shareit

Google прави заобикалянето на реклами в YouTube невъзможно

| от chronicle.bg |

Освен ако не използвате Ad Blocker, вероятно сте свикнали да виждате реклами преди стартиране на клип в YouTube, които могат да бъдат пропускани след няколко секунди. Ако това ви дразни, вероятно няма да се зарадвате да чуете, че Google пуска нов формат, наречен Bumper. Благодарение на него пропускането на реклами на мобилни устройства ще стане невъзможно.

Новият формат за реклами е с продължителност само шест секунди. Bumper ще бъде пуснат през май и е предназначен за видеоклиповете, които можете да гледате на вашия смартфон или таблет. YouTube приема подобна стратегия, за да се ангажира с по-младата мобилна публика. Сред първите компании, тествали новия формат, са Audi Германия и Atlantic Records.

От YouTube казва, че Bumper ще работи най-добре, когато се комбинира с други реклами в сайта, което предполага, че рекламодателите вероятно ще започнат да поставят рекламни спотове с различна дължина, за да привлекат вниманието на потребителите.

 
 
Коментарите са изключени