Германците правят всичко за китайските туристи

| от |

Китайските туристи засенчват арабите и руснаците, когато става дума за покупки в Германия от безмитни магазини, харчейки средно по 610 евро юза артикул.

Бижута, часовници, кожени аксесоари и домакински стоки са сред най-предпочитаните сред тези сравнително нови участници в световния туристически поток, според Германския туристически
борд (DZT) и експертите по безмитно пазаруване от Global Blue.

Пътуванията до Европа са символ за обществено положение и културна връхна точка за новоприиждащия китайски народ и пазаруването на скъпи стоки пък може да бъде важна част от
забавлението за мнозина. Най-много печели от това Франкфурт, основният център на трафика в Германия.

„Тези стоки са много по-евтини, отколкото в Китай, а и преди всичко са истински. Дори с митата те си заслужават“, коментира експертът по туристически маркетинг Сяосин Чжан в Хамбург.

Възможностите за шопинг се планират внимателно и са неделима част от пакетните турове, които са популярни сред китайските туристи. Те обикновено се насрочват за края на пътуването, за да не се налага туристите да разнасят твърде много новопридобити стоки от хотел на хотел.

Нивата на доверие в качеството на артикулите, купувани в Германия, са високи, както заяви неотдавна в онлайн интервю специалистът по туризъм Волфганг Георг Арлт. „Китайците просто приемат, че няма фалшиви стоки в Германия. Те не вярват, че търговците биха направили такова нещо“

Китайските туристи биват уведомявани от организаторите си, че ще могат да си купят всичко, което поискат. Като знаят това, магазините са направили всичко по силите си, за да може във Франкфурт предлагането да е толкова голямо, колкото на други популярни дестинации като Мюнхен, Париж или
Амстердам.
Някои от продавачите в скъпите бутици на франкфуртската улица „Гьоте“ говорят свободно мандарин. Магазините, обслужващи специално китайски туристи, са струпани около историческата църква „Паулскирхе“, предлагайки висококачествени кухненски съдове и прибори, както и часовници.
На самото летище на разположение има асистенти, обучени да говорят на посетителите на собствения им език, за да ги развеждат в лабиринта от магазини на терминалите.

Китайците обаче не са добре дошли навсякъде. В халите, където се предлага традиционна германска храна, туристите са склонни само да зяпат по необичайните според тях деликатеси. „Те
само блокират движението и не купуват нищо“, отбелязва асистент по продажбите.

Броят на китайските туристи, посещаващи Германия, се увеличава, с помощта на визов режим, който бе опростен преди години.

Германският туристически сектор отчете рекордна цифра от близо 69 милиона нощувки на чуждестранни посетители за 2012 година, като тенденцията е възходяща. DZT оценява общия оборот в
сектора на 36,6 милиарда евро.

С 1,6 милиона нощувки щедро харчещите китайци са сред водещите посетители, идващи извън Европа, а DZT очаква броят на китайските нощувки да достигне 2,2 милиона до 2020 година.
Посетителите, дошли извън ЕС, са похарчили 1,5 милиарда евро за пазаруване, почти с 50% повече спрямо 2011 година. Близо една трета – 32% – се пада на китайски купувачи. В тази група
единичните продажби възлизат средно на удивителните 610 евро спрямо 337 евро на продажба за руснаци и 308 евро за арабски купувачи.

Маркетинговият експерт Сяосин Чжан също е на мнение, че броят на китайските туристи ще продължи да нараства, дори и по-строгите правила в самия Китай да направят пътуванията до Европа по-скъпи.

 
 

„Stranger Things“ има нов тийзър за сезон 3

| от chronicle.bg |

Първият тийзър на „Stranger Things“ сезон 3 ни показва всичките заглавия на сериите от предстоящия сезон. Това продължава традицията от сезон 2, където заглавията се показваха, докато темата на предаването тече на фон, без реално да има кадри от сериала.

С новият „Stranger Things“ се връщаме обратно в Хоукинс, Индиана, и пътешествието на ескперимента 11 (Мили Боби Браун). Предния път видяхме последствията от престоя на Уил (Ноа Шнап) в света Upside Down, силите на 11 се развиха и видяхме нови герои като Макс (Сейди Синк) и Боб Нюби (Шон Остин). Другото лято, когато продукцията ще е готова и ще дебютира, можем да видим отново и Фин Улфхард, Дъстин Матарацо, Калеб Маклафлин, Уинона Райдър и Дейвид Харбър.

