Григор започна с победа в Стокхолм

| от chronicle.bg |

Григор Димитров не показа особено стабилна или пък впечатляваща игра, но изпълни задачата си и потегли победно на IF Stokholm Open със 7-5 6-3 над Филип Краинович. Това е втора победа за най-добрия ни тенисист над сърбина в рамките на сезон 2015, като първата дойде с 6-3 5-7 6-0 на турнира в Акапулко. В залата в Стокхолм не беше Франко Давин, който придружи Григор на турнирите в Куала Лумпур и Токио.

Димитров определено не успяваше да убеди, че е по-класният тенисист в началните мигове и нямаше отговор за куршумите от форхенд на световния №94. При 2-1, Григор стигна до 30-15 и след два удара в аут на Краинович се зарадва на пробив, само че удържа аванса си едва за няколко минути. Сърбинът надигра таланта ни на мрежата и си заработи точка за рибрейк, която пропиля, но получи втора след бекхенд в мрежата на нашето момче и този път не сбърка.

Григор взимаше странни решения в следващите минути и изигра смач почти от основната линия, който се заби мощно в мрежата. После двойна грешка даде нов брейкбол на сърбина, но в крайна сметка Димитров удържа подаването си и поведе с 4-3. Българинът обаче изигра безотговорно следващия си гейм, изостана с 15-40 и след дълбок ретур на Краинович изкара форхенда си на половин метър в аут.

Димитров най-после успя да вдигне оборотите, притисна съперника и спечели 11 поредни точки, което означаваше обрат до 6-5 и три сетбола. Краинович първоначално устоя на тоталната офанзива на българина, но при общо петата си възможност, Григор изригна с бекхенд уинър и фиксира 7-5 на таблото.

Българинът материализира психологическото си предимство след почивката в ранен пробив и преднина от 3-0 гейма. Димитров не загуби дори точка в следващите си две подавания и сервираше за мача при 5-3. Григор трябваше да мине през 15-30 и пропусна един мачбол, но при втория, форхендът на Краинович излетя в аут и двубоят приключи за 81 минути.

В четвъртък, Димитров ще се изправи в мач от втори кръг срещу Николас Алмагро, който острани Ярко Ниеминен с 3-6 7-6(6) 6-4. До момента двамата са си разменили по една победа.

 
 

Мерилин Менсън няма да бъде обвинен в изнасилване

| от chronicle.bg |

Прокуратурата на Лос Анджелис взе решение да не подвига официално обвинение за изнасилване срещу рок звездата Мерилин Менсън, предава сайтът TMZ.

Според органите на обвинението в дадения случай е изтекъл крайният срок, определен за провеждане на следствие и предаването на делото в съда. Оплакването на потърпевшата датира от октомври 2011 година, а впоследствие тя се е отказала от намерението да съди Менсън и престанала да съдейства на прокуратурата.

Темата за сексуалните посегателства и насилие стана много актуална след скандала, в който беше замесен известният холивудски продуцент Харви Уайнстийн, от чиито неправомерни действия се оплакаха над 80 жени.

 
 

Гола сцена на Мерилин Монро беше открита 56 години след смъртта й

| от chronicle.bg |

56 години след смъртта на Мерилин Монро, нейна гола сцена от филма на Джон Хюстън, „The Misfits“, беше открита. Сцената, която Джон Хюстън изрязва от филма, се смяташе за унищожена, предава Deadline.

Откритието е направено то Чарлз Касило, докато е събирал информация за книгата си „Marilyn Monroe: The Private Life of a Public Icon“. Книгата разказва за бурния личен живот на най-известната блондинка  в историята и по-специално, за отношенията с баща й (или липсата на такива) и многото любовници, които пресичат пътя й.

Касило разбира за оцелелия запис по време на  интервю с Къртис Тейлър, син на продуцента на „The Misfits“, Франк Тейлър. Мъжът споделя, че е пазил записа в заключена стая откакто баща му умира през 1999 г.

misfits-the-1961-010-marilyn-monroe-in-plaits-clark-gable-00m-f45-00o-hmu
С Кларк Гейбъл в „The Misfits“

Лентата съдържа любовна сцена между персонажа на Кларк Гейбъл и този на Монро. В нея тя маха чаршафа, с който е покрита, и открива голото си тяло. Ако е била включена във филма, това най-вероятно е щяла да бъде първата гола сцена на американска актриса в голяма продукция от епохата на говорещото кино.

