да влезе в употреба за коли и камиони по-рано от  2024 г.

 
 

Илон Мъск показа първия си електрокамион

| от chronicle.bg |

Компанията Tesla демонстрира първия си електрически камион с автопилот. Това стана на официалния сайт на Tesla. „Докато обикновените камион имат дизайна на хамбар, камионът Tesla е конструиран като куршум”, похвали Илон Мъск новия транспорт.

За техническите характеристики на камиона Мъск заяви, че той може да измине 500 мили – над 800 километра с едно зареждане. Това камионът може да осъществи с максимален товар и най-високата си възможна скророст. Според Мъск голямата част от товарните камиони пътуват на маршрут с дължина около 250 мили, така че неговият камион ще може да иде до нужния пункт и да се върне без допълнително зареждане. Камионът има четири независими двигателя – по един на всяко задно колело. Той ще може да достига скорост от 60 километра за пет секунди.

768x432

Масовото производство на камиона ще стартира през 2019 г.

Както пише Bloomberg, компанията е работала над новото возило две години. Въпреки че батерията на камиона е много скъпа – сто хиляди долара, той все пак прави икономии, защото се спестява заплатата на шофьора и се пести от бензин. Tesla планира да направи камионите напълно автономни през 2020 г.