shareit

Google се провали на собствения си тест

| от chronicle.bg |

Google стартира нов онлайн инструмент, който определя нивото на скорост при зареждането на даден сайт и това дали той е достатъчно добре оптимизиран за мобилни устройства. Платформата е създадена от екипа Think With Google, който предоставя съвети за оптимизация на дигиталния бизнес и това как може да се привличат и задържат повече клиенти.

Ако дадена страница не се зареди на мобилно устройство за три секунди или по-малко, вероятността потребителите да си тръгнат е доста голяма. Ако даден сайт не е интуитивен за навигация, шансът хората да се откажат от него е пет пъти по-голям.

Звучи идейно, нали? Така е звучало и на хората от Google, преди да паднат в собствения си капан. Тестът на Google не дава достатъчно висока оценка за оптимизацията на страницата. Анализът показва, че desktop скоростите могат да се подобрят с оптимизиране на изображенията и приоритизация на видимото съдържание. Оценката е 69 от 100 пункта, което се определя като „Слабо“.

 
 
Коментарите са изключени