Режисьорът Джон Хюстън отказва да остави сцената във финалния вариант, защото според него не е била необходима на историята. Но продуцентът Франк Тейлър е осъзнавал важността на записа и го е съхранил. „The Misfits“ е заснет през 1961 г., а сценарият е на тогавашния съпруг на Мерилин Монро, Артър Милър. Той разказва историята на трима каубои, които се състезават за вниманието на красива жена. Това е последният филм на Монро.

Къртис Тейлър казва още, че не е решено какво ще се случи със записа.

 
 

Анджелина Джоли постъпи в болница

| от chr.bg |

Известната холивудска актриса Анджелина Джоли е била приета в болница с хранително разстройство на психична основа, съобщава изданието „Холивуд лайф“.

В болничното заведение Джоли ще изкара около две седмици. Междувременно тя преустановява работата си във филма в който се снима – „Господарка на злото 2″.

Актрисата отново си е внушила, че страда от излишно тегло. В резултат на това тя е станала 44 килограма при ръст от 170 сантиметра. Което било най-тревожно, Джоли продължавала да слабее.

Актрисата е била приета в същата клиника, която й била помогнала да победи анорексията преди няколко години.

 
 

Алфред Хичкок: „Драмата е животът, лишен от скучните моменти.“

| от chronicle.bg |

 Той е не просто „Кралят на ужаса“, а една от най-култовите икони на популярната култура на миналия век. Дори само линията на профила е достатъчна, за да разберете, че на снимката пред вас стои един от най-влиятелните режисьори в киното – Алфред Хичкок.

Стилът му е един от най-разпознаваемите в киното. Ще го познаем по съспенса, който е във всеки кадър. По красивите жени, с които е работил – Грейс Кели, Ингрид Бергман, Типи Хедрън, Джоан Фонтейн и други. По мъжете, които винаги спасяват положението – Кари Грант, Джеймс Стюарт. По ролите му на статист в собствените му филми. И по още други редица отличителни белези, които правят Хичкок толкова известно име в киното.

Във филмите му зрителят е подтикван да се идентифицира с камерата, която се движи по начин, имитиращ нечий поглед. Хичкок манипулира чувствата на публиката, усилвайки тревогата, страха или съчувствието, и използва новаторски подход към монтажа , за да демонстрира гледната точка на героите. В използваните от него сюжети често присъстват бегълци, преследвани от правосъдието, наред с красивите жени (повечето от които, блондинки).

Думите му са пропити със сарказъм. И е удоволствие да бъдат препрочитани. В чест на рождената му дата споделяме някои от тях с вас.

GettyImages-115096126-1200x800

„Драмата е животът, лишен от скучните моменти.“

„Дори провалите ми носят пари и се превръщат в класики година след създаването им.“

„Киното – това е животът, от който са изрязани скучните сцени.“

„Да те ударят не е толкова ужасно, само очакването е ужасно.“

„Винаги карай публиката да страда колкото е възможно повече.“

Alfred Hitchcock Aims

„Щастлив брак е този, в който мъжът разбира всяка дума на жената, която тя не е казала.“

„Жената трябва да бъде като добър филм на ужасите – колкото повече неща оставя на въображението, толкова по-добре.“

„Няма нищо по-страшно от затворената врата.“

„Човек не е беден, ако все още може да се смее.“

„Телевизията е като тостера – натискаш бутона и всеки път изскача едно и също.“

„Телевизията е направила много за психиатрията – освен че разпространява информация за нея, точно толкова добре и допринася за необходимостта от нея.“

maxresdefault

„Отмъщението е сладко и от него не се пълнее.“

„Добрият филм е тогава, когато парите за вечерята, билета и детегледачката са си стрували.“

„Да обичаш – това значи да престанеш да сравняваш.“

„Жена, която се съблича публично, ми напомня на режисьор, който в началото на филма съобщава развръзката.“

„Най-страшното нещо у злодеите е тяхната външна привлекателност. Как иначе щяха да спечелят доверието на жертвите си?“

„Единственият начин  да се отърва от страховете си е да ги заснема.“

„Не съм срещу хората. Просто съм уплашен от тях.“