От тийзъра не можем да разберем почти нищо освен, че някаква част от действието ще се развива в Starcourt Mall. Едно от заглавията го споменава, а един по-ранен тийзър за сериала всъщност е реклама на мола.

 
 

Феновете молят НАСА и Илон Мъск да спасят Тони Старк

| от chronicle.bg |

Феновете на „Avengers: Endgame“ са уплашени за живота на иначе железния Тони Старк след като го видяха в доста безизходна ситуация в началото на последния трейлър. До толкова притеснени, че някои писаха на НАСА да го спаси. Все пак кислородът и храната му (по негови думи) ще свършат до дни.

Въпросният трейлър започва с Тони, който оставя съобщение за Пепър Потс, казвайки й, че краят е част от пътуването. След това описва оскъдното си количество въздух и храна. Феновете веднага заляха Туитър!

Някой казва: „НАСА, значи ще оставите момчето да умре просто ей така?!? След всичко, което Тони Старк направи за вас?!?“ Други пък са по смирени: „НАСА, моля ви, спасете Тони Старк нашият железен човек от космоса храната и кислородът му свършват утре моля моля моля моля.“ И когато потребителите на социалната мрежа видяха, че Космическата агенция не отговаря на молбите им, пробваха друга тактика.

„ЕЙ Илон Мъск Тони Старк умира някъде в космоса. НАСА няма да го спаси. Ти би ли моля? пп гледай за виолетов чичко с ръкавица“

„Спрете да питате НАСА да спаси Тони Старк всички знам че SpaceX и Илон Мъск ще го направят“

Чудим се да не би Хюстън да имат някакъв проблем, защото получават ново подобно съобщение всеки 5 минути. Някои фенове обаче не бяха толкова импулсивни към това, което виждат, и започнаха да задават въпроси. Как Тони е успял да свали маската си, ако костюмът му е от Nanotech? Когато се бие заедно с  Doctor Strange и Wong срещу злодеите на Танос в предния филм, Тони си слага костюма с едно плавно движение, само като натиска реактора на гърдите си. Как тогава успява да си свали шлема? Хубав въпрос…

„Avengers: Endgame“ идва на 26 април 2019 година, ето трейлъра.

 
 

Секси щерките на рокендрол звездите

| от chr.bg |

 Рокендрол звездите ни подариха не само великолепната си музика, лудостта по всички концерти и незабравими години, но и много, много красивото си поколение.

Освен стотиците часове златна музика, динозаврите на рок културата дариха света и със секси дъщерите си, някои от които са почти толкова талантливи, колкото звездните си татковци.

Ще споменем само Лив Тайлър – една божествена актриса, с която баща й Стивън няма как да не бъде повече от горд.

Кои още се нареждат до Лив в този списък – вижте в галерията горе.

 
 

Netflix работи по ново „Ghost in the Shell“ аниме

| от chronicle.bg |

Netflix обръща силно внимание и на аниметата. Сега компанията планира ново „Ghost in the Shell“ аниме, което ще дебютира през 2020 година. 

Официалното му заглавие е „Ghost in the Shell: SAC_2045″, а режисьори ще бъдат Кенджи Камияма („Ghost in the Shell: Stand Alone Complex“) и Шинджи Араки („Appleseed“). За сега не е ясно дали продукцията ще бъде филм или сериал.

„Ghost in the Shell“ тръгна като много популярна манга, писана и илюстрирана от Масамуне Широу. Тя беше екранизирана през 1995 година като филм със същото заглавие с режисьор Мамору Оший. Анимето силно повлиява научната фантастика на 21 век, най-вече саунтрака на „The Marix“.

Netflix не споменава повече детайли, но феновете се надяват ролите да се озвучават от културно подходящ актьорски състав. Последната поява на „Ghost in the Shell“ в медиите беше заради силно нехаресания филм на Рупърт Сандърс от 2017. Той ще остане запомнен най-вече с това, че режисьорът избра Скарлет Йохансон за гласа на главната роля, което отново постави Холивуд под обвинения в лансиране на бели актьори за сметка на малцинствата.

„Ghost in the Shell: SAC_2045″ е поредното аниме попълнение към платформата Netflix, която има и игрална адаптация на „Cowboy Bebop“ – сайтът поръча сезон с 10 епизода през ноември. Компанията работи и по игрална адаптация на „Avatar: The Last Airbender“.

Новият „Ghost in the Shell“ ще е съвместна работа между Production I.G. и SOLA Digital Arts. Той беше определен като „анимационен филм от ново поколение“.